2022-05-25, 16:48
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Jag har tänkt tanken att de enormt framhävda kindbenen är en extrem form av gaslightning. Som denna extremt sjuka kvinna fortsätter med på ren reflex. Det skulle inte förvåna mig om handväskan just nu innehåller hennes omtalade bruise kit.
Citat:
Ursprungligen postat av MakeIslamillegal
Johnny Depp har givetvis slagit på henne nu på morgonen. Hon 25 st selfies i samma vinkel som kan bevisa detta.

Det är nog den enda rimliga förklaringen – psycho-smink för att styra juryn (tänker hon) till att tänka misshandlad av Johnny Depp.
Citera
2022-05-25, 17:07
Medlem
acitflexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Ta det inte personligt. Det härjar flera troll i tråden sedan tidigare och man kan säga att det finns en förhöjd nivå av misstänksamhet här.

Personligen välkomnar jag rättelser då det i grunden ändå inte finns något att dölja för team Johnny, som jag själv tillhör sedan några veckor tillbaka, efter att dessförinnan gått på blåsningen att Johnny Depp skulle vara en kvinnomisshandlare.

Exakt, om man är säker på sin sak att Johnny är en oskyldig man (eller iallafall mer oskyldig än amber..) så bör man inte flyga uppåt väggarna för att någon rättar en på ett årtal.
Citera
2022-05-25, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Sitt finger förstörde han också själv enligt ett expertutlåtande. Vilken galning.
Tråkig du är lol. Tror du att du är rolig eller ett bra troll?
Citera
2022-05-25, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acitflex
Exakt, om man är säker på sin sak att Johnny är en oskyldig man (eller iallafall mer oskyldig än amber..) så bör man inte flyga uppåt väggarna för att någon rättar en på ett årtal.

Du kallade någon en idiot för att den inte skrev rätt åratal. Då ska du inte gråta sen när någon kallar dig för CP.

Det började med att det var du som hoppade mot väggarna. Jag gjorde bara valet med att fylla rummet med vatten innan jag sväljde dig hel.
Senast redigerad av momsloveme 2022-05-25 kl. 17:16.
Citera
2022-05-25, 17:22
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Curry är klockrent tydlig, det finns inget att dölja, inga darrande svar, ärlig med vad hon ej är säker på. Däremot tendenser som om man lägger ihop dem blidar ett mönster.

Heard gjode ett PTSD-test som var "för" bra. Enligt Curry är det en stark indikation på att svaren är inlärda, medvetet, eller omedvetet.

E. Vill lägga till att Curry har mängder med information.
- Olika tester som ej visar på PTSD
- 12 timmars samtal med Heard
- Journaler och andra utlåtanden från behandlare
- Heards sociala och utåtriktade liv hör på inget sätt samman med hur en PTSD-drabbad människa beter sig
m.m

På tal om 12 timmars samtal med Heard kan jag passa på att poängtera att en sådan tidsram är ganska standard. När man spenderar mer tid än så riskerar nämligen relationen att övergå till något annat, med bias som följd. Notera att dr Hughes spenderade 25 timmar med Heard (trof jag minns rätt)...som dessutom har en manipulativ personlighet. Precis som Jodi Arias, som hade mellan 30-40 timmar med sina expertvittnen.
Citera
2022-05-25, 17:45
Medlem
Fotboll12s avatar
Jag tittar lite i efterhand. Amber ler (trotsigt?) när Johnny pratar om flaskincidenten. Helvete vad konstig hon ser ut.

Amber skämtar och stojar med Elaine under en liten paus. Har det någonsin sett ut så tidigare under rättegången?
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-25 kl. 17:56.
Citera
2022-05-25, 17:55
Medlem
Det är så otroligt roligt att se amber under currys rebuttal. Hon är ju en narcissistic och bpd så man vet att hon kokar på insidan! Hade hon varit hemma hade hon slagit curry 15 ggr!
Citera
2022-05-25, 17:57
Medlem
Notera att AH både stirrar med bitchface och LER mot kamerorna när Depp vittnar om hennes våld mot hennes syster, AH ser fan ut som en seriemördare
Citera
2022-05-25, 18:02
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varys92
Notera att AH både stirrar med bitchface och LER mot kamerorna när Depp vittnar om hennes våld mot hennes syster, AH ser fan ut som en seriemördare

Det är väl så offer gör?

Hoppas juryn noterar Ambers beteende.
Citera
2022-05-25, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
du svarar som förväntat
Och du visar att ditt eget tänkande och dina slutsatser är indikation på stor omognad.
Har ingen glädje av ytterligare dialog - men kan konstatera att du gör stora misstag när du drar snabba o ogrundade slutsatser.

En hel del energitjuvar och kvinnohatare här i tråden som har samlats och spammar sönder tråden fullständigt. De verkar helt omedvetna om deras egna överdominanta narc agerande gentemot andra skribenter här som inte delar deras åsikt. Likt pirayor omringar de varje person, i synnerhet kvinnor som skrivit minsta lilla där man ej delar samma åsikt i detta - DÅ har dessa skribenter haglat med personliga påhopp på vederböran, verkligen i syfte att kränka och tror sig kunna skrämma bort dessa härifrån tråden, just detta om ngt kan tyda på kriterier för en viss störning. Och denna besattheten att smutskasta hata på Amber, ej heller sunt. Uppfyller ju också kriterier på borderline eller narc. Kvinnors trovärdighet överlag står ej och faller med Amber, även fast så klart kvinnohatande narc män hoppas på det. Det finns manliga motsvarigheter till Amber.

Till över 90% står män för våldet och är GM när det kommer till misshandel, våldtäkter och mord. Fakta som talar emot dessa mäns önskan om att det är så vanligt med kvinnor som misshandlar, för så är inte fallet. Fler män är psykopater och narc. Och även män kan ha borderline, inte mindre vanligt.
Skillnaden mellan borderline och narc är att har man narc störning har man inte empati, eller väldigt lite, till skillnad från borderline där man även i vissa fall kan ha för mycket empati. Så går ej att dra alla över en kam. Skillnad på narc drag och ha narc personlighets störning.

On topic: Båda har eller har haft drogproblem? Är ju bäddat för storra problem då, båda kan ha fått tillfälliga allvarliga problem, som påverkat hur de agerat, inte så konstigt utfall då. Vem bestämde detta skulle sändas live?! Väldigt märkligt att visa upp detta för hela världen.
Att Amber får så mkt hat är helt oproportionellt till vad hon blir anklagad för, skäms för att va människa när vuxna människor ingår i en lynchmobb mot en person så här, fruktansvärt. Ingen empati i detta. För mkt hat.

Detta är en skvallertråd om Depp, ändå spammas sönder med massa hat och smutskastning mot Amber. Där flertalet är överdominanta och leker hobbypsykologer och psykiatriker.
Vill ge cred till Moderatorn i tråden som kämpat med alla dessa "väderkvarnar" Beundransvärt <3 hatiska personer som ej tillåtit andra åsikter än deras egna, och kommit med massa påhopp, nästan psykiskt misshandlat andra här i sitt kvinnohat, dag som natt. Handlar inte om Amber är skyldig eller ej, utan hur man gjort henne till någon form av frontfigur i kriget mot kvinnor. Det är detta som är så sjukt. Hon får mer hat än manliga massmördare.
För övrigt tillhör inget "team"

Varför skiljdes Vanessa och Depp? Varför valde han en så mkt yngre kvinna som också är väldigt vacker? Karaktären på det?
Senast redigerad av DiplomaticRealm 2022-05-25 kl. 18:07.
Citera
2022-05-25, 18:11
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Jag tittar lite i efterhand. Amber ler (trotsigt?) när Johnny pratar om flaskincidenten. Helvete vad konstig hon ser ut.

Amber skämtar och stojar med Elaine under en liten paus. Har det någonsin sett ut så tidigare under rättegången?

Nej, det är ganska nytt. Jag har sett det senaste dagen eller två typ, lite extra leenden och så där som hon vill visa juryn.
Citera
2022-05-25, 18:24
Medlem
Psykonaut-s avatar
Jag hoppas att han har slagit henne, hon behöver ett par lusingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in