2022-05-27, 21:51
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Men svara inte på mina inlägg då så kan ni ju fortsätta er halleluja hyllning till missbrukaren Johnny Depp.

Det är totalt ointressant om Depp missbrukat, har han misshandlat Amber såsom hon påstår? Det finns INGA bevis för detta. Inte minsta läkarjournal eller vittnen. Bildbevisen har inte bäring, Heard har ljugit gång på gång i rätten. Igår råkade hon försäga sig på ännu en punkt. De vittnen som har beskrivit hennes agerande avfärdar hon med att dom ljuger. Det är hon som misshandlat Depp. Hon är en mansmisshandlare och försöker vrida det till att Depp är förövaren. Hennes historia är inte koncis. Att påstå grov misshandel och frukta för sitt liv och i nästa andetag ge mannen hon fruktar en macheteliknande kniv med inskriptionen ”until death” går inte ihop.

Förövrigt har många personer, oberoende av varandra, intygat att Depps vittnesmål stämmer.

E. Det finns en inspelning där hon klagar på att hon slog till Depp och att han inte ska vara en sådan ”baby”.

Har man följt fallet är det uppenbart att Amber är förövaren.
Senast redigerad av skoputs 2022-05-27 kl. 21:55.
Citera
2022-05-27, 21:51
Medlem
Citat:
Äsch egentligen bryr jag mig inte men bara trött på den ensidiga halleluja kören för Depp. It takes two to tango.

Avundsjuk mobbar unge, som är sur över att inte få stå i center.. Måste vara första gången jag ser det i den här tråden faktiskt. Måste va nått ovanligt.
Senast redigerad av momsloveme 2022-05-27 kl. 22:02.
Citera
2022-05-27, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Han är sur för att Miss Heard medvetet och diaboliskt och beräknande förtalat honom.

Ingen rök utan eld, tror knappast han är utan skuld själv. Den här rättegången verkar vara en kamp om vem som är den bäste skådespelaren, och där är det fördel Depp. Han verkar ha majoriteten på sin sida. Bra spelat, men känns ej helt äkta från någon av parternas håll.
Citera
2022-05-27, 21:54
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Det är verkligheten vi lever i. Frågan är om hon ljuger att han är våldsam, gör hon det har hans karriär skadats. Det är vad det handlar om, jag motsäger inte det. Men jag tror att Depp hade karriären bakom sig.

Men herrejävlagud.

Du sa ju att att hans filmroller sinat för att han knarkade, inte pga av Amber Heard. Jag påpekade att filmrollerna försvann samtidigt som restraining ordern kom, för att sådant gör att filmbolag blir oroliga.

Och NU säger du att detta stämmer. Och att hans karriär har skadats, men bara om hon ljuger. Men också att karriären var bakom honom.

Det är så ologiskt och inkonsekvent att jag inte vet var jag ska börja. Snälla, skriv aldrig till mig igen.
Citera
2022-05-27, 21:55
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Kan erkänna att jag inte är en fangirl på något sätt men gillar Don Juan De Marco, CryBaby, pirates så klart och vissa Tim Burton-filmer. Ed Wood var kul.
Han kan vara lite träig.

Och jag gillar inte att han missbrukar, oavsett sort.
Men han är en sån där människa man bara gillar, man känner på sig att han är en bra om än lite trasig människa .
Går han på avgiftning bara så.

Till skillnad från Turd som har ett monster-inre. Tänk Stranger Things - monstret.

Han är så officiell, och ändå har INGEN kunnat gräva fram något. Allt som framkommer är att om han missbrukar så är det INTE för att skada någon annan.
Citera
2022-05-27, 21:57
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Han är så officiell, och ändå har INGEN kunnat gräva fram något. Allt som framkommer är att om han missbrukar så är det INTE för att skada någon annan.
Han har enligt vänner en ENORMT hög toleransnivå från långvarigt brukande, men hans go-to-drog är majja.
Turdens dito är Molly (MDMA)

På marijuana blir man inte våldsam, snarare hungrig sötsugen och trött (tänk er bilden där han sover med smältande glass i fingrarna).
Senast redigerad av LuluBrooksie 2022-05-27 kl. 22:02.
Citera
2022-05-27, 21:57
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Tror de måste vara i stark majoritet, typ 75-25% men jag är verkligen fel person att fråga. Kan inget om amerikanska rättssystemet, lite mer om svenska.
Dom måste vara eniga
Citera
2022-05-27, 21:58
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Äsch egentligen bryr jag mig inte men bara trött på den ensidiga halleluja kören för Depp. It takes two to tango. Depp är bara sur för att hans karriär avstannat.

För Depp? I Sverige? 🙃

Jag har ett helvete att övertyga min omgivning om att Amber är förövaren och Johnny offret, för de följer inte rättegången utan svensk desinformerande media som fokuserar på allt annat än själva rättegången.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-27 kl. 22:01.
Citera
2022-05-27, 21:59
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Exakt, det är detta som är grejen. Låt oss säga att JD hade misshandlat henne, då hade hon aldrig vågat slå honom själv. Dessutom hade inte han sprungit in på toan varje gång som hon fått sina utbrott.
Eeeeexakt. HAN sprang iväg från HENNE. Gång på fucking gång.
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Dom måste vara eniga
Tack, misstänkte det. Skulle aldrig svarat. Editerar.
Citera
2022-05-27, 21:59
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Han har redan vunnit, mest troligt blir det att ingen av parterna vinner men han har fått ut sin story till världen nu, på det sätt amber fick ensidigt stå för hela berättelsen via metoo vågen. Så han har vunnit, bara okunniga hakar upp sig på att han är ute efter pengar.
Varför tror du hans team har kämpat med näbbar och klor för att det hela ska livesändas? Så att hon inte kan fly på samma sätt via media som förra trial.
Han har vunnit hur det än går. Miss Heard har fått visa vilken lögnare hon är. Alla har sett det. Alla ” bevis” är fabricerade av henne. Inte ett läkarintyg som bevisar några skador, inga vittnen. Allt kommer från henne. Mr Depp har vunnit hur det här än går.
Citera
2022-05-27, 22:01
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tedrom
Ingen rök utan eld, tror knappast han är utan skuld själv. Den här rättegången verkar vara en kamp om vem som är den bäste skådespelaren, och där är det fördel Depp. Han verkar ha majoriteten på sin sida. Bra spelat, men känns ej helt äkta från någon av parternas håll.
Men vad spelar det för roll om han knaprar piller och slocknar i ett hörn? Det är hans liv, inte någon annans. Hon hävdar att han misshandlat henne och till det finns det absolut inga bevis, tvärtom verkar hon vara en bindgalen dåre som är farlig för andra människor.

Är du ännu en av alla dessa simpar som tror att du ska få fitta om du bara kryper tillräckligt mycket?
Citera
2022-05-27, 22:02
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Äsch egentligen bryr jag mig inte men bara trött på den ensidiga halleluja kören för Depp. It takes two to tango. Depp är bara sur för att hans karriär avstannat.

När den ena danspartnern har borderline så behövs det bara en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in