2022-05-29, 11:42
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
Hon verkar helt galen, frågan är inte om utan frågan är vilka diagnoser har hon.

Får C.W vibbar

Gott och blandat från Kluster B. Hon toppar definitivt kriterierna för att räknas som sociopat.
Citera
2022-05-29, 11:56
Medlem
Har inte följt detta men har det framkommit något om att depp blir inbjuden till nya storfilmer nu när den sjuka tokfian visade sig ha ljugit hela tiden? Man saknar å se honom i filmer

Tack på förhand
Citera
2022-05-29, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Lögnare ja, och "alla är på Johnny Depps payroll" ej att förglömma.
Vilket jävla skämt. Som om supermodellen Kate Moss eller stormogulerna på filmbolagen (Richard Marx och Walter Hamada) vore köpta.

De fick dessutom inte kalla in sina ex att vittna pga någon USA-regel. MEN eftersom Team Heard hade omnämnt Kate Moss i första rättegången så var det fritt fram för Team Depp att kalla henne nu.

Jag tyckte om Isaac Baruch's vittnesmål.
Han med "Amica cream?" och bred New York-accent, skallig, vitt skägg.
Han sa något om att AH förstört för så många iom alla händelser. Tro fan det.
Har inte följt alls noga utan bara sett enstaka klipp men Depps advokat verkar vara väldigt skicklig av det lilla jag såg, hon smulade sönder Heards trovärdighet enkelt...

Tycker det är bra att denna rättegång är offentligt, inte pga de inblandade utan mer för att visa att #metoo faktiskt har en baksida...
Citera
2022-05-29, 12:12
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Har inte följt alls noga utan bara sett enstaka klipp men Depps advokat verkar vara väldigt skicklig av det lilla jag såg, hon smulade sönder Heards trovärdighet enkelt...

Tycker det är bra att denna rättegång är offentligt, inte pga de inblandade utan med för att visa att #metoo faktiskt har en baksida...

Ja Camille Vasquez lyckades få Amber att tydligt visa för världen att hon ljuger om allt, för det var så lätt att se att hon ljög, med bland annat återkommande torrgråt, inte en enda tår. En skådespelarinstruktör hade också vittnat om att Amber inte kunde få fram tårar när hon skådespelade.

Amber försökte kompensera tårbristen med hulkanden och kroppsvridningar – det bara förstärkte insikten att hela rasket var lögner.

Att jag pratar så mycket om torrgråten är för att det var Ambers sista lilla halmstrå – att med skådespeleri få juryn att tro att hon var ett offer, för hon hade inga riktiga bevis för det.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-29 kl. 12:16.
Citera
2022-05-29, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Nähä?
Och varför stämmer han henne?
Alltså vad handlar rättegången om?

Jo, dom påstådda händelserna mot Heard.

Alla gör tankevurpor ibland så du är inte ensam, ett tips till nästa gång du ska försöka leka viktigpetter, se till att du vet vad du pratar om så slipper det bli så pinsamt för dig

Ursäkta? Då skall jag försöka vara viktigpetter ytterliga en gång.

Du skrev: ” Det många glömmer är att rättegången handlar om att Depp utsatt Heard gör fysiskt våld och sexuellt våld”

Nej, rättegången handlar INtE om att JD utsatt Amber för fysisk och sexuellt våld.

Vad är det i ovan jag misstolkar, enligt dig?
Citera
2022-05-29, 12:20
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Ja Camille Vasquez lyckades få Amber att tydligt visa för världen att hon ljuger om allt, för det var så lätt att se att hon ljög, med bland annat återkommande torrgråt, inte en enda tår. En skådespelarinstruktör hade också vittnat om att Amber inte kunde få fram tårar när hon skådespelade.

Amber försökte kompensera tårbristen med hulkanden och kroppsvridningar – det bara förstärkte insikten att hela rasket var lögner.

Att jag pratar så mycket om torrgråten är att det var Ambers sista lilla halmstrå – att med skådespeleri få juryn att tro att hon var ett offer. För hon hade inga riktiga bevis för det.
Problemet med okunniga människor är att de alltid överkompenserar i sin desperation över att försöka framställa en poäng. Ett lysande exempel är ”My Dog Stepped On A Beehttps://youtu.be/RcWkQZJjMqY.

Man vet att man gjort bort sig när man blivit ett meme som fortsätter att ge: https://youtu.be/Y4pYLjUwMj8

T.o.m. ett cp gör sig lustig över henne. Ridå.
Senast redigerad av SuperViting 2022-05-29 kl. 12:26.
Citera
2022-05-29, 12:28
Medlem
WhereIsRussias avatar
Hur fan tänkte Rottenborn med att försöka framställa Depp som ett monster i slutpläderingen? En jävla idiot hade varit mer realistiskt, men ett monster? Vill han förlora med flit?

Amber är helt jävla galen men jag har börjat tycka om henne för det. Skulle inte banga att bli ihop med henne
Citera
2022-05-29, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Hur många är det som pratar emot JD? Lät oss höra argumenten.

Där finns inget som talat emot Depp, och oavsett vad man tycker om båda så har rättegången visat att Heard är fullkomligt galen.

Lite kul ändå hur MSM länge har försökt sitt bästa att framställa Heard som "stackaren som blivit utsatt" när rättegången visat precis tvärtom.
Citera
2022-05-29, 13:00
Medlem
Bara det att hon fick ha en massa vänner boendes hos dem visar ju hur sjukt det är att han skulle misshandla henne. Någon som misshandlar någon isolerar dem.
Citera
2022-05-29, 13:05
Medlem
SuperVitings avatar
JD verkar ha gott om stöd i Hollywood. Min ödmjuka magkänsla säger att woketrenden är över.

“She’ll Never Be Part Of A Movie Again” J.K Rowling HOPES Amber Heard's Career Get Destroyed! https://youtu.be/ncA5QdInlOM
Citera
2022-05-29, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
JD verkar ha gott om stöd i Hollywood. Min ödmjuka magkänsla säger att woketrenden är över.

“She’ll Never Be Part Of A Movie Again” J.K Rowling HOPES Amber Heard's Career Get Destroyed! https://youtu.be/ncA5QdInlOM

Det kommer att vara bra mycket att vara JD efter den här rättegången även om han inte vinner. Det är så många som inser att han inte misshandlat henne och vad värre är för henne insikt om att hon ljuger extremt mycket. Ingen vill ha med henne att göra eftersom hon är sinnessjuk.

Sen så vore det ju bra för JD om han vann, så klart, men om han vinner finns en framtid för män att gå omkring och vara rädd för kvinnor som hotar att ljuga om dem vad gäller våld och sexuellt våld.

För oavsett kön ska samma bevisning gälla. Och här har ju män inte haft samma möjlighet att freda sig från vilda anklagelser. Då man vet att det är så många som tycker att man måste tro en kvinna. Det är ju vad män vill men också deras familjer, släkt och vänner som hatar att ha sett en mans liv bli förstört i varierande grad.

Så jag hoppas innerligen på att han vinner här. Och det här är ju stort över världen så att det ger hopp till många andra.
Citera
2022-05-29, 13:43
Medlem
Någon som vet hur domen kommer att meddelas?
Kallas alla parter tillbaka till rättssalen då eller hur funkar det?
Kommer det med isf att sändas live tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in