2022-06-02, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Att Amber påstår att hon ej satt rubriken i artikeln håller inte. Hon twittrade ut den med rubrik, utan invändningar.

Jösses om Depp vinner detta, vilken upprättelse.

E. Även allt jobb med fotona och Amicakrämen (som egentligen inte fanns) blir också förgäves. Söndersmulat

Arnicacreme är det hon gafflar om. Och den lindrar,observera lindrar, tar ej bort helt, bulor och blåmärken rejält om man kladdar på rikligt direkt efter en smäll/stöt. Men den misshandel hon vittnade om räcker arnika inte till.
Men pinsamt att säga fel.
Citera
2022-06-02, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det är jag enig i.

Spekulerade lite även (tidigare) om Heard inte har varit 100 % ärlig med sina egna advokater, om sina egna "felsteg" i relationen med Depp. Detta då har givit hennes advokat-team obehagliga överraskningar under rättegången.., vilka de inte har varit förberedda på..

Så vad vad oväntat? Att nån som ljuger inte får ett enda positivt utslag av jury?
Det var väl ganska klart om man följde live!
Citera
2022-06-02, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Johnny vann! $8 mille, dvs 82 millar i SEK

8? Jag hörde strax över 10 mille i rättegången.
Citera
2022-06-02, 01:02
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Ett oväntat utfall givet förutsättningarna och vad som skulle bevisas, men det har blivit tydligt under rättegångens gång att Depps advokater gjorde ett strålande jobb och att den förutseende kanske borde anat vad beslutet skulle bli.

Vad gäller Depp mot Heard kan man acceptera utslaget som rättvist i sig, men det är en mörk dag när juryn väljer att ta så lätt på First Amendment.

Miss poop åkte ditt på Narcissistic abuse awareness. (1 juni)
Det är symboliskt.

Vi är inga idioter. We know what you are.

Citat:
Men suck. Är du 12? Camille är 40, gift och en förträfflig advokat.

Är hon 40? Hon ser ut att vara 30 på sin höjd. Hon ser ut som sin personlighet med andra ord.
Senast redigerad av LeCastle 2022-06-02 kl. 01:05.
Citera
2022-06-02, 01:04
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Men suck. Är du 12? Camille är 40, gift och en förträfflig advokat.

Är det något av det du skriver som utesluter det jag insinuerar?

Att jag skulle vara 12 - Hindrar inte JD
Att Camille är 40 - Hindrar inte JD
Att Camille är gift - Hindrar inte JD
Att Camille är en förträfflig advokat - Hindrar inte JD

Du får nog fila lite på din argumentationsteknik innan du försöker dig på dessa ”dräpande” inlägg 😂
Citera
2022-06-02, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bushmostevil
Jaha? Vem tror du att jag är, o vem tror du att du själv är. Skiter väl jag i.

Du ser det ur ngt svenskt perspektiv och inte hur man kan stämma personer i USA, de hade långt mkt högre stämningar mot varandra så utslaget är en droppe i havet.
Citera
2022-06-02, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Pryglas? Vad är det för fel på den här?

Är inte insatt i denna, är det sant eller har Depp pryglat henne vid tolv tillfällen?

Det är samma 12 tillfällen som han nu blev ikke skuldig av jurun. Bara att nu hitta hon på fler och värre saker.
Citera
2022-06-02, 01:07
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Är det något av det du skriver som utesluter det jag insinuerar?

Att jag skulle vara 12 - Hindrar inte JD
Att Camille är 40 - Hindrar inte JD
Att Camille är gift - Hindrar inte JD
Att Camille är en förträfflig advokat - Hindrar inte JD

Du får nog fila lite på din argumentationsteknik innan du försöker dig på dessa ”dräpande” inlägg 😂

Johnny Depp är hyvens!

Bitter efter gårdagens nederlag?
Du får slipa lite på din människosyn. En människokännare är du inte iaf.

Citat:
Johnny vann! $8 mille, dvs 82 millar i SEK

Fair enough. Amber fick ju $7M från skilsmässan.
Citera
2022-06-02, 01:07
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ribba-in
Så vad vad oväntat? Att nån som ljuger inte får ett enda positivt utslag av jury?
Det var väl ganska klart om man följde live!

Det jag försöker säga är att jag är inte skulle bli förvånad, om hon friserade på sanningen när hon snackade med sina egna advokater som skall försvara henne.

Sånt är förödande, ens advokat skall ha reda på allt för att kunna förbereda det bästa möjliga försvaret. Istället står de och undrar : -Vad sker, detta hade vi inte en aning om ?
Citera
2022-06-02, 01:12
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Ett oväntat utfall givet förutsättningarna och vad som skulle bevisas, men det har blivit tydligt under rättegångens gång att Depps advokater gjorde ett strålande jobb och att den förutseende kanske borde anat vad beslutet skulle bli.

Vad gäller Depp mot Heard kan man acceptera utslaget som rättvist i sig, men det är en mörk dag när juryn väljer att ta så lätt på First Amendment.
När TMZ-vittnet och tralierpark-managern hade hörts var det tydligt att Amber är en person som använt pressen för att svartmåla Johnny och att hon hittar på om Johnnys utbrott och vandalism. Där försvann all hennes trovärdighet och utslaget idag var mycket väntat.
Citera
2022-06-02, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det jag försöker säga är att jag är inte skulle bli förvånad, om hon friserade på sanningen när hon snackade med sina egna advokater som skall försvara henne.

Sånt är förödande, ens advokat skall ha reda på allt för att kunna förbereda det bästa möjliga försvaret. Istället står de och undrar : -Vad sker, detta hade vi inte en aning om ?

Tror du aldrig varit med om en rättegång med advokater. Visst är det bra om advokaterna verkligen tror på vad man säger. Hade AH inte trott på sina advokater så hade hon såklart kunnat byta när hon önskade det. De jobbade ändå för att få henne friad, inte så att de gjorde ett dåligt jobb. Bara svårt att jobba emot sanningen när den dessutom är inspelad till stor del av AH
Citera
2022-06-02, 01:17
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warcrime2.0
8? Jag hörde strax över 10 mille i rättegången.
Det var något avdrag på två mille. AH "vann" också, 2 mil så de drar av dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in