2022-06-01, 21:49
Medlem
Cowells avatar
Herregud, media kommer få frispel.

Cissi Wallin kommer publicera ytterligare en artikel om fallet fast som egentligen bara handlar om henne. Irena Pozar kommer skriva mer om hur allt är en patriarkal konspiration.
Citera
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Den smutsiga jävla spermahoran Amber är SLUT!
Me 2 är också slut iom detta.

Så jävla härligt. Amber kommer få sälja sin sängbajsande röv på gatan framöver för några fler skådisjobb blir det iNTE iallafall. Haha.
Hahaha ja, Hon kan fortfarande va lite nytta till samhället om du förstår vad jag menar
Citera
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Bögge två är tränade skådespelare och det ingår i jobbet att kunna fejka även sårbarhet, ärlighet osv, att väcka sympati etc.

Ja men det konstiga är ju att skådespeleriet från hennes sida var så dåligt och oautentiskt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillifjong
Lägg ner... poängen är att psykopatiska surfittor som Amber Heard med skit som detta förstör för de riktiga kvinnliga offren.

När Cissi Wallin sitter på bästa sändningstid i SVT och säger att "kvinnor ljuger statistiskt ALDRIG" ...

För att det har hon läst i någon FBI rapport som inte finns (noll hänvisning) så gör vi väl inte misshandlade kvinnor någon björntjänst direkt.

Det finns en uppsjö med kvinnor som ljuger till sig allt från vårdnader till pengar i diverse skilsmässorättegångar dagligen..

Om kvinnor skall få det bättre så måste vi komma ifrån detta ljugande från BÅDE män och kvinnor... Till expempel ..... Hur kan vi få bättre bevisning?

MEN VAR HAR JAG SKRIVIT ATT DET INTE ÄR RÄTT ATT JOHNNY VANN? LÄS IGEN! Jag skriver liksom exakt det du "förklarar" för mig.
Citera
2022-06-01, 21:50
Medlem
GormDenGamles avatar
Depps statement!!
https://www.instagram.com/p/CeRl1FwM...d=YmMyMTA2M2Y=
Citera
Medlem
cerns avatar
Hon har ju en kvarts miljon följare så det lär inte vara svårt för Amber Heard att starta insamling!
Citera
Medlem
Depp kommer aldrig att få pengarna såvida någon inte går in och hjälper henne (typ Musk). Ärligt talat så tror jag inte att han bryr sig så mycket. Det primära var att bli rentvådd.
Citera
Medlem
Imzadis avatar
https://www.instagram.com/p/CeRl1FwM...d=YmMyMTA2M2Y=

Till skillnad från Amber's får alla svara på detta statement från Johnny.
Citera
2022-06-01, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cowell
Herregud, media kommer få frispel.

Cissi Wallin kommer publicera ytterligare en artikel om fallet fast som egentligen bara handlar om henne. Irena Pozar kommer skriva mer om hur allt är en patriarkal konspiration.

Jo liknelsen med Cissi Wallin är ju slående, blir dömd i rätten men kan fan inte erkänna lögnen de försökt komma med. Väldigt dåliga människor.
Citera
Medlem
Lillamig72s avatar
👍🏻 Efter alla Amber Heards lögner så tror juryn på Johnny Depp. Underbart.
Knäpp på näsan på alla svenska kvinnliga journalister som passat på att få in me too- rörelsen in i hela det här. I Depps liv.
Nu får ni skämmas. 👍🏻
Senast redigerad av Lillamig72 2022-06-01 kl. 22:00.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaozfumes
Guds lagar ger jag inte mycket för. Men jag antar att islamister och flashbackare har mer gemensamt kring sina åsikter om kvinnor än de vill erkänna.

Ja jag tycker utfallet var rätt.
Men de rent kvinnohatande kommentarer vissa ger härinne får Saudiarabien att framstå som jämlikt.
Citera
2022-06-01, 21:53
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Depp kommer aldrig att få pengarna såvida någon inte går in och hjälper henne (typ Musk). Ärligt talat så tror jag inte att han bryr sig så mycket. Det primära var att bli rentvådd.
Hon var väl bara ett knull för Musk?

Eller? De har väl inte någon djupare relation?

Knappast Musk betalar miljoner för ett kvällsknull med ett spermaluder liksom. Han har redan tömt sig i horan och lär väl inte bry sig mer nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in