2022-06-01, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Strax efter beskedet kom skickade Amber Heard ut ett officiellt uttalande.

”Besvikelsen jag känner i dag är bortom ord. Jag är förkrossad över att berget av bevis fortfarande inte var tillräckligt för att stå emot min ex-makes oproportionerliga makt, inflytande och härskande.”
Hon skriver också om vad beslutet betyder för kvinnor som lever i våldsamma relationer.
”Det är ett bakslag. Det är som att dra tillbaka tiden till då en kvinna som uttalade sig och talade ut kunde bli offentligt skammad och förödmjukad. Det talar emot tanken om att våld mot kvinnor ska tas på allvar.”

Lilla liten.

Det här fallet är så skrämmande. Jag har själv blivit misshandlad och försöker alltid att stötta både män och kvinnor när de blir utsatta för något men här fanns det ingen möjlighet att tro på henne. Jag har läst tillräckligt mycket förundersökningar där kvinnor ljuger och hittar på saker för att veta att det händer. Men det är just därför det är skrämmande, man börjar ifrågasätta mer, saker som var självklara tidigare.

Därför får man inte missa de som faktiskt talar sanning. Bara för att vissa ljuger.
Citera
2022-06-01, 22:05
Medlem
CuckerTarlsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Nu väntat vi bara på att Aftonbladet och Expressens ledarsidor ska beklaga sig över domen.
Ja, det kommer nästan bli lika kul som härdsmältan när Trump vann. Ahhh saltiga woketårar.
Citera
2022-06-01, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Hur är det ”taskig kvinnosyn” att njuta av att en patologisk lögnare ute för att krossa en mans liv får vad hon förtjänar? #believeallwomen, really?

För mig räcker det att då kalla vederbörande för patologisk lögnare. Jag behöver inte addera ordet spermahora.
Citera
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Att kalla en kvinna för ”spermahora” ingår inte i mitt beteende vilket skett härinne. Det är för mig kvinnohat.

Nej du har missuppfattat det, det är hat mot Amber Heard. Det är precis wokefeministers problem att de paraplyar ut saker till att gälla alla kvinnor
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
hur mycket deg får hon betala Deep?
8,3 mil dollar så ca 80 milj sek
Citera
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Att kalla en kvinna för ”spermahora” ingår inte i mitt beteende vilket skett härinne. Det är för mig kvinnohat.

Hahahahahaha han sa ju inte att alla kvinnor är det, utan hon är det, är det inte Amberhat då mer än kvinnohat bara för hon råkade vara kvinna?

Snowflakes som du kommer tyvärr alltid bli kränkt.
Citera
2022-06-01, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Nej du har missuppfattat det, det är hat mot Amber Heard.

Ja men ordet hora t.ex är ett klassiskt sätt att se ner på en kvinna. Att hon ljuger har ju inget att göra med att sälja sex.
Citera
2022-06-01, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutusDidactus
Hahaha!!!
Har du slutat gråta än?
(Jag har alltid trott du var man)

HAHA!
Jag är bara glad nu.
Jag är tjej. Vet inte varför du tror att jag var en man men tar det som en komplimang
Citera
2022-06-01, 22:08
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Strax efter beskedet kom skickade Amber Heard ut ett officiellt uttalande.

”Besvikelsen jag känner i dag är bortom ord. Jag är förkrossad över att berget av bevis fortfarande inte var tillräckligt för att stå emot min ex-makes oproportionerliga makt, inflytande och härskande.”
Hon skriver också om vad beslutet betyder för kvinnor som lever i våldsamma relationer.
”Det är ett bakslag. Det är som att dra tillbaka tiden till då en kvinna som uttalade sig och talade ut kunde bli offentligt skammad och förödmjukad. Det talar emot tanken om att våld mot kvinnor ska tas på allvar.”

Lilla liten.

Hennes statement är ett hån mot alla de partners som misshandlas av sina respektive. Det luktar illa, skit rentutsagt, med tanke på att det är hon som är den som misshandlat.
Citera
2022-06-01, 22:09
Medlem
Citat:
Ja, "spermahora" är inte ett uttryck som jag skulle använda om någon kvinna men det är heller inte alls karakteristiskt för reaktionerna här. Du ser det du vill se och det är inte verkligheten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Hahahahahaha han sa ju inte att alla kvinnor är det, utan hon är det, är det inte Amberhat då mer än kvinnohat bara för hon råkade vara kvinna?

Snowflakes som du kommer tyvärr alltid bli kränkt.

Var i bevisningen finns att Amber sålt sin kropp mot sperma?
Om så inte är fallet är ju det uttrycket enbart för hon är just kvinna och ljugit.
Om hon varit svart och kallats niggerhora hade det inte haft en rasistisk underton då?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tror inte Amber vågar komma ut

Jag tycker att folk ska lämna henne ifred. De som sympatiserar med Depp bör vara glada å hans vägnar istället för att hata/hota henne på sociala medier och kalla henne för fitta, hora o.s.v. Jag hoppas även att hon får den hjälp hon behöver för att gå vidare med sitt liv och bli en bättre människa. Det är min åsikt, och då ligger mina sympatier hos Depp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in