Flashback bygger pepparkakshus!
2008-08-07, 12:13
Medlem
Läst en interjuvbok med honom, tror den heter "johnny depp". Där nämner han att han förlorat oskulden, testat droger och varit inne i ett tungt alkohol beroende innan han fyllde 15?

Han verkar iallafall haft ett tufft liv, känd i hollywood för att verkligen försöka leva sig in i rollen han ska spela, åkte bland annat på en roadtrip till las vegas "utklädd" till sin rollkaraktär Raoul Duke inför filmen "Fear and loathing: In las vegas"..
Citera
2010-04-04, 12:57
Medlem
Slashcares avatar
Har sett några videos på Youtube med titlar som "Johnny Depp revealed as The Riddler for next Batman movie". Någon som vet om det ligger någon som helst sanning i det?

EDIT: IMDB säger Doug Jones som Riddler.
Senast redigerad av Slashcare 2010-04-04 kl. 13:10.
Citera
2010-09-04, 00:12
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
Har sett några videos på Youtube med titlar som "Johnny Depp revealed as The Riddler for next Batman movie". Någon som vet om det ligger någon som helst sanning i det?

EDIT: IMDB säger Doug Jones som Riddler.

Hade vart jävligt trevligt faktiskt, men det är inte sant. Just nu överväger dom Joseph Gordon-Levitt som The Riddler i Batman som kommer 2012.

Källa? http://www.imdb.com/name/nm0330687/
Citera
2010-09-05, 11:49
Medlem
haha
Citera
2011-04-24, 20:44
Medlem
Johnny depp otrogen - igen

Läste på någon löpsedel (minns tyvärr ej vilken) att supersexiga Johnny Depp varit otrogen igen mot Vanessa. Spontant så dyker två frågor upp i min hjärna;

1. När har han varit otrogen tidigare? Jag trodde han var värsta trogna familjefadern!
2. Hur tusan kunde han välja att vara otrogen med någon annan mig?! Fattar han inte hur länge jag väntat på att han ska svika Mrs Depp och falla för frestelsen att smaka på förbjuden frukt?

Köpte aldrig tidningen och har således inte läst själva artikeln. Är det någon som vet något mer om detta skvaller? Vem hon är t.ex.? Vad säger fröken paradis om det hela? osv
Citera
2011-04-24, 20:49
Medlem
Gresks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av secretlife
Läste på någon löpsedel (minns tyvärr ej vilken) att supersexiga Johnny Depp varit otrogen igen mot Vanessa. Spontant så dyker två frågor upp i min hjärna;

1. När har han varit otrogen tidigare? Jag trodde han var värsta trogna familjefadern!
2. Hur tusan kunde han välja att vara otrogen med någon annan mig?! Fattar han inte hur länge jag väntat på att han ska svika Mrs Depp och falla för frestelsen att smaka på förbjuden frukt?

Köpte aldrig tidningen och har således inte läst själva artikeln. Är det någon som vet något mer om detta skvaller? Vem hon är t.ex.? Vad säger fröken paradis om det hela? osv

Allt man läser behöver inte vara sänt
Citera
2011-04-24, 21:18
Medlem
Zixxxtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av secretlife

1: Ja samma här, när fasiken har den karln som verkat så pryd och familjekär lyckats bedra sin kära Vanessa!? Han har ju alltid verkat vara rena prakt exemplaret på trohet, familje frid och även den mest perfekta faders gestalten i och med att han visat sådan kärlek och omtanke till sina barn! T.ex "kalle och choklad fabriken" som han spelade Willy Woonka enbart för sina barns skull! Även skvallren om att han har köpt en hel ö åt sina barn visar väl ändå vilken kärlek och omtanke han har för sin familj?

2. Även där är frågetecknena stora! Han KAN inte svika Vanessa, det är omöjligt! Dom är världens avbilder, motsatta och komplementens helhet. Är som vardera sidan av ett mynt: Citerar mig själv från min kärleksförklaring till min älskade flickvänn "Vi är som vardera sidan av ett mynt, olika på alla sätt! Men vi är ändå stöpta i samma form och hör ihop." Depp och Vanessa är fan samma sak! Dom är varderas motsats, varderas komplement!

Har djävulskt svårt för att tro eller ens acceptera det som påstås om hans otrohet! Absolut är det svårast att acceptera att han ens har varit otrogen mot Vanessa tidigare, vilket jag aldrig hört tidigare.
Vill bra gärna veta sanningen bakom detta, för i mina ögon är han som mig och min flickvänn "Oslagbart beroende av varandra, kompleterar varandra och är viktiga för att man skall vara och förbli hela"!
Citera
2011-04-24, 22:44
Medlem
Zelogaths avatar
Fakta + källa eller tack och adjö, ser jag bevis för att han är otrogen så har han tappat ett fan kan jag säga!
Citera
2011-04-25, 01:06
Medlem
Gameboy92s avatar
Reagerade också på det här, bilden på omslaget övertygade mig knappast. Och jag vill inte tro något ont om denne man som jag alltid har fått ett genuint godhjärtat intryck från. Om han vore otrogen mot sin fru som är mycket vacker, och han har tre barn med vore han en idiot, och jag har mer tilltro till honom än så.

Vet att jag låter som en pirates of the caribbean fangirl
Senast redigerad av Gameboy92 2011-04-25 kl. 01:09.
Citera
2011-04-25, 08:41
Medlem
Dolph e/va jo otrogen saa varfoer inte Depp oxo

-Its very hard living up to an image (sitat Elvis)

Citera
2011-04-25, 09:44
Medlem
spiken27s avatar
Du kan lugnt utgå från att alla kändiskillar knullar runt. Naivt att tro något annat. Den publika imagen är nåt helt annar än verkligheten.

"A man is only as loyal as his options" -- Bill Maher
Citera
2011-04-25, 19:19
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cross dresser
Dolph e/va jo otrogen saa varfoer inte Depp oxo

-Its very hard living up to an image (sitat Elvis)

Fast Dolph är ju 80% muskler, 19% fett och 1% hjärna, honom kan man ju inte jämföra med Depp.
Och om han nu faller för Hollywood-imagen så känns det väldigt skumt och skabbigt att han, som skulle kunna få vilken kvinna somhelst i världen, väljer en 19-årig tjej som inte ens var supersnygg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in