2022-05-27, 15:38
Medlem
GormDenGamles avatar
Depp ser ut att vara på gråten.
Citera
2022-05-27, 15:41
Medlem
Camille gör ett bra arbete med att framföra bevis för juryn. Det borde vara i hamn för team Depp.

Camille:
Citat:
This is the REAL Mrs Heard..
Citera
2022-05-27, 15:42
Medlem
Nottakens avatar
Amber Heard: "I'm sorry I hit you but I did not punch you." & "I was hitting you, I was not punching you."

Och FORTFARANDE finns det folk som menar att HON inte gjort sig skyldig till misshandel? Jävla skenheliga hycklare.
Citera
2022-05-27, 15:43
Medlem
MakeIslamillegals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
du får ge exempel på exakt vad du menar-
vad anser du hon ljugit om..
jag blev själv nyss anklagad för att ljuga nyss -av en radarstyrd varelse..
när jag endast återgav vad som framkom i sändningen..
hur kan du begära att jag ska bedöma när du inte ger mig en tydlig fråga/påstående

rent allmänt bedömer jag att Amber är uppriktig o trovärdig.

Ja, jag också. Let's go Amber!
Citera
2022-05-27, 15:46
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Nu om något borde Turd gråta, när hon får höra allt skit hon har gjort. Men hon är kall. Psykopat!

Camille är vacker idag. Alfakvinna. Smart. Stark. Sexig.
https://instagram.com/camillevasquez...d=YmMyMTA2M2Y=

De som försvarar Amber borde egentligen ändra riktning. Camille är så snygg och feminin. Men det handlar om att de ser starka likheter med Amber. Patetiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Som du förstått så är majoriteten av skrverierna här Hatpropaganda mot en kvinna
som ingen av oss känner personligen.
Du själv verkar också avsky Amber Heard, jag ställer mig frågan hur det kommer sig att
en hop svensktalande/ svenskspråkiga personer följer med i ett drev som egentligen är
en hatkampanj som inte borde beröra el uppmuntra hat mot en helt okänd amerikansk kvinna.
Jag följer rättegången för att jag drivs av nyfikenhet att se hur en sådan märklig rättegång
går till därborta i stora äpplet.
Har också föLjt Johnny Depps karriär o kändisskap under många år,
läst böcker som skrivits om honom o trott att han var en helt vanlig vänlig person.
Men - hans missbruk, rättegångar, våld -OCH hans val av fräscha yngre kvinnor
visar nu att han är en riktig sopa.
Kolla avsnitten så förstår även du

Du följer inte ens rättegången i detta nu men du hade brutit ihop. Din psykopat är skyldig.

You lost.
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-27 kl. 15:49.
Citera
2022-05-27, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Elaine ser inte nöjd ut.

Elaine såg ut att må dåligt när ljudklippen på Ambers psykopatiska beteende mot Johnny spelades upp.
Citera
2022-05-27, 15:53
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Elaine såg ut att må dåligt när ljudklippen på Ambers psykopatiska beteende spelades upp.

Det syntes tydligt. Men även innan och efteråt. Hon ser tårögd ut så det bor nog en riktig människa hos henne.
Citera
2022-05-27, 16:00
Medlem
När hon summerar allting så måste det vara omöjligt för folk att tro på Amber. Eller?

Riktigt bra slutplädering med effektiva klipp och foto varvat med viktiga poänger angående vittnesmål och Ambers berättelse!

Fantastiskt att bevittna.

Vad ska Elaine komma med? Att alla Johnnys vittnen bara velat bli kända? Eller att de fått betalt? För några andra bevis förutom att han skrivit massa förolämpningar till henne finns inte
Citera
2022-05-27, 16:02
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
När hon summerar allting så måste det vara omöjligt för folk att tro på Amber. Eller?

Riktigt bra slutplädering med effektiva klipp och foto varvat med viktiga poänger angående vittnesmål och Ambers berättelse!

Vad ska Elaine komma med? Att alla Johnnys vittnen bara velat bli kända? Eller att de fått betalt? För några andra bevis förutom att han skrivit massa förolämpningar till henne finns inte

Det finns alltid idioter som tror på henne.
Detta är så starka bevis - bilder, filmer, ljudklipp, att det Turd borde fängslas för lögner.
Citera
2022-05-27, 16:04
Medlem
Citat:

Orkar verkligen Elaine? Jag gissar att det blir Ben Rottenbottom – han ser mer laddad ut och hans fula tricks är nog det enda Amber har kvar att hoppas på. Men jag hoppas det blir Elaine för henne blir jag iallafall inte illamående av.
Citera
2022-05-27, 16:04
Medlem
LeCastles avatar
Citat:

Det är nästan i princip omöjligt att tro på AHs sida. Upplägget från Camille är bullseye. Turd har gjort bort sig inför hela planeten.

Jag tycker nästan lite synd om Elaine. Vilken ångest. Om hon fick bestämma skulle hon springa ut till sin bil och åka därifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Orkar verkligen Elaine? Jag gissar att det blir Ben Rottenbottom – han ser mer laddad ut och hans fula tricks är nog det enda Amber har kvar att hoppas på.

Ofc… 🤦🏻‍♂️
Han är så obehaglig.
Fulspel är hans signatur, men jag tror inte det kommer hjälpa. Det negativa är väl att han får sista ordet.
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-27 kl. 16:08.
Citera
2022-05-27, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Det är nästan i princip omöjligt att tro på AHs sida. Upplägget från Camille är bullseye. Turd har gjort bort sig inför hela planeten.

Jag tycker nästan lite synd om Elaine. Vilken ångest. Om hon fick bestämma skulle hon springa ut till sin bil och åka därifrån.

Ofc… 🤦🏻‍♂️
Han är så obehaglig.
Fulspel är hans signatur, men jag tror inte det kommer hjälpa. Det negativa är väl att han får sista ordet.

Till och med min dotter förstår att hon ljuger!

Tillägg: hur mycket älskar man inte hela hans team! Ben är ju underbar. Hade hade ett alpacka gosedjur i fickan på kavajen häromdagen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in