AH erkände tillslut att hon bajsade på JD:s sida av sängen, påstod att det var ett "prank". Därav smeknamnet "turd".
Under hela deras äktenskap har AH filmat/fotat JD i sårbara situationer, vem gör ens så?! En misshandlare gör såklart precis så, det är liksom en del av själva misshandeln att förnedra. Vidare har hon misshandlat honom både fysiskt och psykiskt (och erkänt det själv på röstinspelning i deras bråk!).
Hon har hånat honom (röstinspelning) för att han påstår att han är ett offer för domestic abuse och att ingen kommer tro på honom för att han är en man. Typ "gå till rättegång lilla gubben och kolla vilka som står på din sida...just det ingen!"
Det finns hur mycket bevisning som helst på att JD är offret här, och att AH är förövaren. Vidare finns det absolut ingenting som pekar på att "båda är lika illa mot varandra", JD har inte misshandlat AH någon endaste gång.
AH blev polisanmäld för domestic abuse mot sin exfru 2009, flera vittnar om att ha blivit utsatta för kränkande beteende av AH.
Ingen har någonsin påstått att JD varit det minsta kränkande eller våldsam mot något (tvärtom vittnar alla om den raka motsatsen). Jag tror inte att han har krökt ett hår på AH:s lilla psykopathuvud om jag ska vara helt ärlig, han har nog inte ens höjt en hand. Han har istället gått iväg 10 gånger av 10 (AH hånar honom för det i inspelningarna och hatar att han gör just så).
AH är ett skolboksexempel på psykopat, hon gaslightar skiten ur juryn med sina historier, tror faktiskt att det mesta hon påstår är hämtat från hennes misshandel av JD. Som exempel, flaskan som hon skar sönder JD:s fingertopp med i verkligheten har plötsligt blivit ett våldtäktsvapen i hennes lögner om att JD våldtagit/misshandlat henne. Hon är patetisk och livsfarlig på samma gång.
Om man lyssnar på hennes vittnesmål märker man direkt att något är off, ingenting hänger ihop -inte ens hennes ord: "...
slog mig rakt över ansiktet, jag vände mig om och sa, Johnny du slog mig, du slog mig!"
Tänk på det, hon säger inte att
han slog mig, utan bara slog mig. Och vadå
vände mig om och sa? Enligt mig är det ett erkännande för att hon slog sig själv, vände sig om och beskyllde honom.
Det finns många andra exempel som inte går ihop i hennes vittnesmål, både vad gäller ord, kroppsspråk och tonläge.
Allt finns lättillgängligt på nätet, ni kan själva höra deras egna röster på röstinspelningarna (vissa har använts i rättegången redan, återstår att se om fler spelas upp där). Det amerikanska rättssystemet är helt jävla sjukt, det borde vara en
självklarhet att visa exakt alla bevis för juryn (oavsett omständigheter).
En bra källa som lägger fram all fakta som finns i fallet: Incredibly Average (Youtube)
https://youtu.be/Cg9SvQSMnoE