Citat:
Ursprungligen postat av
Rullgardajna
JD visar sitt riktigt fula och narcissistiska tryne i rättegången (ja, jag följer den live). Bde han och hans vittnen ljuger tills filmer, ljudupptagningar och sms bevisar motsatsen. Ett riktigt pack från Kentucky. Tycka vad man vill om AH men JD behöver förlora. Tyvärr har mediedrevet pågått länge och oundvikligen påverkat juryn precis som 99,9 % av den del av jordens befolkning som ens känner till honom. Vi får se, men jag förlorar min sista gnutta förtroende för det amerikanska rättsväsendet om hon ska betala honom närmare en halv miljard svenska kronor för att ha gått ut med att hon blivit slagen. Som att det skulle påverka hans karriär överhuvudtaget. Han är dagar sen till filminspelningar och knarkar allt han kommer över. Ni vet att det framkom under gårdagen att han i sms erkänt att han högg av sitt eget finger. Det finns ljudupptagning från när AH bönar och ber honom att inte skära sig själv. Hans vittnen som inte har sett några märken på AH har ljugit i många andra delar under ed och är minst sagt inte trovärdiga. De har aldrig ens sett honom full

Detta är bara en bråkdel av som framkommit. Skärp er ”Team Johnny”-sar.
Ja hur kan folk undgå att förstå att Jonny Depp idag är ett vrak, han hänger inte med i utfrågningen, frågar ständigt- hur var frågan..
Han var ju portad från inspelningar redan innan cirkusen med Amber startade-
han må tro att det är hon som startat hans nedåtspiral, han saknar ju insikt.
Det är väl typiskt att alla låtsasmän känner igen sig i Depp, men nån riktig karl har han aldrig varit.
Jag gillade honom i början av hans karriär,men insåg att han blandade in rena sagofigurer i sina filmer, och regissörena blev galna när han ändrade i manuset, alla hans senare filmer vänder sig till barn-publik, och hans infantila sida är så tydlig.
Synd men han kanske aldrig borde ha blivit skådis, han är ju bara en mänska som spelar sig själv, och det tär ju på det sköra psyket, att inte veta skillnaden på sin roll o sitt eget jag.
Att han vill vinna rättegången är naturligtvis endast av ekonomiska skäl, han får inga roller o är fattig, spelningarna musiken har inte lett till framgång.
I rättvisans namn så är inte hans misslyckanden hans eget fel, med den fruktansvärda trash-familjen, så begrep man att han inte är rustad för kändislivet.
Att trasha ner Amber H är bara beviset på vilken patetisk mänska han är.
Att han slagit henne är uppenbart, och bevisen har framgått, han saknar insikt för han är inte riktigt psykiskt frisk, vilket kommer att bli uppenbart.
Men som underhållare o skådis så gör han just nu sin sista stora roll.
Att ynkliga mänskor ger honom sitt fulla stöd visar bara att de är på samma nivå, ingen normalt funtad man drar igång dettta drama om man är utrustad med självbevarelsedrift .. en gnutta stolthet.
Har följt Jonny Depps uppgång och fall- och ja det är bara att beklaga
men fortsättning lär följa även efter rättegången, spännande att se om hans sk vänner kan o vill betala hans räkningar och droger.
De här vännerna plus Isack o hans syster är ju bara parasiter som Jonny D försörjt o sponsrat.