2022-06-01, 19:58
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Något om frk Heard kommer att vara på plats ?

Jag tror de sa att hon är i krokarna men inget tydligt besked om hur det blir.
Citera
2022-06-01, 20:03
Medlem
Åh jag är så spänd på detta.
Citera
2022-06-01, 20:03
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Jag tror de sa att hon är i krokarna men inget tydligt besked om hur det blir.

Finner nu detta :

Amber Heard expected to be present for reading of verdict at 3 p.m
.
Amber Heard is expected to be present for reading of verdict reached in her $100m defamation trial, Law & Crime reported.

The verdict will be read at 3 p.m.

https://www.dailymail.co.uk/news/liv...day-three.html

Depp ær ju annars i Storbritannien, kan vara en ide att ha ett øga på den brittiska tabloidpressen. De vet nog var han håller hus..
Citera
2022-06-01, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Holy shit, de på L&C gillar inte alls att Johnny inte är på plats. Bad look osv. Jag förstår inte deras resonemang. Vad fan spelar det för roll? När jag tänker tillbaka var ju intrycket att JD tackade för sig i och utanför domstolen efter sista rättegångsdagen – skakade hand med domstolspersonal och kameramän och sånt.

Edit: De rapporterar att Depp kommit med uttalande om att han inte kan vara på plats pga previous commitment. Han kommer följa domen live från UK – visst innebär det att vi kommer att se honom när beslutet förkunnas?

Kollade en timme eller två på L&C tidigare och det kändes som att kolla på gammelmedia. Många proffstyckare som försökte vinkla allt till Ambers fördel och greppade efter varje halmstrå för att utmåla Johnny som den sämre av de två... Rättsligt spelar det ingen roll om Johnny inte dyker upp, juryn kan inte ändra sin dom. L&C försöker väl insinuera något i stil med " ... kolla vilken sopa Johnny är, han dyker inte ens upp! ogilla honom, snälla! ... ".

Han kan säkert följa domen som vi andra, tvivlar starkt på att han kommer dyka upp i någon videostream för vårt nöje. Möjligtvis i nån intervju strax efter.
Citera
2022-06-01, 20:10
Medlem
Tyvärr så tror jag inte att Depp vinner. Det spelar ingen roll om hans bevisning känns starkare. Det behövs bara ett litet uns av tvivel från juryn så kan allt falla.
Citera
2022-06-01, 20:10
Medlem
Freeze89s avatar
Finns en överhängande risk för upplopp i USA om Amber vinner juryns hjärtan.

Oerhört viktig rättegång detta.
Citera
2022-06-01, 20:11
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldmanschild
Han kan säkert följa domen som vi andra, tvivlar starkt på att han kommer dyka upp i någon videostream för vårt nöje. Möjligtvis i nån intervju strax efter.

Det kan tolkas på olika sätt gällande om han kommer ses i bild eller inte. En L&C-person gillade inte tanken på att Johnny skulle synas. Vad fan är det med folket på den där kanalen?
Senast redigerad av Fotboll12 2022-06-01 kl. 20:14.
Citera
2022-06-01, 20:14
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freeze89
Finns en överhängande risk för upplopp i USA om Amber vinner juryns hjärtan.

Oerhört viktig rättegång detta.

Yes yes. Juryn vet att JD är en vinnare. De borde åtminstone ta nån form av hänsyn till det du skrev.
Citera
2022-06-01, 20:15
Medlem
Jag suger på att räkna tid och tidszoner men vilken svensk tid läses domen?
Citera
2022-06-01, 20:18
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag suger på att räkna tid och tidszoner men vilken svensk tid läses domen?
Citat:
Ursprungligen postat av srsbiz
Ska tydligen ha kommit fram till ett beslut. Väntas komma 15.00 lokal tid (21.00 svensk tid).
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
21.00 förkunnas domen. Svensk tid
.
Citera
2022-06-01, 20:19
Medlem
Freeze89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Yes yes. Juryn vet att JD är en vinnare. De borde åtminstone ta nån form av hänsyn till det du skrev.

Du hajjar, bra
Citera
2022-06-01, 20:20
Vad fan är 3 P.M. ET?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här