2022-05-29, 22:12
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
En så liten kvinna kan knappast slå en så stor man. Då blir han faktiskt löjlig. MEN hon kan ju använda psykisk tortyr. Det är absolut inget som är förbehållet mannen!

Löjlig? Jag ruttnar av det nedvärderande talet om män. Är det inte dags att lägga sådant skitprat åt sidan? Hört talas om vodkaflaskor, knivar och stekpannor m.m? Pistoler går också bra.
Citera
2022-05-29, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Vi är helt överens om att det finns massor av svin till män som utnyttjar de svagare, mitt problem är att alla män får klä skott för vad de sämsta exemplaren av manssläktet sysslar med medan bindgalna kvinnor alltid börjar på plus tills de verkligen börjar visa upp Arbogatendenser.

Under hela min uppväxt har vi män sett t.ex. våldtäktsmän som något som ska föras bakom utedasset och skjutas, men feministnarrativet har lyckats få det till att ”vi män håller varandra om ryggen oavsett orsak”.

Jag ser oroväckande tecken på att detta fortsätter än idag, Amber Heard säger att ”hon får hundratals dödshot om dagen” och plötsligt är hon offret trots att hon borde kunna skita fram dessa dödshot på sina fem fingrar (vilket inte har skett). Det är t.o.m. så illa att den här rättegången ska ses som ett svar på mäns relationsvåld även om Amber Heard inte alls råkat ut för något sådant.

”Skit samma om det inte är sant, det är för jävligt ändå”.
Jag hoppas och TROR att om amber vinner detta så blir det upplopp i USA.
Citera
2022-05-29, 22:14
Medlem
MePoo
Citera
2022-05-29, 22:16
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Vi är helt överens om att det finns massor av svin till män som utnyttjar de svagare, mitt problem är att alla män får klä skott för vad de sämsta exemplaren av manssläktet sysslar med medan bindgalna kvinnor alltid börjar på plus tills de verkligen börjar visa upp Arbogatendenser.

Under hela min uppväxt har vi män sett t.ex. våldtäktsmän som något som ska föras bakom utedasset och skjutas, men feministnarrativet har lyckats få det till att ”vi män håller varandra om ryggen oavsett orsak”.

Jag ser oroväckande tecken på att detta fortsätter än idag, Amber Heard säger att ”hon får hundratals dödshot om dagen” och plötsligt är hon offret trots att hon borde kunna skita fram dessa dödshot på sina fem fingrar (vilket inte har skett). Det är t.o.m. så illa att den här rättegången ska ses som ett svar på mäns relationsvåld även om Amber Heard inte alls råkat ut för något sådant.

”Skit samma om det inte är sant, det är för jävligt ändå”.

Tror du hon lyckas? Jag tror inte det.

Dags för män att ta tillbaka respekten och protestera mot mansförtrycket.

E. Dvs jag hoppas innerligt att så sker. Nog nu.
Senast redigerad av skoputs 2022-05-29 kl. 22:22.
Citera
2022-05-29, 22:25
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs

Vi män kan aldrig vinna den kampen om vi inte har normala kvinnor på vår sida. Flashback ger hopp men diskussionen behöver ske i sociala medier där folk uppträder under eget namn.
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
MePoo

Det är märkligt att den detaljen verkar försvinna ur diskussionen, folk som reagerar med reptilhjärnan verkar inte förstå att de försvarar en vuxen människa som skiter i sängen i brist på bättre argument. Det var ju t.o.m. en dåre i tråden som ”inte skulle banga att bli ihop med Amber”. Bli ihop med en bäddskitare, really?!
Citera
2022-05-29, 22:28
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs

E. Dvs jag hoppas innerligt att så sker. Nog nu.
Jag tror att Amber försökte rida på Metoos svallvåg och räknade inte alls med att lögnerna skulle kontrolleras och dissikeras.Hon har förstört för andra kvinnor som verkligen har råkat ut för övergrepp och jag tror att hon har bidragit till att Metoorörelsen nu får sitt slut.
Citera
2022-05-29, 22:31
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Vi män kan aldrig vinna den kampen om vi inte har normala kvinnor på vår sida. Flashback ger hopp men diskussionen behöver ske i sociala medier där folk uppträder under eget namn.

Det är märkligt att den detaljen verkar försvinna ur diskussionen, folk som reagerar med reptilhjärnan verkar inte förstå att de försvarar en vuxen människa som skiter i sängen i brist på bättre argument. Det var ju t.o.m. en dåre i tråden som ”inte skulle banga att bli ihop med Amber”. Bli ihop med en bäddskitare, really?!

Om män startar protesten hakar kvinnor på, garanterat. Det är guldläge nu i och med Heard/Depp-rättegången. Postade en tråd om detta, men tyvärr svag respons.
(FB) Mentoo, dags för män att sätta ned foten?
Citera
2022-05-29, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Jag tror att Amber försökte rida på Metoos svallvåg och räknade inte alls med att lögnerna skulle kontrolleras och dissikeras.Hon har förstört för andra kvinnor som verkligen har råkat ut för övergrepp och jag tror att hon har bidragit till att Metoorörelsen nu får sitt slut.

Jag ser det som att Metoo nu mognar och fördjupas. Fördomarna om vem som kan vara ett renodlat offer suddas ut. Och naiviteten försvinner – det måste finnas ett kritiskt tänk också, där man inte blint litar på alla som påstår sig vara offer.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-29 kl. 22:38.
Citera
2022-05-29, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant

Exakt. Hon trodde att hon kunde bre på hur som helst. Kan tänka mig att hon tänkte ta bilder på honom där han höll i kniven. Eller göra något mot henne som hon kunde spela in. Men hon valde fel man att hetsa fram våld ur. Tror att han djupt i sig själv ända sen barnsben har tagit beslutet att aldrig höja en hand mot någon alls.

Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Jag ser det som att Metoo nu mognar och fördjupas. Fördomarna om vem som kan vara ett renodlat offer suddas ut. Och naiviteten försvinner – det måste finnas ett kritiskt tänk också, där man inte blint litar på alla som påstår sig vara offer.

Exakt här med. Det hela måste sluta om män- och kvinnokortet. Relationsvåld måste bevisas. Går inte det så ska inget hända. Och sen måste det finnas straff för de som beter sig som Amber. Undrar om det bara är JD som kan anmäla henne eller om någon åklagare kan ta beslut att starta en utredning??
Citera
2022-05-29, 22:47
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Exakt, ”vem skulle tro att en man blir misshandlad av en kvinna”...

Grejen är att mannen enkelt skulle göra köttfärs av kvinnan men då får hon istället den räkmackan att glida fram på, av denna orsak låter många män den psykiska misshandeln fortgå.

Vissa kvinnor är psykopatiska svin, synd att mentalt friska kvinnor inte rensar ut dylikt slödder ur sina led.
Vi försöker, den rättsliga vägen...
Citera
2022-05-29, 22:58
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Vi försöker, den rättsliga vägen...
Jag har förstått att du är på rätt sida om staketet, det är mycket uppmuntrande. You go, girl.
Citera
2022-05-29, 23:19
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Animerade parodier av rättegången ni måste se!

https://youtu.be/dP_44Q3jWGU

Camille grillar Amber.
https://youtu.be/06mOdkrPkFY

Med tokdoktorn.
https://youtu.be/o6yy-zaJRoo

Man kan skatta sig lycklig att h*n inte jobbar som domare. Då skulle alla brottslingar vara på fri fot och de oskyldiga sitta i fängelse. Ren psykopati.
Skitroliga! Men missa för allt i världen inte @pettyparrot på tiktok. Tre animerade filmer mee helt autentiska ljud, ihopklippta till en film:

https://m.youtube.com/watch?v=u73YprIId94
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in