2022-05-28, 22:32
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
Har redan förklarat för dig i mitt inlägg, median du skiter ner dig över.. O berättat för dig ungefär vad den median redan är..

Läs mitt inlägg först ordentligt innan du försöker få några andra att googla.
Det var du som citerade mig din jävla neandertalare, utan att veta vad jag snackade om.

Du tror att endast en tidning i världen har tagit Amber Heards sida. Jag ber dig ge bevis på vilka tidningar som tagit Depps sida och du rabblar upp twitter, livestreams, din mormor och fan vet jag…
Citera
2022-05-28, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Nej, det är inte talande. Det är gnaska lätt att vara missbrukare och ha en bra karriär med bra roller och mycket uppmaärksamhet och hög lön. Sen är han missbrukare och inga storbolag ringer och det blir bara huvudroller i småproduktioner. Det kan helt klart ha ändrat hans humör, eller hur?

Han hade inte en dålig perioder när Heard påstår att detta hände. Rolltappen kom senare, efter att hon gått ut med påståendena. Dom skilde sig första halvåret 2016, enligt heard ska misshandeln ha börjat flera år tidigare, sista Piratesfilmen kom tex 2017. din teori stämmer inte med fakta.

Att alla Depp´s tidigare relationer stödjer honom är en väldigt talande sak. Men det behövs inte ens. Heard har ju varit snäll nog att själv berätta att det var hon som var den våldsamma parten i deras terapisamtal som har släppts. Så vi behöver ju inte gissa. Vi kan bara lyssna på hennes erkännande. Det finns gott om svåra he said she said fall när det gäller våld i nära relationer. Detta är inte en av dom.
Citera
2022-05-28, 22:36
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Är inte det samma media som sa att Donald Trump skulle förlora förrförra presidentvalet?
Pro-Trump media som NY post och The Sun är inte annorlunda, men de kanske också likt oddsmakarna tippade förlust.
Citera
2022-05-28, 22:39
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Warmane. Neandertalare?.. Tror nog att du får gå o döpa om dig till BitchMade.

Skulle tagit det lite lugnare med dig om jag visste att alla bevisen skulle göra dig såhär sårad..
Du tror att allt och alla är media. Jag hade inte svarat dig om jag vetat att du var efterbliven eller ett barn.
Citera
2022-05-28, 22:48
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Jaja ja! Du svarade mig för att du ville hitta någon o bråka med. Och jag citerade dig för jag visste precis vad du försökte med. Lugna ner dig nu. Bitchface..

Allt det du babblar om media nu, har jag faktiskt redan besvarat.. Hade du vetat om du slutat va så sur och faktiskt börjat läst.
Skaffa dig lite självinsikt. Jag har hela tiden talat om media, vilket du borde förstått innan du citerade mig. Men förstår att du har vissa svårigheter.
Citera
2022-05-28, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Skaffa dig lite självinsikt. Jag har hela tiden talat om media, vilket du borde förstått innan du citerade mig. Men förstår att du har vissa svårigheter.

Det har jag med. Men vi alla förstod att du inte skulle vara snabb nog att plocka upp det. Förvånar nog ingen här att mitt inlägg om hur stor media är flög dig rakt över huvudet där.
Citera
2022-05-28, 23:28
Medlem
WitchcultTodays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Tror absolut inte en f.d slagen kvinna stödjer Amber. Tvärtom, en sådan person ser direkt igenom lögnerna.

Jag har sett misshandlade kvinnor, irl, och på fotografier, och de ser inte ut som Amber gjorde på fotografierna.

Nu reagerar alla olika. Men håller med dig. Själv varit i en våldsam relation och den som utsatte mig ställde till med teater och krokodiltårar när det kom fram till ytan.

Jag hanterade det hela med att vara skämtsam och tämligen lugn och så vidare för det var ett vis att hålla masken. För att ta sig igenom det.

Men känner igen hennes beteende så väl. Och Johnnys med när man ser dem i rättegången.

Ughhh..

Sedan har väl säkert Johnny varit full och knarkat. Men jaha? Extremt svårt att tro att inte hon gjorde ungefär detsamma. Men han skall straffas för det? Så länge han inte spöat upp henne under berusning känns det inte så jävla relevant då hon lär ha dragit en hel del igenom snoken med bland annat.

Och så vitt jag vet finns inga konkreta bevis på att han skulle slagit henne? Däremot vittnar som bekant folk om Ambers otroligt obehagliga beteende.

Nu får man ju faktiskt vara berusad och slå i sina egna skåpsluckor.
Senast redigerad av WitchcultToday 2022-05-28 kl. 23:35.
Citera
2022-05-29, 00:09
Medlem
Känner såväl igen Ambers typ. Att hon i rätten sitter och trycker fram tårar, som inte existerar, och förklarar hur hemskt allt detta är för henne har att göra med hennes sårade, feta ego. För det sårade och feta egot är det säkert hemskt, men hon är 0% övertygande i att detta har med något annat att göra än att det är förödmjukande att sanningen om henne kommer fram till hela världen.

Tycker så synd om Depp ifall det stämmer som han berättar (vilket jag tror), så synd om honom att han ska behöva sitta och behöva gå igenom allt igen, än en gång bli gaslightad, att allt är hans fel och att han är den dumme, fast nu utav ett helt rättsligt team.

Att majoriteten av hennes bevis består av att han missbrukade alkohol och droger, när det mest troligt var ett uttryck för ångestnivåerna han haft av den relationen.
Smsen han skickade OM Amber, alltså inte till henne, ser jag snarare som en ventil för de negativa känslorna av hur han tycks ha blivit behandlad, än att han skulle ha varit våldsam. Tänker man på all misshandel han behövt utstå - och då har vi nog bara fått höra en promille, så var meddelandena nog snarast milda i jämförelse...

Blicken han gav sina advokater efter att de framfört slutpläderingarna sa allt...
Citera
2022-05-29, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Vänta nu här. Din första mening. Rättegången handlar väl ändå om att JD stämt Amber?

Nähä?
Och varför stämmer han henne?
Alltså vad handlar rättegången om?

Jo, dom påstådda händelserna mot Heard.

Alla gör tankevurpor ibland så du är inte ensam, ett tips till nästa gång du ska försöka leka viktigpetter, se till att du vet vad du pratar om så slipper det bli så pinsamt för dig
Citera
2022-05-29, 00:41
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Exakt..

Det sjuka är dock inte att Amber sitter där o projicerar. Det är hennes normaltillstånd.. Det sjuka är att alla i hennes team försöker göra det..

"Hur ska vi vinna det här? Jo, jag vet! Vi påstår att det är han som gjort allt som Amber gör."

Brutalt.

Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Ljuger AH om absolut allt?

I det här universumet har hon det.
Om hunden trampade på ett bi kommer dock förbli en myt.
Citera
2022-05-29, 01:06
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Hur många är det som pratar emot JD? Lät oss höra argumenten.
Citera
2022-05-29, 01:21
Medlem
LuluBrooksies avatar
Facebook och tiktok diskuterar vilka som ska spela rollerna som huvudpersonerna i filmen om rättegången.

JD = Jared Leto
AH = Margot Robbie

Advokaterna på JD-sidan
Ben Chew = Colin Firth
Camille Vasquez = Eva Longoria

Advokaterna på AH-sidan
Ben Rottenborn = Chris Parnell (SNL)
Elaine Bredehoft = Mary Jo Rupp (that 70s show)

Domaren = Jamie Lee Curtis
Dr Curry = Julie Bowen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in