2022-06-01, 22:02
Medlem
Tror inte Amber vågar komma ut
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Nu har ju jämlikhet inte med kön att göra och att det finns negativa uttalanden om kvinnor uppvägs på två sätt: 1. manshatande och 2.de flesta män vurmar för kvinnor.

Det blev rejäla belopp i skadestånd. Klarar hon att betala motsvarande 159 miljoner kronor?

Nej, troligtvis inte. Hennes första stora roll var Aquaman och då fick hon runt 2 miljoner dollar (något sånt). Innan dess har det mest varit småroller. Jag tror dock inte att Depp kommer att jaga henne för att få pengarna. Han kommer troligtvis komma in i värmen igen och få roller i stora produktioner.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Ja jag tycker utfallet var rätt.
Men de rent kvinnohatande kommentarer vissa ger härinne får Saudiarabien att framstå som jämlikt.
Det är inte kvinnohat att konstatera att kvinnor också ljuger och att det finns riktiga psykopater som Amber Heard ibland dem och att sådana kvinnor förtjänar all avsky, precis som manliga psykopater gör det. Det här fallet kommer att vara epokgörande för medvetenheten om den saken. Som en bonus har main stream media, som för det mesta har vägrat att rapportera sanningsenligt från rättegången, återigen skämt ut sig totalt och påskyndar därmed sin hett efterlängtade kollaps.
Citera
Medlem
Black-butts-matters avatar
Citat:
Man blir ju mörkrädd.
Heard blir nog rätt dömd.
Men att kalla henne för ”spermahora” och ”skall våldtas” m.m är bara sjuk, äcklig kvinnosyn.

Håller med. ”Sängkantsbajsare” tycker jag däremot är påkallat.
Citera
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tror inte Amber vågar komma ut

Hon är väl depp-ig efter allt som hänt höhö
Citera
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Bara de ger fan i att gnälla på invandrare med taskig kvinnosyn i andra trådar för det vore rent hyckleri.
Hur är det ”taskig kvinnosyn” att njuta av att en patologisk lögnare ute för att krossa en mans liv får vad hon förtjänar? #believeallwomen, really?
Citera
2022-06-01, 22:03
Medlem
Whiskyladdares avatar
Så jävla skönt, har väntat på den här jävla dagen i 6 års tid nu!!!

Helvete vad livet är bra!!!
Citera
2022-06-01, 22:03
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Nu har ju jämlikhet inte med kön att göra och att det finns negativa uttalanden om kvinnor uppvägs på två sätt: 1. manshatande och 2.de flesta män vurmar för kvinnor.

Det blev rejäla belopp i skadestånd. Klarar hon att betala motsvarande 159 miljoner kronor?

Oj, trodde det var 15 milj?
Citera
2022-06-01, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tycker det är sjukt att de inte vägde in att hennes hund trampade på ett bi.
Hahaha!!!
Har du slutat gråta än?
(Jag har alltid trott du var man)
Citera
2022-06-01, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Det är inte kvinnohat att konstatera att kvinnor också ljuger och att det finns riktiga psykopater som Amber Heard ibland dem och att sådana kvinnor förtjänar all avsky, precis som manliga psykopater gör det. Det här fallet kommer att vara epokgörande för medvetenheten om den saken. Som en bonus har main stream media, som för det mesta har vägrat att rapportera sanningsenligt från rättegången, återigen skämt ut sig totalt och påskyndar därmed sin hett efterlängtade kollaps.

Att kalla en kvinna för ”spermahora” ingår inte i mitt beteende vilket skett härinne. Det är för mig kvinnohat.
Citera
2022-06-01, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black-butts-matter
Håller med. ”Sängkantsbajsare” tycker jag däremot är påkallat.

Man kan ju kalla personer för saker med en vass underton. Oavsett man eller kvinna. Absolut.
Citera
2022-06-01, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Nu väntat vi bara på att Aftonbladet och Expressens ledarsidor ska beklaga sig över domen.

Har slutat läsa vad skäggtanterna skriver men visst, de torde försöka vända på rättvisan som vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in