2022-06-01, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Oj, trodde det var 15 milj?
Det blir 8,35 milj dollar efter taket på 350k för punitive damages. 10m+350k-2m, ca 80 milj sek
Citera
2022-06-01, 22:10
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Ja men ordet hora t.ex är ett klassiskt sätt att se ner på en kvinna. Att hon ljuger har ju inget att göra med att sälja sex.

Jaha och? det är fortfarande riktat mot Amber Heard. Folk smutskastar henne för att hon ljuger, de som inte ljuger behöver inte ta åt sig. Män som är skyldiga får ta emot liknande glåpord.
Citera
2022-06-01, 22:10
Medlem
Hur blir det inte 15 miljoner om de sa 10+5? Förstår att han ska betala henne 2M men varför säger vissa att han får 8M? Vart försvinner de resterande 5M av de 13M?
Citera
2022-06-01, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Jag tycker att folk ska lämna henne ifred. De som sympatiserar med Depp bör vara glada å hans vägnar istället för att hata/hota henne på sociala medier och kalla henne för fitta, hora o.s.v. Jag hoppas även att hon får den hjälp hon behöver för att gå vidare med sitt liv och bli en bättre människa. Det är min åsikt, och då ligger mina sympatier hos Depp.

Tyvärr så är personer som henne obotliga.
Citera
2022-06-01, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Var i bevisningen finns att Amber sålt sin kropp mot sperma?
Om så inte är fallet är ju det uttrycket enbart för hon är just kvinna och ljugit.
Om hon varit svart och kallats niggerhora hade det inte haft en rasistisk underton då?
Snälla, släpp det här med spermer och horor. Vad Amber har gjort är ojämförligt mycket värre än att prostituera sig. Jag förstår att du är sur för att hon förlorade men försök i alla fall att ta dig samman.
Citera
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DogDog
8,3 mil dollar så ca 80 milj sek
I sändningen skriver dom att Depp blev "awarded" 15 MUSD och Turd 2 MUSD; så 13 MUSD

Om det stämmer blir det inget lyxliv på ett tag för damen
Citera
Medlem
För de som undrar:

Citat:
The jury awarded Depp $10 million in compensatory damages and $5 million dollars in punitive damages. The jury awarded Heard $2 million in compensatory damages and no money for punitive damages.

Depp sought $50 million in damages and Heard sought $100 million. Punitive damages in the state of Virginia are capped at $350,000, so the judge reduced the punitive damages award to that amount.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Jaha och? det är fortfarande riktat mot Amber Heard. Folk smutskastar henne för att hon ljuger, de som inte ljuger behöver inte ta åt sig. Män som är skyldiga får ta emot liknande glåpord.

Så ljuger man är det rätt att kalla en människa för falska saker, d.v.s ljuga själv?
Räcker med att påkalla hennes lögn.
Har inte sett Depp använda dessa ord så lite konstigt att svenska män på Flashback känner sig tvingade.
Citera
2022-06-01, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Jag tycker att folk ska lämna henne ifred. De som sympatiserar med Depp bör vara glada å hans vägnar istället för att hata/hota henne på sociala medier och kalla henne för fitta, hora o.s.v. Jag hoppas även att hon får den hjälp hon behöver för att gå vidare med sitt liv och bli en bättre människa. Det är min åsikt, och då ligger mina sympatier hos Depp.

Tror också att hon behöver hjälp. Vet dock inte om hon är mottaglig för det? Är kanske det som är det stora problemet.
Hat är ingen lösning. Dessutom är hon mamma till ett litet barn.
Även om jag avskyr henne önskar jag henne ett normalt liv med sitt barn
Citera
2022-06-01, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Hur blir det inte 15 miljoner om de sa 10+5? Förstår att han ska betala henne 2M men varför säger vissa att han får 8M? Vart försvinner de resterande 5M av de 13M?

5Millarn sänktes till 350 000 dollar
Citera
2022-06-01, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Taket i VA ligger på 350k för ”punitive damages“.
Citera
2022-06-01, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tror också att hon behöver hjälp. Vet dock inte om hon är mottaglig för det? Är kanske det som är det stora problemet.
Hat är ingen lösning. Dessutom är hon mamma till ett litet barn.
Även om jag avskyr henne önskar jag henne ett normalt liv med sitt barn

En bipolär slyna.
Finns ingen hjälp att få
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in