2022-06-01, 18:15
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Förra veckan sade de tisdag eller onsdag, men de verkar göra allt för att förlänga allt.
Miss Poop förlorade slaget, men det är om hon vinner, då finns det inget som visar att hon ska ha rätt till $100M.

L&C intervjuade nån rättskunnig snubbe som gissade att juryn blir klar imorgon torsdag ganska tidigt. Men så la han till att han brukar ha fel när han gissar.
Citera
2022-06-01, 18:26
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Tydligen var det en jurymedlem från en annan rättegång dom hade sett i korridorerna runt 9:20; som till utseendet påminde om en av jurymedlemmarna i Depp vs. Heard. On jag hörde rätt

Perfekt material för den konspiratoriske. Ambers sista nödplan är någon form av identitetsbyte mellan jurymedlemmar.
Citera
2022-06-01, 18:36
Medlem
Fotboll12s avatar
När L&C nu frågade sin expertpanel när de tror att juryns beslut kommer sa alla tre ”today”.
Citera
2022-06-01, 18:53
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
När L&C nu frågade sin expertpanel när de tror att juryns beslut kommer sa alla tre ”today”.

Mmm, kanske. Det gick ju ganska långsamt igår när juryn behövde förtydligande redan på första punkten. Att det tar tid är nog iofs inte negativt för JD, det var nog många som hade förutfattade meningar innan rättegången, även juryn.
Citera
2022-06-01, 19:33
Medlem
srsbizs avatar
Ska tydligen ha kommit fram till ett beslut. Väntas komma 15.00 lokal tid (21.00 svensk tid).

Det ska gälla Depps fall mot Heard, vet inte om det kommer fram något om det andra fallet.
Citera
2022-06-01, 19:38
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srsbiz
Ska tydligen ha kommit fram till ett beslut. Väntas komma 15.00 lokal tid (21.00 svensk tid).

Det ska gälla Depps fall mot Heard, vet inte om det kommer fram något om det andra fallet.

Oj nu blev jag nervös.

Om det bara är Depp vs Heard-beslut som ska levereras, kan det betyda att Heard vs Depp automatiskt blir inaktuellt pga denna dom?..
Citera
2022-06-01, 19:40
Medlem
srsbizs avatar
Citat:
Oj nu blev jag nervös.

Om det bara är Depp vs Heard-beslut som ska levereras, kan det betyda att Heard vs Depp automatiskt blir inaktuellt pga denna dom?..

Det jag hörde men kanske inte stämmer, juryn kan ha beslutat båda fallen. Så ta inte det som 100% sanning.
Citera
2022-06-01, 19:40
Medlem
Domen kommer om 90 minuter enligt en säker källa som bor i USA.
Citera
2022-06-01, 19:42
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srsbiz
Det jag hörde men kanske inte stämmer, juryn kan ha beslutat båda fallen. Så ta inte det som 100% sanning.

Jag uppfattade samma som du av vad de sa, men det kan ju vara att de inte har koll bara.

Edit: Som jag förstår det är Johnny inte på plats. Sa de att Amber är där? Juryn vet dock inget om sådant före beslutet enligt L&C.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-06-01 kl. 19:45.
Citera
2022-06-01, 19:42
Medlem
Nicke08s avatar
21.00 förkunnas domen. Svensk tid
Citera
2022-06-01, 19:47
Medlem
Fotboll12s avatar
Holy shit, de på L&C gillar inte alls att Johnny inte är på plats. Bad look osv. Jag förstår inte deras resonemang. Vad fan spelar det för roll? När jag tänker tillbaka var ju intrycket att JD tackade för sig i och utanför domstolen efter sista rättegångsdagen – skakade hand med domstolspersonal och kameramän och sånt.

Edit: De rapporterar att Depp kommit med uttalande om att han inte kan vara på plats pga previous commitment. Han kommer följa domen live från UK – visst innebär det att vi kommer att se honom när beslutet förkunnas?
Senast redigerad av Fotboll12 2022-06-01 kl. 19:55.
Citera
2022-06-01, 19:57
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Holy shit, de på L&C gillar inte alls att Johnny inte är på plats. Bad look osv. Jag förstår inte deras resonemang. Vad fan spelar det för roll? När jag tänker tillbaka var ju intrycket att JD tackade för sig i och utanför domstolen efter sista rättegångsdagen – skakade hand med domstolspersonal och kameramän och sånt.

Edit: De rapporterar att Depp kommit med uttalande om att han inte kan vara på plats pga previous commitment. Han kommer följa domen live från UK – visst innebär det att vi kommer att se honom när beslutet förkunnas?

Något om frk Heard kommer att vara på plats ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in