Citat:
Ursprungligen postat av midnattsblå
Jaja lugn och fin nu
jag talar faktiskt utav egen erfarenhet, jag vet hur det är att ha någon av sina nära i sådant här öde.
Min förra pojkvän vart mördad,vi var tillsammans i några år,helt obefogat utav ett psyko.
Både jag och min nuvarande kille har mycket nära vänner som bla har blivit mördade eller avlidit på andra suspekta sätt.
Och det jag menar är att några människor börjar bli helt maniska och vilja visa upp sig i media osv.
Jag tycker bara det är lite märkligt och dubbelmoraliskt utav Emma att börja gå ut i tv så fårt det ges tillfälle och sedan säger hon emot sig själv att hon aldrg mera vill finnas i närheten av huset.
Men sen nästa dag så går hon ut i tv där det kommer att sparas och finnas kvar för alltid när hon är inne i det huset där hennes barn blivit mördade.
Är inte det lite märkligt?
Att hon gör detta när rättegången är "över" till och med, så hon gör det inte för att försöka frammana några minnen inför en rättegång heller.....
Så länge hon finns med i media så kommer lågan att hållas igång och folk kommer spekulera.
Om hon nu inte vill synas, varför visar hon då ansiktet överhuvudtaget i media????
Litt selvinnsikt burde være på sin plass før insuerer og antyder hensiktene til kvinnen som ennå ikke er helt rehabilitert etter alt hun har vært igjennom!
Hun har ikke bare mistet sine barn. Hun har selv fått varige, alvorlige skader!
Jeg beundrer hennes mot og styrke og hun tar stegene som er naturlig for
henne
Det som i går så mørkt og utenkelig ut kan bli overkommelig når styrken kommer tilbake. Kan du ikke tenke slik? At hun nå makter det hun for uker siden aldri kunne tenke seg gjøre?
Må du sitte i det totale mørke for å se alle røde varsellys som blinker rundt deg? Eller ser du dem ikke da heller?
Jeg citerer deg: "
Min förra pojkvän vart mördad,vi var tillsammans i några år,helt obefogat utav ett psyko"
"Både jag och min nuvarande kille har mycket nära vänner som bla har blivit mördade eller avlidit på andra suspekta sätt"
Du snakker om å henge ut seg selv
Om citatet over er riktig, så burde du bekymre deg over helt andre enn E