Citat:
Ursprungligen postat av
skoputs
Tror absolut inte en f.d slagen kvinna stödjer Amber. Tvärtom, en sådan person ser direkt igenom lögnerna.
Jag har sett misshandlade kvinnor, irl, och på fotografier, och de ser inte ut som Amber gjorde på fotografierna.
Nu reagerar alla olika. Men håller med dig. Själv varit i en våldsam relation och den som utsatte mig ställde till med teater och krokodiltårar när det kom fram till ytan.
Jag hanterade det hela med att vara skämtsam och tämligen lugn och så vidare för det var ett vis att hålla masken. För att ta sig igenom det.
Men känner igen hennes beteende så väl. Och Johnnys med när man ser dem i rättegången.
Ughhh..
Sedan har väl säkert Johnny varit full och knarkat. Men jaha? Extremt svårt att tro att inte hon gjorde ungefär detsamma. Men han skall straffas för det? Så länge han inte spöat upp henne under berusning känns det inte så jävla relevant då hon lär ha dragit en hel del igenom snoken med bland annat.
Och så vitt jag vet finns inga konkreta bevis på att han skulle slagit henne? Däremot vittnar som bekant folk om Ambers otroligt obehagliga beteende.
Nu får man ju faktiskt vara berusad och slå i sina egna skåpsluckor.