2022-06-08, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Och har hon fler embryon med Musk så att hon ska föda en armé av Muskbarn?

Hon måste dock hitta surrogat-mödrar till denna armé eftersom hon är för egoistisk att föda egna barn.
Citera
2022-06-08, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av williamsparon
Det är pinsamt hur dålig koll svensk mainstream-media verkar ha på vem Amber Heard är. (om de inte låtsas förstås, vilket förmodligen är fallet med åtminstone extremfeministerna)

Och hur dålig koll de har på hur bra koll vanligt folk har gällande vem Amber Heard är.

Info om vem Amber Heard är, och hur många kvinnor hon misshandlat, och vilket psykfall hon är, är knappast svårtillgänglig och obskyr.

Tycker om hur du säger extremfeministerna. För andra kvinnor som lite löst kallar sig för feminister är mer intresserade av jämställdhet. Att se Amber som ett oskyldigt offer beror antingen på att man är extremfeminister eller inte har sett särskilt mycket av rättegången. Medan andra som kallar sig för feminister tar starkt avstånd mot Amber Heard. Och även andra kvinnor som inte kallar sig feminister alls. Det gäller att hålla koll på kvinnor och deras tänkande och beteende. Samma som med män. Det är så olika.

Citat:
Ursprungligen postat av williamsparon
Hon måste dock hitta surrogat-mödrar till denna armé eftersom hon är för egoistisk att föda egna barn.
Hon hade ju en surrogatmamma till sin nu ettåriga dotter så det är nog rätt tänkt. Och hon kan fortsätta dricka vin i mängder som förut.

Men det här med Musk och embryon ...
Citera
2022-06-08, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Det här låter lika intressant som obehagligt. Jag har hanterat Elon skämtsamt tidigare i tråden men kanske har han faktiskt lurats in i en verklig mardröm av Amber?

Edit: Ambers mamma Paige Parsons (nämnd ovan) dog 2020 men jag lyckas inte hitta någon dödsorsak.

Ja det är med skräckblandad förtjusning det där.

Men det kanske löser sig för Musken, han kanske kan få köpa embryorna. Rädder hennes ekonomiska situation också. Om det nu finns substans i detta.
Citera
2022-06-08, 11:23
Medlem
Banditas avatar
Oavsett om man är feminist eller icke feminist (jag kan nog kategorisera mig själv som det förstnämnda), så går det inte att bortse från vad bevis pekar på, och i detta fall är det väl solklart att AH har ljugit som en häst travar om situationen, och att det snarare är JD som har varit offret i relationen. Att det fortfarande finns de som försvarar AH är fullständigt obegripligt. Gå och backa något riktigt offer istället.
Generellt sett så är det oftast kvinnor som faller offer för våld från män i relationer. Det är ett jävla samhällsproblem som behöver upphöra. Men på inget som helst sätt hjälper det utsatta kvinnor att dra en uppenbart fabricerad snyfthistoria ända in i kaklet. Tvärtom, detta förstör ju för de som verkligen är utsatta och vill få upprättelse, risken är större att riktiga offer för fysiskt och sexuellt våld från män inte blir trodda.
Jag kan erkänna att när medier först började skriva om att JD skulle vara en kvinnomisshandlare så svalde jag det med hull och hår. Bakläxa på mig själv på det, nästa gång får jag inte vara så snabb på att döma.

Samtidigt är det bra att detta uppdagades. Att vara kvinna är inte likställt med att alltid vara oskyldig, och vi kan vara riktigt jävla horribla vi också. Män kan också råka ut för våldsamma och farliga partners, och tas generellt inte på samma allvar som kvinnor när det kommer till att vara utsatt för våld i nära relationer. Att ha kuk gör ju inte att man är mer mottaglig för smärta och psykisk terror, men män förväntas i större utsträckning att bara "ta det som en man".

I slutändan skall klara bevis fälla den skyldige och ge upprättelse till den utsatte, oavsett vilken könstillhörighet vardera parter har. Hoppas detta leder till att fler offer vågar dra sina förövare inför rätta, och att den skara som tror att det är en bra idé att ljuga ihop en story (ja, de existerar de också) i syfte att håva in pengar, uppmärksamhet eller vad motivet än må vara, tänker en extra gång och låter bli.

Jag gillar idén om lika rättigheter mellan könen, och således också lika skyldigheter. Vi skall vara lika inför lagen, och denna gång visade det sig att en kvinna var the bad guy. Det är bara att acceptera, hoppas att JD kan få tillbaka sitt liv igen, och att straffet svider för AH.
Citera
2022-06-08, 11:24
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Amber Heard 'was locked in legal battle with Elon Musk over frozen embryos'

EXCLUSIVE: In documents seen by the Mirror, Jennifer Howell – a pal of Heard’s sister Whitney Henriquez and mum Paige – says the latter told her that billionaire Musk was suing the actress.

Detta med frusna embryon är verkligen något jag vill veta mer om. Är Musk pappa till Heards dotter? Och har hon fler embryon med Musk så att hon ska föda en armé av Muskbarn?
Jag vet inte närmare, men om jag kommer ihåg rätt var det flera embryon, men låter ändå hyggligt absurt som så.
Finns mycket att läsa om man söker på.
https://duckduckgo.com/?q=musk+heard+embryo&t=h_&ia=web

Om det nu stämmer så är väl arv, förmyndare biten som är lite spännande sett både från Musk och Heard's synvinkel.

Att Musk och Heard hade "ihop det" är i vart fall rätt väl dokumenterat, han flängde hos Heard.
https://duckduckgo.com/?q=amber+hear...or&t=h_&ia=web
Citera
2022-06-08, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Det här låter lika intressant som obehagligt. Jag har hanterat Elon skämtsamt tidigare i tråden men kanske har han faktiskt lurats in i en verklig mardröm av Amber?

Edit: Ambers mamma Paige Parsons (nämnd ovan) dog 2020 men jag lyckas inte hitta någon dödsorsak.
Elon musk är en större psyko än Amber.
https://youtu.be/c-FGwDDc-s8
Citera
2022-06-08, 12:46
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arne99

EXCLUSIVE: MeToo activist Amanda de Cadenet drops support for close friend Amber Heard and will no longer testify after listening to her 'verbally abusing' Johnny Depp in bombshell tapes, as she feels 'used and misled' by actress
https://www.dailymail.co.uk/news/art...ber-Heard.html

Väldigt intressant.

"When the first audio tape was released, and I heard Amber being verbally abusive to Johnny, I was horrified. When I confronted Amber concerning the recording, she informed me it was edited by Johnny’s team. I had hoped Amber would take accountability for her behavior but she did not."

Amber Heard verkar ljuga om det mesta.
Citera
2022-06-08, 13:50
Medlem
GormDenGamles avatar
Instagram går full censur och har censurerat hashtaggen, "#justiceforjohnnydepp".
Eller att Heards svansföring anmäler allt och alla.

Bildbevis: https://ibb.co/hmC9Gr3
Citera
2022-06-08, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Och enligt vittnen till det sistnämnda är det... en hoax det med

Tråden lär ju fortsätta många år så vi får se i framtiden vem som har rätt 😀
Citera
2022-06-08, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Väldigt intressant.

"When the first audio tape was released, and I heard Amber being verbally abusive to Johnny, I was horrified. When I confronted Amber concerning the recording, she informed me it was edited by Johnny’s team. I had hoped Amber would take accountability for her behavior but she did not."

Amber Heard verkar ljuga om det mesta.

Hon är för dum för att inse när lögnerna blir till en last för henne själv. Visst, hon är sociopat, men inte en särskilt överbegåvad sådan. Hade hon varit smart hade hon klämt Depp på några millar och lämnat det där, eftersom Depp inte var särskilt hämndlysten i början. Men hon trodde hon var smartare än alla andra och ville äta för mycket kaka. Hon pushade Depp till gränsen, och vissa människor när de blir pushade till ruinens brant tar fram stora stridsyxan. Jag älskar textmeddelandet där Depp säger att hon "tigger om total global förnedring" och att han ska slica av Elon Musks kuk. Det är straight out of Greven av Monte Cristo.

Hennes familj är white trash från Texas, och hennes far drev tydligen en hund-figthing-ring och plågade andra djur.
Citera
2022-06-08, 14:17
Medlem
arne99s avatar
För de som verkligen vill veta allt om ämnet JD vs AH rekommenderar jag varmt den lilla kanalen SEC på youtube.

SEC,
https://www.youtube.com/c/Spirituall...oaching/videos

Finns videos längre tillbaka där som täcker den verkliga skämt rättegången i England och de otroligt inavalade förhållandena mellan domaren och övriga på AH sidan.
Citera
2022-06-08, 14:19
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochfinnutack
Tråden lär ju fortsätta många år så vi får se i framtiden vem som har rätt 😀

Vilken hoax syftar du på nu – hörsnäckans orsak eller den rasistiska filmarbetarens misshandelsanmälan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in