2022-05-22, 14:14
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Det ska bli spännande att se hur de lägger upp detta. Vad har de att fråga ut honom om i vad gäller att han aldrig har misshandlat Miss Heard?

Var hittar du din info? Är intresserad av att se tider för veckan så att man kan stoppa in det med skohorn i vardagen? Jobbar bort extra i dag.
https://twitter.com/ChanleyCourtTV/s...Cx3YjEhbUqAAAA
Citera
2022-05-22, 16:44
Medlem
Naknekejsarens avatar
Det stora antalet freudianska slip som Amber kommer med är ju helt fantastiska:

https://www.youtube.com/watch?v=TgNZZ6SF4OM

Hur kan någon tro på henne? Är folk så dumma?

Ifall du tror på henne för att en kvinna aldrig ljuger (trots att hon har bevisats ljuga om en rad olika saker, som donationerna) så måste en rad olika kvinnor ljuga i denna åtal för att hon ska ha sagt sanningen (som sjuksköterskan och hennes forna assistent som påstår att hon stulit hennes misshandalshistoria).

Jag tror det är game over för feministernas "du måste tro på kvinnliga offer"-narrativ, de skämmer ut sig genom att investera på denna äckliga, bortskämda borderlinebitch. Jag är ganska säker på att hon valde att få en surrogatdotter innan rättegången enbart för att få mer sympati.
Citera
2022-05-22, 16:53
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Johnny Depp har blivit kallad att prata på måndag av #teamturd.

Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Jag tror det är game over för feministernas "du måste tro på kvinnliga offer"-narrativ, de skämmer ut sig genom att investera på denna äckliga, bortskämda borderlinebitch. Jag är ganska säker på att hon valde att få en surrogatdotter innan rättegången enbart för att få mer sympati.

EXAKT!

Det kommer sluta bra för Johnny Depp. För omvärlden till och med.
Sen ser man också vad det är för typ av människor i tråden som försvarar Amber Turd. B-häxor.
Citera
2022-05-22, 17:40
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:

Ifall du tror på henne för att en kvinna aldrig ljuger (trots att hon har bevisats ljuga om en rad olika saker, som donationerna) så måste en rad olika kvinnor ljuga i denna åtal för att hon ska ha sagt sanningen (som sjuksköterskan och hennes forna assistent som påstår att hon stulit hennes misshandalshistoria).

Att det är nåt som inte stämmer fullt ut är ett som är säkert.

Jag tycker förövrigt att det är så jävla omsakligt av dessa vlogger's att dra nytta av rättegången. Alla har ju rätt till sin egen åsikt, men speciellt dessa vloggers som ser ett tillfälle att få skina på andras bekostnad är riktigt smaklöst. De sitter och skrattar åt och hånar andra människor helt öppet i jakt på fler följare. Vissa av dom ifrågasätter inte ens viss bevisning heller, de dömer rakt av utan minsta kritiskt tänkande.
Citera
2022-05-22, 19:10
Medlem
Ravix_04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Man borde ju använde msm istället ELLER HUR?! D

Nä vafan tror du, alla klipp läggs ju upp på youtube din nöt!

Åh fan gör det? Och det gör det automatiskt till bevis? Fan du har bra koll du
Citera
2022-05-22, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ravix_04
Åh fan gör det? Och det gör det automatiskt till bevis? Fan du har bra koll du
Sa jag det? Fan vad spårad du är, team amber eller?
Vad det däremot gett är bevis på hur mycket häxan ljuger. Och om hon ljuger om så stora saker som en våldtäkt med trasig flaska, varför ska man tro henne på något annat?
Senast redigerad av Ekronwo 2022-05-22 kl. 19:51.
Citera
2022-05-22, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Att det är nåt som inte stämmer fullt ut är ett som är säkert.

Jag tycker förövrigt att det är så jävla omsakligt av dessa vlogger's att dra nytta av rättegången. Alla har ju rätt till sin egen åsikt, men speciellt dessa vloggers som ser ett tillfälle att få skina på andras bekostnad är riktigt smaklöst. De sitter och skrattar åt och hånar andra människor helt öppet i jakt på fler följare. Vissa av dom ifrågasätter inte ens viss bevisning heller, de dömer rakt av utan minsta kritiskt tänkande.

Jag håller med. Det här fallet verkar ha skapat kaos i huvudet på folk och vloggarna är ett symtom på det.

Den allmänt hetsiga stämningen kring fallet behöver upphöra, för det offentliga samtalet är fucked upp just nu, med en bedrövlig blandning av kvinnohatare som känner morgonluft, och förvirrade feminister som alltid tror alla kvinnor.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-22 kl. 20:13.
Citera
2022-05-23, 07:48
Medlem
Tror inte Depp är någon ängel men det är ganska uppenbart att kvinnan är ett psykfall.
Citera
2022-05-23, 09:02
Medlem
Fiffiniffis avatar
Nån mer som tänkt på att Amber hela tiden projicerar sitt eget beteende på Depp och oftast typ dubblar det?

- Amber tar en massa droger, därför måste hon anklaga Johnny Depp för att ta så mycket droger så att han blir ett monster.

- Amber kapar av Johnny Depps finger med en flaska, därför måste hon anklaga Johnny Depp för att våldta henne med en flaska.

- Amber följer efter Johnny Depp överallt när han lämnar rummet efter ett bråk, därför måste hon anklaga Johnny Depp för att stå och slå på en dörr när hon "barrikaderat sig" i ett rum för att "fly undan"

- Amber knuffade nästan ner sin syster för en trapp, därför måste hon anklaga Johnny Depp för att göra det och Amber själv kom som en räddande ängel

- Amber slog Johhny Depp, därför måste hon anklaga Johnny Depp för att "slå henne fler gånger än hon kunde räkna"

- Amber kastade flaskor och andra saker mot Johhny Depp, därför måste hon anklaga Johnny Depp för att ha gjort samma sak.

- Amber redigerade bilder, därför måste hon anklaga team Depp för att ha gjort samma sak

- Amber har vittnen som ljuger för henne, därför måste hon anklaga Depps vittnen för samma sak

- Amber är kontrollerande, därför måste hon anklaga Johnny Depp för att vara det

Återigen klassiskt borderline-beteende.

Överdrifter är ett av borderline-manipulatörernas bästa vapen och relativisering spelar dem i händerna. Det får folk att tänka "jaaa, hon kanske överdriver lite, men det finns säkert någon liten sanning i grunden" och "båda säger att den andra slogs, sanningen ligger säkert nånstans mitt emellan". Och hade man haft med någorlunda normala människor att göra hade det inte varit varit ett helt orimligt antagande. Men nu handlar det inte om en normal människa, vilket borderlinehäxorna vill att du ska tro. De tvekar inte en sekund på att ljuga om vad som helst med förhoppningen att nånting ska fastna. De fungerar inte som andra. För nån som Amber är det ok att hitta på en brutal våldtäkt för att Depp sa något elakt till henne vid något tillfälle, det är så dem rättfärdigar saker i sina hjärnor. Hon skäms inte en sekund för sina lögner. När du väl inte längre är omtyckt av en borderline-häxa så är du fullständigt värdelös i hennes ögon och då är ALLT tillåtet.
Senast redigerad av Fiffiniffi 2022-05-23 kl. 09:15.
Citera
2022-05-23, 09:20
Citat:

Jag har svårt att se henne interagera och byta bajsblöjor osv. Bebisen känns stagead.. inlånad. Jag hoppas det iallafall.
Det vore barnmisshandel och brott mot mänskliga rättigheter att tillåta den mycket sjuka missbrukande Amber ta "hand om" någonting levande.
Är det nanny 23 timmar om dygnet?
Citera
2022-05-23, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag har svårt att se henne interagera och byta bajsblöjor osv. Bebisen känns stagead.. inlånad. Jag hoppas det iallafall.
Det vore barnmisshandel och brott mot mänskliga rättigheter att tillåta den mycket sjuka missbrukande Amber ta "hand om" någonting levande.
Är det nanny 23 timmar om dygnet?

Tror hon som så många andra ville ha ett barn. Men hon ville förstås ha total kontroll över sitt barn och såg till att det inte fanns någon pappa som hon måste ta hänsyn till. Har inte hört att hon och Johnny försökte få barn?
Citera
2022-05-23, 10:11
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Tror hon som så många andra ville ha ett barn. Men hon ville förstås ha total kontroll över sitt barn och såg till att det inte fanns någon pappa som hon måste ta hänsyn till. Har inte hört att hon och Johnny försökte få barn?
Tror inte Amber vill "förstöra" sin kropp med en graviditet.
Läste dock någonstans att hon ville ha barn med Elon...undrar varför...
Lite "hollywoodfrun Gunilla Person" över det hela, med underhåll i åtanke osv.

Vet inte vem som donerat eller ställt upp med vare sig ägg eller sperma.
Har svårt att tro att det är ett av Ambers egna ägg..
Hon ville ha en bebis, så hon såg till att köpa en..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in