2022-05-07, 04:09
Bannlyst
Om någon fortfarande vill fantisera om hur han drog nere henne på golvet, fram o tillbaka, över glassplitter om och om igen.. Och sedan avslutar med att våldta henne med en flaska.. Så finns det ett klipp nu på hur dom går runt och letar efter fingret efter våldtäkten "var".

https://youtu.be/Lsd0FrQGPyg?t=146

Det roliga med det här, är att så besatt hon är utav honom i ljudklippet här. Påvisar bara att han är ett riktigt kap!
Citera
2022-05-07, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Jag förstår hur du ser på det.
Men jag själv har väldigt svårt för att acceptera att vi bara ska nöja oss med förklaringen eller slutsatsen att han eller hon är störd, en häxa, en incel, en paria. Vart tar det oss i längden om vi bara stannar där? Häxjakt? (jag antar att Amber Heard inte hade överlevt 1500-talets häxjakt, men är det verkligen juridiskt korrekt 2022?)
Låter som feministisk damage control från din sida
Citera
2022-05-07, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreachMode
Om någon fortfarande vill fantisera om hur han drog nere henne på golvet, fram o tillbaka, över glassplitter om och om igen.. Och sedan avslutar med att våldta henne med en flaska.. Så finns det ett klipp nu på hur dom går runt och letar efter fingret efter våldtäkten "var".

https://youtu.be/Lsd0FrQGPyg?t=146

Det roliga med det här, är att så besatt hon är utav honom i ljudklippet här. Påvisar bara att han är ett riktigt kap!
Jag tycker Amber Heard är en utav de vackraste kvinnorna någonsin, men uppenbart för mig att hon föredrar att lapa fitta och valde Jhonny för pengarna
Hon beskriver sig som "bisexuell", men samtliga av hennes kända manliga dejter har ju varit snuskigt rika medans de kvinnliga har varit under hennes ekonomiska status
Citera
2022-05-07, 04:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
Jag tycker Amber Heard är en utav de vackraste kvinnorna någonsin, men uppenbart för mig att hon föredrar att lapa fitta och valde Jhonny för pengarna
Hon beskriver sig som "bisexuell", men samtliga av hennes kända manliga dejter har ju varit snuskigt rika medans de kvinnliga har varit under hennes ekonomiska status

Jag tyckte hon såg bra ut en stund i början. Men sen fick jag reda på att hon bajsade i folks sängar. Då försvann erotiken med allt.

Jag kan inte se på henne längre o tycka att hon är snygg Fan.
Citera
2022-05-07, 06:59
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runx
Är hon till och med sjukare än Irena Pozar?

Ja, jag tror det tyvärr.
Citera
2022-05-07, 07:39
Citat:
Ursprungligen postat av BreachMode
Jag tyckte hon såg bra ut en stund i början. Men sen fick jag reda på att hon bajsade i folks sängar. Då försvann erotiken med allt.

Jag kan inte se på henne längre o tycka att hon är snygg Fan.

Det är ju inte så att feminister inte bajsar… ALLA bajsar! Det är helt naturligt.
Citera
2022-05-07, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Johnny Depp har säkert gjort många fel också. Men nu handlar ju inte rättegången om vem som varit fullast, mest bråkig, eller mest narcissistisk i relationen. Detta är en stämning där det ska avgöras om Heards artikel, där JD indirekt anklagas för hustrumisshandel, är förtal eller inte. Jag är inte så säker på att JD kan vinna det, men kanske. Dock tycker jag nog att beloppet är galet högt, och det hade ju aldrig blivit aktuellt här i Sverige. Jag vet inte om Johnny är skyldig till något, det tycker jag att en riktig domstol ska avgöra. Inte en folkdomstol på Flashback Forum.

Helt rätt, det är vad allt handlar om. I Sverige kan det vara förtal oavsett om det är sanning eller ej, Ebba Busch fick ju bittert erfara det. De är två trasiga människor som underhåller oss i en fight som det är svårt att se att någon egentligen kan gå vinnande ur. Beträffande beloppen så har JD begärt 50 miljoner $ och AH 100 miljoner $. Depp kan motivera utebliven inkomst åtminstone.
Citera
2022-05-07, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Yeah känner det också, eller typ att hon tror att hon är mycket bättre skådespelerska än vad hon är. Att liksom detta är en roll som kan ge henne 100mille, eller åtminstone inte behöva betala 50mille. Hon går ju allll in asså, känns som otroligt narcissistiskt . Därför tror jag hon berättar fort, men så mång ahistorier som möjligt. För att liksom göra att folk tror att det inte är möjligt att ljuga så mycket för en kvinno av hennes rang. Sen klämmer hon in då hon "gråter" för att göra det mer trovärdigt.
Asså där när honn call out jonnht directly, kollar han i ögonen och säger att du pullade mig med en flaska flera gånger. Det är det sjukaste ögonblicket i hela rättegången. Både jag å tjejen satt helt häpna haha!

Även om hon var bättre skådis så är storyn så bisarr att åskådaren köper inte den. Ett utmärkt exempel på att filmen blir dålig oavsett vilka stjänskådisar som medverkar i den om manuset är uruselt och regissören inte klarar av sin uppgift. Ensam klarar hon inte av att bära storyn på sina axlar.

Hon vill inte lämna lägenheten efter att ha blivit släpad på ett golv fullt med glassplitter och blivit penetrerad av en sönderskuren flaska. Hon sa i rättegången att hon blundade och hoppade på att inte bli skadad av flaskan. Hur skulle man kunna penetrera med en sådan flaska utan att skära sönder offret?

Efteråt sökte hon inte läkarvård utan tog 2st sömntabletter istället.. enl henne. Inte ens dagen efter sökte hon vård.

Att gråta utan att få fram en enda tår är också en bedrift ;-)

Sen undrar jag också varför man pratar vitt och brett om Depps missbruk - men inte hennes? Hon knaprar ju piller. Och har åtminstone bitvis använt droger med sin make. De är båda missbrukare. Och hon kommer från en missbrukarfamilj. Så makens missbruk kan inte ha kommit som en överraskning för henne. Även under förlovningsfesten försvann den blivande maken från festen med hennes pappa - för att missbruka droger!
Citera
2022-05-07, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Kvinnor som misshandlar män (även fysiskt) är tabu och den man som går till polisen för att anmäla blir ofta förlöjligad. Jag tror det handlar om 50/50, men eftersom det är stigmatiserat är det fördolt.
Dödligt fysiskt våld där män är förövare är överrepresenterade av den enkla anledningen att män är starkare.

https://www.helpguide.org/articles/a...ing-abused.htm

https://www.nck.uu.se/kunskapsbanken...ra-relationer/

Ingen ska ju slå den andre men..

Eftersom verkligheten ser ut som den gör, borde män vara ytterst vaksamma och försiktiga pga att utgången ser olika ut ifall en man utdelar ett slag i jämförelse med om en kvinna gör detsamma.
Citera
2022-05-07, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Alltså har du hört talas om funktionella brukare? Du känns som en människa med 0 insikt i världen av droger. Röker du på varje dag, så märker ingen att du är bäng efter ett tag för du verkar bara normal. Tro mig, levde som stoner i 5 år, även på jobbet drog jag några bloss men iiiingen som kunde se eller märka det, körde bara cleareyes så det inte syntes.
Du kopplar drogbruk till att bete sig dåligt, men du har så jävla fel där.

Typiskt missbrukare att TRO att ingen märker ngt.. Ingen kanske säger ngt, men det är inte samma sak som att ingen märker ngt.
Citera
2022-05-07, 11:00
Medlem
cerns avatar
Johnnys advokat team kör ju över Amber. När är allt klart egentligen?
Citera
2022-05-07, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Typiskt missbrukare att TRO att ingen märker ngt.. Ingen kanske säger ngt, men det är inte samma sak som att ingen märker ngt.
Haha JO de säger något din nöt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in