2022-05-12, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Om en människa kan vara själlös så lyfter jag fram AH som en stark kandidat.

Jag har sökt och titta på alla möjliga rörliga bilder på Amber. Hon hinner på något mystiskt sätt med tio miner på 30 sekunder. Det är oerhört fladdrigt. Det är därför hon ser bättre ut på en del bilder där man hamnat rätt där hennes båda sidor inte jobbar mot varandra. Men även på bilder är hennes miner besynnerliga och det är svårt att ens gissa vad som sker inne i huvudet på henne.

Tycker också att hon förhållandevis ofta har svårt att tala flytande, det hela hackas upp med no, no, I don't know, yes, I didn't even, oh I I I, no it vas a filty carpet, I was sitting on the sofa, on the flor, no, no I I don't know

Som jag fattar det får hon inte träna med sitt juridiska team under uppehållet. Det är så spännande att se vad hon ska dra till med nu. Hon har ju inga normala spärrar. Hennes svårigheter med att tala flytande beror nog en hel del på att hon vet att hon har saker att dölja nu. Men så har det nog alltid varit för lilla miss Heard.
Citera
2022-05-12, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Mm du har en poäng där, metadata är datum och plats antar jag.

Ska försöka hålla mig uppdaterad kring vittnesmålen även nästa vecka. Kommer ingen utav Ambers vänner tala till hennes fördel.. Om ingen från hennes sida kommer intyga att de sett honom våldsam/eller att de sett skador ser det inte bra ut för henne.

https://www.youtube.com/watch?v=2SlFOAbOsa0

Amber Heard's Friends: An Analysis of Their Interpersonal Dynamics. Här ges mycket att fundera över hur det har fungerat för Amber genom livet.

Det är ju flera som hade tänkt att vittna för hennes sida men de har plötsligt insett något och vill inte vara en del av detta. För att det mesta talar för att hon ljuger en hel del. Även under rättegången. Men ja, det ska bli intressant att se hur hon vrider det hela nu för att framhålla att Depp har misshandlat henne många gånger och ofta.
Citera
2022-05-12, 16:25
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Som jag fattar det får hon inte träna med sitt juridiska team under uppehållet.

Jag hade ingen aning om detta – intressant!
Citera
2022-05-12, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
https://www.youtube.com/watch?v=2SlFOAbOsa0

Amber Heard's Friends: An Analysis of Their Interpersonal Dynamics. Här ges mycket att fundera över hur det har fungerat för Amber genom livet.

Det är ju flera som hade tänkt att vittna för hennes sida men de har plötsligt insett något och vill inte vara en del av detta. För att det mesta talar för att hon ljuger en hel del. Även under rättegången. Men ja, det ska bli intressant att se hur hon vrider det hela nu för att framhålla att Depp har misshandlat henne många gånger och ofta.

Jaha okej, ska kolla länken sen. Såg senast idag att Elon Musk tänkte vittna till hennes fördel (undrar vad han hade sagt) men att han backade ur pga hennes ord att hon aldrig älskade honom. Om det youtubeklippet nu stämde.

Jag vet att hon hade sagt på audio att hon hade slagit honom, men han har aldrig erkänt nåt sånt på audio eller? Vet inte om jag sett samtliga klipp med inspelningar, har säkert missat en del. Sjukt att båda kände behovet av att spela in varandra, inget hälsosamt förhållande det där.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-05-12 kl. 16:33.
Citera
2022-05-12, 16:56
Medlem
Citat:
Jaha okej, ska kolla länken sen. Såg senast idag att Elon Musk tänkte vittna till hennes fördel (undrar vad han hade sagt) men att han backade ur pga hennes ord att hon aldrig älskade honom. Om det youtubeklippet nu stämde.

Jag vet att hon hade sagt på audio att hon hade slagit honom, men han har aldrig erkänt nåt sånt på audio eller? Vet inte om jag sett samtliga klipp med inspelningar, har säkert missat en del. Sjukt att båda kände behovet av att spela in varandra, inget hälsosamt förhållande det där.

Det här när Amber säger att de stod vid trappan på övre plan, så höll Johnny henne i håret i hennes bakhuvud och slog henne hårt med andra handen i ansiktet. Själv tycker jag att det lät väldigt avancerat av en man som just förlorat fingertoppen och fått på den igen och har hela handen i paket. Tippar att det gör rejält ont i hela handen när ett finger varit så skadat.
Citera
2022-05-12, 16:58
Medlem
Citat:

Lägger till lite till. Den manlige skådisen som heter King i efternamn gjorde ju samma sak. Skulle vittna för hennes sida men klev av.

Är inte helt säker på det, men jag tycker mig ha hört att hon spelade in och han hade ingen aning. Hon försöker hetsa fram ilska från honom. Det enda hon fick var en sorgsen mans uttalanden.
Citera
2022-05-12, 17:04
Medlem
skoputss avatar
Mera om Amber Heards lögner. Trodde inte det var så illa. Hon försökte få en tidigare anställd att ljuga för Australiensisk rätt när hennes hundar olovligen förts in i landet, när det inte fungerade hotade hon en annan anställd att om han inte begick mened till Ambers fördel kunde han se sig om efter ett annat arbete. Medarbetaren vittnade därmed till hennes fördel. Kan verkligen rekommendera detta klipp.
https://www.youtube.com/watch?v=2oZi-4FTpr0
Citera
2022-05-12, 17:42
Medlem
Citat:
Mm du har en poäng där, metadata är datum och plats antar jag.

Du verkar tillhöra den vettiga skaran i tråden och kan hantera en nyanserad bild. Man misstänker att vissa inte får ligga här och därför attackerar kvinnor, ihop med lite psykiska problem likt Amber har.

Ska försöka hålla mig uppdaterad kring vittnesmålen även nästa vecka. Kommer ingen utav Ambers vänner tala till hennes fördel.. Om ingen från hennes sida kommer intyga att de sett honom våldsam/eller att de sett skador ser det inte bra ut för henne.
Det känns som självklart att de vittnen hon tar, kommer vara till hennes fördel. Men tror inte de kommer ha några konkreta bevis eller logik bakom sig.
Jag tycker bara med alt jag sett runt fallet, olika ljudklipp i sin helhet etc. Så tyder det verkligen på att Amber Projekterar sitt beteende på JD och verkar ljuga om i stort sett allt som har med våld att göra.
Citera
2022-05-12, 19:52
Medlem
Funny Shit
https://www.youtube.com/watch?v=nhi3epCF8aw
https://www.youtube.com/watch?v=b8vIlXd4T6A
Senast redigerad av The13 2022-05-12 kl. 20:06.
Citera
2022-05-12, 20:03
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=NCZUqJc-jhU

Timeline att ta del av. Vilken dag var det det hela skulle dra igång igen?
Citera
2022-05-12, 20:28
Medlem
Lova33s avatar
AH erkände tillslut att hon bajsade på JD:s sida av sängen, påstod att det var ett "prank". Därav smeknamnet "turd".

Under hela deras äktenskap har AH filmat/fotat JD i sårbara situationer, vem gör ens så?! En misshandlare gör såklart precis så, det är liksom en del av själva misshandeln att förnedra. Vidare har hon misshandlat honom både fysiskt och psykiskt (och erkänt det själv på röstinspelning i deras bråk!).
Hon har hånat honom (röstinspelning) för att han påstår att han är ett offer för domestic abuse och att ingen kommer tro på honom för att han är en man. Typ "gå till rättegång lilla gubben och kolla vilka som står på din sida...just det ingen!"

Det finns hur mycket bevisning som helst på att JD är offret här, och att AH är förövaren. Vidare finns det absolut ingenting som pekar på att "båda är lika illa mot varandra", JD har inte misshandlat AH någon endaste gång.
AH blev polisanmäld för domestic abuse mot sin exfru 2009, flera vittnar om att ha blivit utsatta för kränkande beteende av AH.
Ingen har någonsin påstått att JD varit det minsta kränkande eller våldsam mot något (tvärtom vittnar alla om den raka motsatsen). Jag tror inte att han har krökt ett hår på AH:s lilla psykopathuvud om jag ska vara helt ärlig, han har nog inte ens höjt en hand. Han har istället gått iväg 10 gånger av 10 (AH hånar honom för det i inspelningarna och hatar att han gör just så).

AH är ett skolboksexempel på psykopat, hon gaslightar skiten ur juryn med sina historier, tror faktiskt att det mesta hon påstår är hämtat från hennes misshandel av JD. Som exempel, flaskan som hon skar sönder JD:s fingertopp med i verkligheten har plötsligt blivit ett våldtäktsvapen i hennes lögner om att JD våldtagit/misshandlat henne. Hon är patetisk och livsfarlig på samma gång.

Om man lyssnar på hennes vittnesmål märker man direkt att något är off, ingenting hänger ihop -inte ens hennes ord: "...slog mig rakt över ansiktet, jag vände mig om och sa, Johnny du slog mig, du slog mig!"
Tänk på det, hon säger inte att han slog mig, utan bara slog mig. Och vadå vände mig om och sa? Enligt mig är det ett erkännande för att hon slog sig själv, vände sig om och beskyllde honom.
Det finns många andra exempel som inte går ihop i hennes vittnesmål, både vad gäller ord, kroppsspråk och tonläge.

Allt finns lättillgängligt på nätet, ni kan själva höra deras egna röster på röstinspelningarna (vissa har använts i rättegången redan, återstår att se om fler spelas upp där). Det amerikanska rättssystemet är helt jävla sjukt, det borde vara en självklarhet att visa exakt alla bevis för juryn (oavsett omständigheter).

En bra källa som lägger fram all fakta som finns i fallet: Incredibly Average (Youtube)
https://youtu.be/Cg9SvQSMnoE
Senast redigerad av Lova33 2022-05-12 kl. 20:32. Anledning: Länk
Citera
2022-05-13, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Amber har en nettoförmögenhet på 9 miljoner dollar och kommer sannolikt stå i skuld till honom för resten av livet.

Hon fick 7 miljoner från första rättegången.
Amber har inte uppfyllt sitt löfte att donera hälften av pengarna till American Civil Liberties Union. De inväntar fortfarande hela summan.

Följande är glasklart.

Amber fick 27 försök att besvara en mycket enkel fråga. ”Vad hade Johnny Depp sagt?” Den blev aldrig besvarad.
Hon har erkänt att hon slagit honom.
Hon kastade en red bull på honom.
Depp förlorade en bit av en fingertopp pga henne.
Det finns en bild på att han hade blåmärken i ansiktet när de var på smekmånad.
Det finns bevis på att hon photoshopat en bild med blåmärke.
Amy sade att hon aldrig spelat gitarr.
Finns en video som visar att hon spelar instrumentet.
Hon anklagar Johnny för att ha åkt bil med en hund hängandes utanför fönstret. Finns en video när Amber åker bil med en hund utanför fönstret.
Johnny Depp ”förhindrar” hennes karriär - Han ordnade hennes största roll vilket är Aquaman.
Amber anlitade en psykolog, eller rättare sagt ett vittne som gjorde ett uttalande om Depp. Hon hade aldrig träffat Johnny Depp.
Psykologen har ”vittnat” i många rättegångar men aldrig haft en man som klient!
Tagit hans mediciner.

På måndag korsförhörs Amber!

Du är fan patetisk!

Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Filminspelningen är redan klar så där får finansiärerna grunna på hur de ska göra. Det står redan klart att hon bara har 10 minuters screen time. Kanske går det att klippa bort henne helt eller spela in nytt med ny skådespelare?
Det beror på kontrakt, men det lutar åt att de klipper bort henne och klipper in någon annan.

Sedan kommer Amber Heard bli persona non grata för resten av livet i alla kretsar där det finns pengar och film.

Och det spelar ingen roll för mig direkt, men jag tycker att det är så fint att världen får upp ögonen för kvinnor som behandlar män mycket dåligt.

Jag blev själv drabbad av en borderlinekvinna för många år sedan, vi bodde tillochmed tillsammans som sambos, men hon hade kunnat bli min död. Och då är jag hacket mer stabil och kapabel än andra.

Den moderna världens feminism har suddat ut kvinnor som kapabla att göra ont, och det är fel.

Det ska bli ett nöje att se Amber på måndag och det värmer gott i hjärtat att alla världens kvinnor som tar sida med Amber faktiskt själv är sjuka människor och genom sin borderline bara kommer ödelägga sig själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in