2022-05-28, 18:30
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr1931
Vad jag förstår har AH redan dejtat Elon.

I övrigt god läsning. En annan har mer pengar än vad som behövs för en livstid, ligger på 9,6% kroppsfett och långt över medellängd. Har dock aldrig känt behov av att klå upp en kvinna eller sänka mig till kriminalitet. Manligt ansikte vete fan, hur vet man det? Är det inte lite gay att ha koll på sånt? Aldrig haft problem att ligga med vackra kvinnor. Antar att man har sitt på det torra då🙂
Amber hade trekant med Elon och en annan kändisbrud samtidigt som hon var tillsammans med Depp.

Jag hade hellre tagit emot någon smäll på käften än att bli bedragen på det sättet.
Citera
2022-05-28, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Vad var det där för jädra replik?
Det är den effekten AH har på de lätt vilseledda.. hen( st*ne)kan inte rå för det!
Citera
2022-05-28, 18:35
Medlem
Stones avatar
Citat:
Vad var det där för jädra replik?

Ljuger AH om absolut allt?
Citera
2022-05-28, 18:36
Medlem
withnonam3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Varför skulle han få cred för att han stod ut med med psykopaten?
Paret hade inga gemensamma barn o inget annat som ”tvingade” dem att vara ihop.
Han borde ha packat sin väska efter smekmånaden eftersom paret tycks ha rykt ihop ordentligt redan då.

Jag menar att det är en bedrift i sig att stå ut med en sådan bitch. Ja du har såklart helt rätt han borde ha packat och dragit
Citera
2022-05-28, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Tack för att du länkade. 💕
Det är ju han som lidit av PTSD. Det är dygd få människor kan föreställa sig.
Skökan projicerar allt från början till start.

Exakt..

Det sjuka är dock inte att Amber sitter där o projicerar. Det är hennes normaltillstånd.. Det sjuka är att alla i hennes team försöker göra det..

"Hur ska vi vinna det här? Jo, jag vet! Vi påstår att det är han som gjort allt som Amber gör."
Citera
2022-05-28, 18:38
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Har Depp någonting på G med Camille Vasquez?
Nope. Hon är tagen, till alla incels stora förtret.
Citera
2022-05-28, 18:42
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
Exakt..

Det sjuka är dock inte att Amber sitter där o projicerar. Det är hennes normaltillstånd.. Det sjuka är att alla i hennes team försöker göra det..

"Hur ska vi vinna det här? Jo, jag vet! Vi påstår att det är han som gjort allt som Amber gör."
Jepp. Det är verkligen som en fest för psykologer som jobbar med projicering.

Har tyvärr själv blivit utsatt för projicering och det är vidrigt. Inget är någonsin deras fel, och om något dåligt hände dem så skulle det helst hända andra också. Usch!
Citera
2022-05-28, 18:43
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Hon kan åtminstone inte bevisa det.
Citera
2022-05-28, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jepp. Det är verkligen som en fest för psykologer som jobbar med projicering.

Har tyvärr själv blivit utsatt för projicering och det är vidrigt. Inget är någonsin deras fel, och om något dåligt hände dem så skulle det helst hända andra också. Usch!

Ja, det är sjukt alltså.. Hur kan så många vuxna stå o veta vad de gjort, men ändå stå o försöka lägga det på någon annan och säga "Det där är ditt fel."

Har med råkat ut för det. Men att se folk slå sig ihop o smittas utav hennes diagnos bara av o i närheten, är fan riktigt konstigt.
Citera
2022-05-28, 18:54
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:

Definiera ”absolut” och vad som syftas på med ”allt”.
Citera
2022-05-28, 19:03
Medlem
Stones avatar
Citat:
Definiera ”absolut” och vad som syftas på med ”allt”.

Jag tror att det handlar o vad hennes försvarare adresserade juryn med, det räcker om endast något är sant och har hänt för att det skall vara ett "abusive" förhållande hon varit i. Det råder inget tvivel att JD är den han är och har supit och knarkat i 7 år sedan de träffats om inte längre såklart. Inspelningarna hon gjort visar en olycklig människa (JD) och det har hon fått lida med. Jag tror också hon ljuger om mycket men frågan är om juryn tycer hon har haft det svårt med en missbrukande man och förhållande. Sen kan man tycka hon är narcissist, gold digger osv men det hör till en viss del hit men inte hela.
Citera
2022-05-28, 19:07
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Jag tror att det handlar o vad hennes försvarare adresserade juryn med, det räcker om endast något är sant och har hänt för att det skall vara ett "abusive" förhållande hon varit i. Det råder inget tvivel att JD är den han är och har supit och knarkat i 7 år sedan de träffats om inte längre såklart. Inspelningarna hon gjort visar en olycklig människa (JD) och det har hon fått lida med. Jag tror också hon ljuger om mycket men frågan är om juryn tycer hon har haft det svårt med en missbrukande man och förhållande. Sen kan man tycka hon är narcissist, gold digger osv men det hör till en viss del hit men inte hela.

Så att han var olycklig ser du som bevis för psykisk och/eller fysisk misshandel mot Amber?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in