2022-06-02, 00:19
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Vad gäller pengarna får Amber säkert ihop dom genom insamlingar från stockblinda feminister (och då passar hon säkert på att berika sig själv under bordet).

Det vore helt otroligt. Men inte omöjligt!
Sen är det kanske ett problem att AH ”måste” donera resten av pengarna som hon hade lovat. Hennes löften betyder ingenting och hon är the laughing stock of the world.

Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Nej, budskapet är: sluta ljuga.

Stackars lilla feministtrasa. Det är helt okej att hata män men ljug inte för att bussa rättssystemet på dem, sådant ger konsekvenser.

Med rätta.

Är hennes jobb att öka misogyni?
Citera
2022-06-02, 00:20
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Hon måste skaka fram $50 miljoner om hon förlorar. Inte $15 miljoner...

Sen tror jag att hon utöver detta måste äntligen betala de $ 7 miljoner som hon låtsades redan har donerat till välgörenhet. Inte säker på den saken, men gör hon inte det då kommer hon ha förlorat ansiktet och anseendet för resten av livet.

Har du missat att det har kommit ett utslag i fallet?

”om hon förlorar”? Hon har förlorat och blev dömd att betala $15 miljoner (justerat till 8,35 pga diverse skäl).
Citera
2022-06-02, 00:23
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Underbart att Depp tog hem detta! Fattas bara att dom ses igen efter detta och knullar som djur...
Nej för helvete, är du frisk? Han har säkert redan nytt ligg på g. Turdan vill han inte ens titta på!
Citera
2022-06-02, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Jag tror du eventuellt kan ha missat vissa nyheter de senaste timmarna...

Sant. Jag har inte hunnit läsa dagens tidningar, men tack för uppdateringen :-)
Citera
2022-06-02, 00:30
Medlem
Citat:
Sant. Jag har inte hunnit läsa dagens tidningar, men tack för uppdateringen :-)

inte lätt om man lever analogt.
Citera
2022-06-02, 00:32
Medlem
skoputss avatar
Ett ämne som nogsamt undviks av media är att Amber slog Depp, samt att det t.o.m finns en inspelning som bevisning.
Citat:
"I did not punch you, I hit you. You are such a baby!" Amber Heard
https://www.youtube.com/watch?v=FIghWGz39ZY

E. Att hon krossade hans finger med en flaska är också en pikant detalj.
Citera
2022-06-02, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
https://www.expressen.se/kronikorer/...er-ni-gor-det/

Citat:
Jag tror inte bara det gäller USA. Vi ser det i Sverige också. Kvinnan ska tystas, tyglas och pryglas – och den som talar ska vara beredd att offra sitt liv för det goda syftet. När dammet från den här rättegången har lagt sig hoppas jag att skammen hos de som så lättvindigt spridit kvinnohatisk propaganda väcks. Men jag tror tyvärr inte det. Snart är det dags att ställa nästa kvinna inför rätta.
Pryglas? Vad är det för fel på den här?

Citat:
Och just det, innan du mejlar och är arg, glöm inte att en brittisk domstol slog fast att Depp misshandlat Heard vid 12 tillfällen och att det därmed är fritt fram att kalla honom ”hustrumisshandlare”.

Är inte insatt i denna, är det sant eller har Depp pryglat henne vid tolv tillfällen?
Citera
2022-06-02, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Tror inte ens Elon kan ta i henne med tång efter detta, då det efter domen skulle skada han rykte för mycket, Sen ser jag fram mot att man klipper bort henne helt i Aquaman 2, då det inte kommer att gå att släppa filmen med henne efter detta. Så rättvis karma som kommer vänta Amber som skadat kvinnor som verkligen råkat illa ut. Vidrig med personer som ljuger i syfte att skada, och få egen vinning.
Bra förslag, klipp bort satkärringen ifrån alla filmer hon medverkat i!
Citera
2022-06-02, 00:39
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Nej, budskapet är: sluta ljuga.
Men liksom precis så. Behövs inga fler förklaringar.
Citera
2022-06-02, 00:42
Medlem
Citat:
Hon måste skaka fram $50 miljoner om hon förlorar. Inte $15 miljoner...

Sen tror jag att hon utöver detta måste äntligen betala de $ 7 miljoner som hon låtsades redan har donerat till välgörenhet. Inte säker på den saken, men gör hon inte det då kommer hon ha förlorat ansiktet och anseendet för resten av livet.
Hon har redan förlorat ansiktet och sitt anseende oavsett vad, för all framtid, en vidrigare, mer osympatisk lögnerska får man leta länge efter.

Hennes försök att rädda ansiktet i hennes senaste tweet, avslöjar, om det inte redan framstod klart för alla, vilket avskum och svin till kvinna hon är.
Citera
2022-06-02, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Ett ämne som nogsamt undviks av media är att Amber slog Depp, samt att det t.o.m finns en inspelning som bevisning.
https://www.youtube.com/watch?v=FIghWGz39ZY

E. Att hon krossade hans finger med en flaska är också en pikant detalj.

Måste missat "krossat finger"!
Vart det inte avkapat? Jag har sett att vissa "svenska media" skriver "krossat finger".
Minns inte att det funnits med i rättegången, kan dock ha missat just det.
Citera
2022-06-02, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ribba-in
Måste missat "krossat finger"!
Vart det inte avkapat? Jag har sett att vissa "svenska media" skriver "krossat finger".
Minns inte att det funnits med i rättegången, kan dock ha missat just det.
Yttersta delen av fingret hade "skurits" av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in