Citat:
Ursprungligen postat av
Ekronwo
Yeah känner det också, eller typ att hon tror att hon är mycket bättre skådespelerska än vad hon är. Att liksom detta är en roll som kan ge henne 100mille, eller åtminstone inte behöva betala 50mille. Hon går ju allll in asså, känns som otroligt narcissistiskt . Därför tror jag hon berättar fort, men så mång ahistorier som möjligt. För att liksom göra att folk tror att det inte är möjligt att ljuga så mycket för en kvinno av hennes rang. Sen klämmer hon in då hon "gråter" för att göra det mer trovärdigt.
Asså där när honn call out jonnht directly, kollar han i ögonen och säger att du pullade mig med en flaska flera gånger. Det är det sjukaste ögonblicket i hela rättegången. Både jag å tjejen satt helt häpna haha!
Även om hon var bättre skådis så är storyn så bisarr att åskådaren köper inte den. Ett utmärkt exempel på att filmen blir dålig oavsett vilka stjänskådisar som medverkar i den om manuset är uruselt och regissören inte klarar av sin uppgift. Ensam klarar hon inte av att bära storyn på sina axlar.
Hon vill inte lämna lägenheten efter att ha blivit släpad på ett golv fullt med glassplitter och blivit penetrerad av en sönderskuren flaska. Hon sa i rättegången att hon blundade och hoppade på att inte bli skadad av flaskan. Hur skulle man kunna penetrera med en sådan flaska utan att skära sönder offret?
Efteråt sökte hon inte läkarvård utan tog 2st sömntabletter istället.. enl henne. Inte ens dagen efter sökte hon vård.
Att gråta utan att få fram en enda tår är också en bedrift ;-)
Sen undrar jag också varför man pratar vitt och brett om Depps missbruk - men inte hennes? Hon knaprar ju piller. Och har åtminstone bitvis använt droger med sin make. De är båda missbrukare. Och hon kommer från en missbrukarfamilj. Så makens missbruk kan inte ha kommit som en överraskning för henne. Även under förlovningsfesten försvann den blivande maken från festen med hennes pappa - för att missbruka droger!