2022-06-07, 21:14
Medlem
SuperVitings avatar
Warner Bros. Reportedly Cuts Amber Heard Completely From ‘Aquaman 2’
https://insidethemagic.net/2022/06/a...t-aquaman-kc1/
Citera
2022-06-07, 21:22
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Warner Bros. Reportedly Cuts Amber Heard Completely From ‘Aquaman 2’
https://insidethemagic.net/2022/06/a...t-aquaman-kc1/

De kreddar DC Entertainment på Facebook. Jag har inget riktigt grepp om trovärdigheten.

Edit: Själv har jag inte bråttom – antagligen behöver en bunt förhandlingar med olika parter klaras av, och parallellt funderas nog på lösningar för att få ihop en komplett film helt utan Amber. Kanske det minst komplicerade är att skriva om manuset lite och spela in ett par nya scener där karaktären är borta ur handlingen?

När besked till slut kommer om att hon är helt bortklippt tänker jag fira med att för första gången se på ”AQUAMAAAN!”.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-06-07 kl. 21:44.
Citera
2022-06-07, 21:45
Medlem
DevilsDens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Menar du TerrorFeministerna? Ja de är enormt skadliga just nu, för både kvinnor, män och de någonstans däremellan. TF skadar kampen för rättvisa för alla oavsett kön.

Allt det där är skapat, men ja feminism, religion, krig, covid, terrorism, 9/11, apkoppor, Nato, Ryss vs Ukr, censur, invandring, politik, kändisar etc. Allt dom kan komma på ökar dom just nu för att den grå massan ska rikta sina blickar dit. Ignoranta, profana, ovetandes om vad som pågår. Ändå känner dom av att världen är på väg i en ren clown show. Det ena scenariot efter det andra och massan hakar på givetvis. Ändå finns det en Critical Mass som ser detta redan. Vissa vågar ej skriva om det, men dom vet eller känner det på sig.

Bara å se sig om vad som händer i världen? Är den frisk? Ser det bra ut?

Allt som separerar oss och får oss att titta åt ett annat håll just nu pågår för fullt.

Folk tänker inte på vad en återställning av jorden är, bara det dom läst.

Ni måste glömma vad ni läser i media, och se inifrån.
Citera
2022-06-07, 22:43
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Tillfället då Amber säger sig ha blivit slagen "fler gånger än hon kunde räkna" med en hand med stora metallringar men bara fick ett blåmärke på armen var väl år 2013 tror jag. Får man inte diskutera mer än ett datum i taget, menar du?

Det får man givetvis göra, även om det är svårare att hålla isär diskussionerna då. Vi är inte ense om mycket, men vi borde vara ense om att korrekta fakta om vad som hände där är bra att vara noggrann med.

Vid händelsen 22 maj 2016 är det således inget konstigt om fotografierna av Heard inte visade att hon mottagit flera knytnävsslag eftersom hon aldrig hävdat något sådant. Rodnaden på kinden var enligt Heard ett resultat av den kastade telefonen.
Citera
2022-06-07, 22:59
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Allvarligt, det är ”magi”

Men det är ju kul att dom lyckas polarisera så många i alla fall. Tror Depps ”alter ego” är mycket nöjd nu..

Vad tror ni egentligen händer när läget är skarpt och dags för action för en skådespelare? ser ut som magi eller hur?

Vilket skådespel… jösses.

Ett litet tips, flera personligheter.. skapade hur??
Betyder inte fakta och bevis nåt? Eller snarare bristen på dem?

Eller är allt patriarkatets konspiration?

Isåfall är jag djävligt pissed, för ingen upplysste mig om den samordnade attacken mot kvinnorna.

Här står jag nu. Utan vetskap om patriarkatet, för jag blev inte inbjuden i klubben.

Och vissa kvinnor hatar mig bara pga av mitt kön samt deras tro att jag ingår i en klubb som jag inte ens vet existerar.

Jag som är utanför patriakat-klubben får försöka hitta nån gemål som inte blev inbjuden till matriarkat-klubben.
Citera
2022-06-07, 23:10
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Det får man givetvis göra, även om det är svårare att hålla isär diskussionerna då. Vi är inte ense om mycket, men vi borde vara ense om att korrekta fakta om vad som hände där är bra att vara noggrann med.

Vid händelsen 22 maj 2016 är det således inget konstigt om fotografierna av Heard inte visade att hon mottagit flera knytnävsslag eftersom hon aldrig hävdat något sådant. Rodnaden på kinden var enligt Heard ett resultat av den kastade telefonen.

Har jag påstått nåt annat? Förstår inte riktigt varför du vill berätta detta för mig?
Citera
2022-06-08, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Har jag påstått nåt annat? Förstår inte riktigt varför du vill berätta detta för mig?
Han är en jävla fegis med boll logik på sin sida.
Han gissar att Ambers historia stämmer, men det riktiga fotot är visar knappast på en "seriös" skada, den kan ha uppkommit av vad som helst som hon sen påstår Johnny har gjort. Men det räcker för husvagn, för han tror på kvinnor och inte män, även om de är de riktiga offren för DA. Jag ger dig ett tips din värdelösa jävla moderator, gå in på valfri youtube video och läs där riktiga offer lägger upp sina historier. Popcornplsnet Till exempel. Så less på at du sitter och fucking böggissar som det äckel du är.

Han är helt okej och fine med att Amber abusat Johnny, det enda dåliga i denna människas ögon är om Johnny har gjort detsamma tillbaka, snacka om att vara en hycklare. Denna husvagn är den äckligaste jäveln jag mött på flashback, women good, men bad.

Fuck you husvagn, du är vidrig och en hycklare och det har du visat med alla dina inlägg ditt svin
Senast redigerad av Ekronwo 2022-06-08 kl. 00:23.
Citera
2022-06-08, 03:11
Medlem
arne99s avatar
Jag har tyvärr inte koll på historiken i tråden, men fann det nedan rätt talande i ett tidigt skede.

EXCLUSIVE: MeToo activist Amanda de Cadenet drops support for close friend Amber Heard and will no longer testify after listening to her 'verbally abusing' Johnny Depp in bombshell tapes, as she feels 'used and misled' by actress
https://www.dailymail.co.uk/news/art...ber-Heard.html

Amber Heard 'was locked in legal battle with Elon Musk over frozen embryos'
https://www.mirror.co.uk/3am/celebri...legal-22439259

-

Min åsikt i ämnet som så,
(FB) Skvaller om Johnny Depp? (Sammanfogad /Mod)
Senast redigerad av arne99 2022-06-08 kl. 03:19. Anledning: En länk till.
Citera
2022-06-08, 10:01
Medlem
Depp kommer till Stockholm i slutet på juni för att spela med Jeff

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-med-jeff-beck
Citera
2022-06-08, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
Jag har tyvärr inte koll på historiken i tråden, men fann det nedan rätt talande i ett tidigt skede.

EXCLUSIVE: MeToo activist Amanda de Cadenet drops support for close friend Amber Heard and will no longer testify after listening to her 'verbally abusing' Johnny Depp in bombshell tapes, as she feels 'used and misled' by actress
https://www.dailymail.co.uk/news/art...ber-Heard.html

https://www.mirror.co.uk/3am/celebri...legal-22439259

-

Min åsikt i ämnet som så,
(FB) Skvaller om Johnny Depp? (Sammanfogad /Mod)

EXCLUSIVE: In documents seen by the Mirror, Jennifer Howell – a pal of Heard’s sister Whitney Henriquez and mum Paige – says the latter told her that billionaire Musk was suing the actress.

Detta med frusna embryon är verkligen något jag vill veta mer om. Är Musk pappa till Heards dotter? Och har hon fler embryon med Musk så att hon ska föda en armé av Muskbarn?
Citera
2022-06-08, 10:42
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett

EXCLUSIVE: In documents seen by the Mirror, Jennifer Howell – a pal of Heard’s sister Whitney Henriquez and mum Paige – says the latter told her that billionaire Musk was suing the actress.

Detta med frusna embryon är verkligen något jag vill veta mer om. Är Musk pappa till Heards dotter? Och har hon fler embryon med Musk så att hon ska föda en armé av Muskbarn?

Det här låter lika intressant som obehagligt. Jag har hanterat Elon skämtsamt tidigare i tråden men kanske har han faktiskt lurats in i en verklig mardröm av Amber?

Edit: Ambers mamma Paige Parsons (nämnd ovan) dog 2020 men jag lyckas inte hitta någon dödsorsak.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-06-08 kl. 10:54.
Citera
2022-06-08, 10:53
Medlem
Det är pinsamt hur dålig koll svensk mainstream-media verkar ha på vem Amber Heard är. (om de inte låtsas förstås, vilket förmodligen är fallet med åtminstone extremfeministerna)

Och hur dålig koll de har på hur bra koll vanligt folk har gällande vem Amber Heard är.

Info om vem Amber Heard är, och hur många kvinnor hon misshandlat, och vilket psykfall hon är, är knappast svårtillgänglig och obskyr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in