2022-05-07, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Hon snyter sig lite bakvänt. Hon sätter näsduken på näsan och så drar hon inåt och så tar hon bort näsduken och drar inåt igen. Har sett några klipp på detta, men sitter hon verkligen i en rättegång och drar in saker i näsan?

Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Hon snyter sig it ens, hon låtsas att hon gör det och bara drar pappret fort över fejset lol.

Hon pillar i och torkar näsborren, inte för att där finns något, bara för syns skull. Nej hon tar ingen drog och jag blir förbannad på detta för ni som sprider denna skiten gör samma sak som Amber, förtal.
Citera
2022-05-07, 17:53
Medlem
ballobass avatar
har inte följt rättegången men spännande när två skådespelare anklagar varandra för diverse saker. Må bäste skådespelare vinna
Citera
2022-05-07, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Hon pillar i och torkar näsborren, inte för att där finns något, bara för syns skull. Nej hon tar ingen drog och jag blir förbannad på detta för ni som sprider denna skiten gör samma sak som Amber, förtal.
Jaså du blir arg på mig som sa precis det du sa? Jag tycker hon är fejk som fan och låtsas snyter sig. Sen finns det ngt klippt som ser sus ut, men tänkt att hon kanske drar i sig ngt som gör henne snorig men inget jag har som 100%fakta. Men jag har sett X antal personer sniffa i mitt liv, har själv sniffat en del förr i världen. Och hennes sätt att snyta sig på, ser ut som ngn som drar i sig något.
Citera
2022-05-07, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreachMode
Jag säger som en pirat skulle sagt. Aye!

Jag tror Depp sitter säkert. Mer obehagligt är det för en annan som inte sitter med samma experter eller lika stor summa med pengar.
Jag hoppas han får upprättelse. Hela denna trial handlar ju om det, han tror inte ens han kommer få ett skadestånd på 500mil, tror det enbart handlar om stt avslöja amber för hela världen och det tycker jag han lyckas med.
Citera
2022-05-07, 17:57
Medlem
Citat:
Jaså du blir arg på mig som sa precis det du sa? Jag tycker hon är fejk som fan och låtsas snyter sig. Sen finns det ngt klippt som ser sus ut, men tänkt att hon kanske drar i sig ngt som gör henne snorig men inget jag har som 100%fakta. Men jag har sett X antal personer sniffa i mitt liv, har själv sniffat en del förr i världen. Och hennes sätt att snyta sig på, ser ut som ngn som drar i sig något.

Jag tog tjack i sju år, varken jag eller någon jag känner har någonsin gjort så som Amber. Hon tar inget, men sprid skit om du vill.
Citera
2022-05-07, 17:58
Bannlyst
Citat:
Jag hoppas han får upprättelse. Hela denna trial handlar ju om det, han tror inte ens han kommer få ett skadestånd på 500mil, tror det enbart handlar om stt avslöja amber för hela världen och det tycker jag han lyckas med.

Upprättelse tror jag redan han har skaffat.

Vi andra bör nog fundera på vilka bandspelare man ska införskaffa. Eller hitta någon telefon med en bra mic

Jag lovar! Finns det 1 så sjuk som Amber Turd i hela USA. SÅ finns det ungefär 8 stycken som fungerar precis som hon i ett land som det här.

Det är bara se vad expressen och aftonbladet sitter och skriver om det här..
Dont stick your dick in crazy! Guys!
Citera
2022-05-07, 18:01
Medlem
Citat:
Jag tog tjack i sju år, varken jag eller någon jag känner har någonsin gjort så som Amber. Hon tar inget, men sprid skit om du vill.
Haha sa precis att jag inte tror hon gör det? Har bara tänkt i korrelation till vad andra sagt, och det värsta jag misstänker är att det är något som hjälpe rhenne gråta. Men du verkar ju inte kunna tänka ordentligt då du anklagar mig två gånger utan substans din nöt.
Citera
2022-05-07, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreachMode
Upprättelse tror jag redan han har skaffat.

Vi andra bör nog fundera på vilka bandspelare man ska införskaffa. Eller hitta någon telefon med en bra mic

Jag lovar! Finns det 1 så sjuk som Amber Turd i hela USA. SÅ finns det ungefär 8 stycken som fungerar precis som hon i ett land som det här.

Det är bara se vad expressen och aftonbladet sitter och skriver om det här..
Dont stick your dick in crazy! Guys!
I detta land, bara se på media. Sjukt hur våra feministiska idioter till skallade journalister går igång på att försvara AH in i det sista. Om de är granskande journalister, varför har de int elagt upp klippet från AH i Australien som hände dagen efter det hon påstått? För det passar inte deras narrativ av händelsen. Jag hatar Feminister, de är fan värsta plågan i den moderna världen.
Citera
2022-05-07, 18:04
Medlem
Citat:
Haha sa precis att jag inte tror hon gör det? Har bara tänkt i korrelation till vad andra sagt, och det värsta jag misstänker är att det är något som hjälpe rhenne gråta. Men du verkar ju inte kunna tänka ordentligt då du anklagar mig två gånger utan substans din nöt.
Sen ljuger du, nog har jag snorta fort på det där sättet då jag fyllt på. Men som sagt, tror inte hon drar kokain i en rättsal.
Fan tröck redigera så blev det citat på mig SJ ist.
Citera
2022-05-07, 18:06
Bannlyst
Citat:
I detta land, bara se på media. Sjukt hur våra feministiska idioter till skallade journalister går igång på att försvara AH in i det sista. Om de är granskande journalister, varför har de inte lagt upp klippet från AH i Australien som hände dagen efter det hon påstått? För det passar inte deras narrativ av händelsen. Jag hatar Feminister, de är fan värsta plågan i den moderna världen.

Dom är livsfarliga fan. Det gäller o vara vaksam.

Det bästa man kan göra är att skippa o aftonbladet och ägna sig åt o läsa riktig media.

Svenska dagbladet kan jag rekommendera! Där brukar jag läsa och då slipper man huvudvärk.

Anyway! Jag vill inte spamma sönder tråden som sagt. Så jag postar det jag ville påpeka igen.
Det är ett meddelande som måste ut och något många försöker hindra en från att säga.

Citat:
Det här och länkade i natt.

Citat:
Om någon fortfarande vill fantisera om hur han drog nere henne på golvet, fram o tillbaka, över glassplitter om och om igen.. Och sedan avslutar med att våldta henne med en flaska.. Så finns det ett klipp nu på hur dom går runt och letar efter fingret efter våldtäkten "var". https://www.youtube.com/watch?v=Lsd0FrQGPyg&t=146s

Och sen slog det mig. Depp har inte någon möjlighet att använda sig av det där klippet i rättssalen just för att det råkar vara bandat med några utomstående med. Då får man inte använda det som bevis.
Fröken Turd visste att den personen inte fick vara med. Och utnyttjade det som att han satt på alla hemligheter..
Det är fan läskigt o veta att lagar är så dåligt utstuderade, att det som skulle kunna användas som fällande bevis och klubba igenom något som hörsägen direkt inte ens ska kunna få vara med..

Det är bara tur att Depps advokater och alla han har tagit fram har varit deras elit.
Senast redigerad av BreachMode 2022-05-07 kl. 18:08.
Citera
2022-05-07, 18:06
Medlem
Citat:

Citat:

Förstår du vad du själv skriver?
Hon drar inte i sig någonting, varken drog eller annat.
Citera
2022-05-07, 18:08
Medlem
Citat:
Förstår du vad du själv skriver?
Hon drar inte i sig någonting, varken drog eller annat.
Betonar "kanske". Inte att jag tror hon gör det, har du problem att tänka eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in