2022-06-01, 21:45
Medlem
Det ska fan svida hårt om man försöker förstöra någons liv med lögner och en offerkofta. Grattis till alla män som lidit under metoo-oket och hoppas att kvinnor kan skaffa sig bättre förebilder än Amber Heard och andra feministhäxor. En seger för mänskligheten, helt klart
Citera
Medlem
GormDenGamles avatar
Depp har talat! Berättar det nu på Law & crime.
Citera
Medlem
Masingas avatar
Såja! Så jävla skönt att ludret torska! Många vanliga män som fallit offer för dessa horor som ljugit. Hoppas det fortsätter med mer fällande domar mot dessa lögnare.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Kollade lite när hon pratade i rätten. Sättet hon pratar på låter inte trovärdigt, mitt intryck är alltså att hon inte pratar från hjärtat utan spelar en roll.
Bögge två är tränade skådespelare och det ingår i jobbet att kunna fejka även sårbarhet, ärlighet osv, att väcka sympati etc.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Även Ben Chew.
Hela teamet också.

Benjamin Chew är redan partner, resterande lär helt klart få mer seniora positioner.
Citera
2022-06-01, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Knipp igen fittan om du inte har något vettigt att bidra med. Nog fattar du skadan psykopater som Amber Heard gjort för kvinnliga offer av riktigt våld? Eller är du bara ännu en feministisk glappkäft som alltid är emot män oavsett om de är skyldiga eller inte?

Jag skriver ju för helvete att det stora problemet är skadan Amber orsakat, vilket innebär nu att de som FAKTISKT blir utsadda för våld/våldtagna/mördas kommer avfärdas som "borderlinehoror", där inlägget som kommenterades ÅTERIGEN handlade om att han skrev att ALLA kvinnor ljuger? DVS EXAKT DET DU SKRIVER, så läs igen.

Har inte sagt något om att Amber ska vinna - tvärtom är det rätt att Johnny vann. Men att börja tjafsa om att "alla kvinnor har alltid ljugit" är ju ren bullshit. Så håll käften själv din jävla incell-gag-runkande-patetiska-ensamma-autisthelvete.
Citera
Medlem
Hunden007s avatar
hon blonda tjejen i aftonblaadet ser ut att vilja skjuta sig själv.
Citera
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Bögge två är tränade skådespelare och det ingår i jobbet att kunna fejka även sårbarhet, ärlighet osv, att väcka sympati etc.
Synd att Amber Heard missade den kursen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Vad händer om hon inte kan pungar ut med cashen?

Får hon gå på gatan då?

Jag har ingen aning faktiskt, har försökt förstå mig på diverse rättssystem hela mitt liv, allt jag kan säga är att jag vet när någon förtjänar ett rejält kokt stryk.
Någon annan vänlig själ här inne kan nog svara på din fråga.
Citera
Medlem
LeCastles avatar
Ambers syster satt ju i rättegången.
Hon kommer springa för sitt liv när chansen ges.
Citera
Medlem
Lätt vinst för Cpt jack sparrow lol.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
https://twitter.com/realamberheard/s...842945/photo/1

Heard verkar ha förberett en tweet.
Precis som Cissi Wallin tycker hon det är beklagligt att inte få berätta för alla om påstådda våldtäkter, det är henne det är synd om, inte den som blir falskt anklagad.
Hoppas på hatstorm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in