2022-05-28, 15:11
Medlem
Oavsett hur domslutet blir har JD fått det han önskade: Att sanningen kommit fram.
Att AH är en psykiskt störd borderline-figur, en narcissist med psykopatiska drag, (och vad jag förstått även missbrukare), medan han visserligen är en missbrukare men med ett i grunden gott hjärta.
Skönt för honom, och hans barn.
Jag förstår att han var villig att betala priset att allt kom ut i offentligheten, och jag förstår sannerligen att AH ville hålla rättegången privat!
På ett sätt är det lite synd om henne, för hennes sjuka personlighersdrag har satt henne i den här skiten.
Men mest obehagligt att tänka på är att hon har ett stackars barn...
Citera
2022-05-28, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Reagerade också på det. Vade att tänka att det var ett feltänk från skribenten.
Är underbart att folk är inne och låtsas vara kunniga och inte ens vet vad rättegången handlar om. Ridå.
Citera
2022-05-28, 15:15
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Tveksamt. Hon har media på sin sida, och ljudinspelningar där hon erkänner misshandel har funnits ute under väldigt lång tid, det har inte påverkat filmbolagen.

Nä. Det skulle jag inte säga.
Media har Johnny Depp vunnit.

Amber är inte speciellt omtyckt av kvinnor heller.
Citera
2022-05-28, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiplomaticRealm
Va det inte så att är man tillräckligt känd där, så kan man komma undan med sådant, iaf vissa droger? Eller? Och vissa stater? Det mesta går väl att köpa för pengar och att betala för att "städa undan"
Finns inga riktiga bevis är det ju också svårt att döma någon. Och så kan man väl få mkt utskrivet av en privat läkare, som kanske inte är lika etiskt lagd, tyvärr.
Alltså mdma å shit är så vanligt, nu har ju Jds liv blottas framför kamerorna och hans bruk har visats öppet vilket han ej förnekar.
Men mdma/E är hur vanligt som helst. Förstår som inte varför man ska haka upp sig vid det, då trial inte handlar om hans missbruk, utan handlar om defamation. Jag anser inte att en person är sämre bara för att de brukar, har själv slutat för flera år sedan, men har aldrig mött en person i mina kretsar som skulle börja slå tjejer bara för att de är höga.

Känns bara som att svennebananer i deras righteousness angående droger tror de vet så mycket, men har aldrig själva varit i närheten av dessa kretsar, eller "känner" en person som betett sig dåligt. Är sjukt mkt folk som drogar som aldrig hamnar i trubbel, det är ju bara de extrema och kriminella som syns i media, inte alla de hundratusentals/miljon som tar droger utan att någon vet bättre i Sverige.
Senast redigerad av Ekronwo 2022-05-28 kl. 15:41.
Citera
2022-05-28, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
Den här har dom flesta säkert redan sett, men tåls att länka igen! Behöver inte se hela, men det första klippet där är väldigt intressant!

https://www.youtube.com/watch?v=09WDkL4mHoU
Citat:
Ursprungligen postat av Finmanniska
Wow, jag har inte sett att han skakade tidigare... kvinnan bredvid honom verkar ha bra intuition.
Blev tårögd faktiskt...

Jag börjar nästan gråta själv. Dakota Johnson förstår att något är fel och att han är skärrad över något.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-28 kl. 15:43.
Citera
2022-05-28, 15:40
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Media har Johnny Depp vunnit.
Hur? Media har pumpat ut artikel efter artikel som beskriver hur "Amber Heard bryter ihop av att berätta om sitt trauma" och "kritiken mot Heard är sexistisk propaganda". Skulle detta ha svängt idag?
Citera
2022-05-28, 15:41
Medlem
Det finns många missbrukare som inte gör ett skit. Min pappas bror var en missbrukare (tyvärr avliden). Hans fru lämnade honom men sa att han aldrig misshandlade henne. Dock påstod hon att han p.g.a. sitt missbruk stundtals var en frånvarande pappa. De stunder han var närvarande var han enligt henne en underbar pappa.
Citera
2022-05-28, 15:42
Medlem
Fan är ni blinda eller? Till o med Aftonbladet har börjat blivit försiktigare i alla sina artiklar..

Det finns bara några fåtal kvar.. Som försöker göda det dom har försökt o bygga upp som om vore det ett spädbarn.
Citera
Medlem
withnonam3s avatar
Normalt sett är jag väldigt skeptisk när det gäller stora drev mot enskilda personer men det framgår väldigt tydligt att Amber Turd är en toxisk psykopat som tom. slår sin egen syster. Hennes kroppspråk skriker lögn och av forcerade försök att spela upp traumatiska minnen men krokodiltårarna är uppenbara. Hon försöker även misskreditera vittnen genom att antyda att de är kändiskåta och vill ha uppmärksamhet. Johnny Depp ska ha cred för att ha stått ut med en sån där jävla galning den tid han gjorde och vem fan hade inte druckit och knarkat när man lever ihop med något dylikt. Hon försökte göra en metoo och roffa åt sig pengar men nu slår karma till och hon får bokstavligen sin egen skit i nyllet x miljoner.
Senast redigerad av withnonam3 2022-05-28 kl. 15:51.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Kolla detta, tom Johnnys advokater har fått rock-star status

https://youtu.be/IC3hDcugTDA
Haha så fint att se, men de känns så uppfriskande bra hans lawyers, drivna av decency och deras passion för att få Jds historia att bli känd. Sällan sett så oslemmig lawyers som dessa, riktigt superteam!

Rottenborn började ju deras slutplädering med att ljuga angående bevis som visats och ljuga om att det är Johnny depp som skyller på alla andra, då det uppenbart har varit hans client som skyllt på alla förutom sig själv hela rättegången. Blev så sjukt irriterad av deras slutplädering, otroligt att advokaterna ligger på samma nivå som Amber heard, hoppas deras karriärer får ett hål i kanten efter detta.
Senast redigerad av Ekronwo 2022-05-28 kl. 15:53.
Citera
2022-05-28, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av withnonam3
Normalt sett är jag väldigt skeptisk när det gäller stora drev mot enskilda personer men det framgår väldigt tydligt att Amber Turd är en toxisk psykopat som tom. slår sin egen syster. Hennes kroppspråk skriker lögn och av forcerade försök att spela upp traumatiska minnen men krokodiltårarna är uppenbara. Hon försöker även misskreditera vittnen genom att antyda att de är kändiskåta och vill ha uppmärksamhet. Johnny Depp ska ha cred för att ha stått ut med en sån där jävla galning den tid han gjorde och vem fan hade inte druckit och knarkat när man lever ihop med något dylikt. Hon försökte göra en metoo och roffa åt sig pengar men nu slår karma till och hon får bokstavligen sin egen skit i nyllet x miljoner.

Varför skulle han få cred för att han stod ut med med psykopaten?
Paret hade inga gemensamma barn o inget annat som ”tvingade” dem att vara ihop.
Han borde ha packat sin väska efter smekmånaden eftersom paret tycks ha rykt ihop ordentligt redan då.
Citera
2022-05-28, 15:56
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Jag börjar nästan gråta själv. Dakota Johnson förstår att något är fel och att han är skärrad över något.
Ja shit, det är så jävla tydligt. Tänk om världen fattat lite tidigare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in