Citat:
Ursprungligen postat av
ryfs
Skulle inte kalla det diskussion, det kräver att man lyssnar på varandra. Aftonbladet är öppet socialdemokratisk, däremot var det längesedan socialdemokrati betydde något. Så som media behandlar detta speglar en väldigt liten del av en ängslig typ av människa, kan man då kalla det vänster om de flesta faktiska vänstermänniskor inte håller med? Ja, det kanske man kan, jag vet inte. Jag är beredd att lyssna på hur det går ihop. Själv identifierar jag mig iallafall inte alls som den sortens vänster.
Det är jättebra att du inte gör det. Men det förändrar inte att Aftonbladet är Sveriges mest sålda tidning och den är vänster.
Kan socialdemokraterna inte hantera media och se till att leverera saker som är sant. Då ska dom inte ha någon tillgång till o sälja tidningar alls. Det är nämligen vi som betalar för att dom ska sitta och ljuga.
Det är fel på flera våningar. Klart man ska få sitta här och diskutera det?
Självklart förstår jag ju att det finns en och annan som inte tror på det som står ifrån vänstern med. Men ärligt talat, svårt o se hur det skulle kvitta.
Och dessutom sitter dom inte bara där o skriver skit om Johnny Depp. Utan dom sitter ju o slänger ur sig andra artiklar med.