Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Ja, visst, ""jag-är-med-barn-köret" kan verka bisarrt, men den visan är nog inte CS ensam tjej om att ha kört i förhoppning om att försöka väcka intresse hos ett ex...
Sammantaget blir indicierna en indiciekedja som leder CS från Skarpnäck till Arbogas station, morddagen/kvällen. Längre än dit sträcker sig inte kedjan. Om vi utgår ifrån att de suddiga stationsbilderna är CS, så är Arboga station det närmaste brottsplatsen som hon kan bindas/kopplas.
Visst, Halvardsborg i grådaskig skymning - redigt knäppt, håller med. Men jag tror inte att det är många heller som tror att det var dit hon skulle

Där har du fel Prinzezzan.
Det är inte ett indicium att CS varit på Arboga station.
Biljetten är ett indicium på att hon varit där, men hennes mobil har pejlats i Arboga, och CS har själv sagt att hon varit där, så detta är mera änn ett indicium.
Däremot finns det indicium på att hon har varit på brottsplatsen....åter igen dessa VANS-skor.
Ja ja ja...Prinzezzan, jag vet att det inte är ett BINDANDE bevis, men det är ett indicium. Hur starkt detta är ensamt kan säkert diskuteras, men det är inte ensamt som indicium.