2022-06-01, 08:20
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Supersmart av Depps team att få rättegången offentlig. Där hade dom domaren på sin sida 👍 Även om Depp inte vinner rent juridiskt ha han vunnit enormt mycket stöd hos fansen och även hos de som inte varit fans tidigare.

Precis. Detta var otroligt smart och bra, även om Depps droghanterande skulle komma fram.
Men han är en klar vinnare. Alla med sunt förnuft har sett det och förstått att hon är en manipulerande psykopat. Även de som saknar något i topplocket har sett det. Men sen är där dessvärre de ultrafeministerna och retarderade som inte har sett att Depp är oskyldig och att hon har skadat honom å det grövsta. Men han fick sinn upprättelse!!
Senast redigerad av GormDenGamle 2022-06-01 kl. 08:26.
Citera
2022-06-01, 09:03
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Supersmart av Depps team att få rättegången offentlig. Där hade dom domaren på sin sida 👍 Även om Depp inte vinner rent juridiskt ha han vunnit enormt mycket stöd hos fansen och även hos de som inte varit fans tidigare.
Japp. Amber ville ha slutna dörrar eller vad det heter, stängd för allmänheten. Gissa varför. Tack och lov att det inte blev så!
Citera
2022-06-01, 09:52
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Precis. Detta var otroligt smart och bra, även om Depps droghanterande skulle komma fram.
Men han är en klar vinnare. Alla med sunt förnuft har sett det och förstått att hon är en manipulerande psykopat. Även de som saknar något i topplocket har sett det. Men sen är där dessvärre de ultrafeministerna och retarderade som inte har sett att Depp är oskyldig och att hon har skadat honom å det grövsta. Men han fick sinn upprättelse!!

Ja, det är ungefär min syn också.

Att han sedan vinner det rent juridiska är jag mer tveksam till, däremot tror jag inte att det kommer handla om några $50/$100 miljoner i slutändan. Med tanke på den progress vi såg igår så kommer nog utslaget dröja flera dagar.
Citera
2022-06-01, 10:08
Medlem
Bewnhurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Det enda vittnesmålet som ligger JD i fatet är väl det från AH’s sminkös som i detalj beskrev hur hon dolde märken i ansikte, tex inför showen hos James Cordon.
Om det har betydelse för förtalsmålet vet jag ej.

Slutmålet för Johnny team verkade vara relativt uppenbart ifrån början, så små uns av tvivel under hela rättegången för att sen försöka exploatera det under plädering. Efter att juryn blivit bombarderat med flertalet vittnesmål som mer är karaktärsvittnen än regelrätta vittnen kombinerat med oberoende personer som TMZ-killen och ägaren till husvagnarna så har nog de små kornen av tvivel som såtts igenom hela rättegången börjat spira.

Med det sagt så tror jag på en "Hung jury".
Citera
2022-06-01, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
En enkel video för de som är osäkra på varför Amber beter sig som hon gör.
Här är angående hennes ”låtsas vara rädd beteenden”

https://fb.watch/dmKL4JXknE/

Ber om ursäkt att videon är på Facebook så alla kan kanske inte se

Har inte Facebook men kunde ändå se klippet.

Är inte ett dugg förvånad. Allt hon gör är fejkat. Tvi.
Citera
2022-06-01, 10:16
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bewnhur
Slutmålet för Johnny team verkade vara relativt uppenbart ifrån början, så små uns av tvivel under hela rättegången för att sen försöka exploatera det under plädering. Efter att juryn blivit bombarderat med flertalet vittnesmål som mer är karaktärsvittnen än regelrätta vittnen kombinerat med oberoende personer som TMZ-killen och ägaren till husvagnarna så har nog de små kornen av tvivel som såtts igenom hela rättegången börjat spira.

Med det sagt så tror jag på en "Hung jury".

Ja, det är inte omöjligt att utslaget från juryn blir oklart/oense så att rättegången måste tas om eller helt enkelt läggas ner.

För JD så spelar det nog ingen roll, han har redan fått sin upprättelse som person. AH misstänker jag kommer aldrig släppa detta om hon inte blir dömd förlorare, hon har inte mycket annat att klamra sig fast vid.
Citera
2022-06-01, 10:22
Medlem
cerns avatar
Hur kommer det sig att hela världen säger att Amber Heard inte har några bevis när jag nyss såg ett filmklipp där Johnny Depp slår Amber Heard?

Bara undrar liksom
Citera
2022-06-01, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Hur kommer det sig att hela världen säger att Amber Heard inte har några bevis när jag nyss såg ett filmklipp där Johnny Depp slår Amber Heard?

Bara undrar liksom

Filmklipp? Snabbt, upp med länk!
Citera
2022-06-01, 10:28
Medlem
E157s avatar
Citat:

Bara undrar liksom

Dela gärna klippet om du sett nåt vi andra inte sett.
Citera
2022-06-01, 10:28
Medlem
Citat:

Bara undrar liksom
Uhm visa gärna det då? Inget som dykt upp i rätten eller ngn annanstans på internet, så du ljuger
Citera
2022-06-01, 10:29
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Vore så fett najs om Mr Depp gjorde en Robert Blake och sköt ihjäl Ms Turd på en sunkig parkering utanför en restaurang nånstans i L.A. Eller ännu fetare om han O.J.:ade henne i hennes egen trädgård. Och så en fet jävla livesänd biljakt på det!

Go, go, go, go, go, go
Go, Johnny
It's your birthday
We gon' party like it's your birthday
We gon' sip Bacardi like it's your birthday
And you know we don't give a fuck it's not your birthday

Du talar lika skruvat som Amber. Depp är inte en filmfigur, privat skyr han våld mot levande varelser.
Citera
2022-06-01, 10:29
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E157
Dela gärna klippet om du sett nåt vi andra inte sett.

Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Uhm visa gärna det då? Inget som dykt upp i rätten eller ngn annanstans på internet, så du ljuger
Dom skriker i ett rum, han slår sönder massa saker och så slås kameran omkull efter att han lagt in en näve mot henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in