2022-05-24, 19:19
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Du har gjort samma notering som jag! Hon fullkomligt lyser SKYLDIG på ett extra tydligt sätt i de situationerna.

Blir svårare och svårare nu för trollen i tråden att hitta vägar ut 😁
Citera
2022-05-24, 19:47
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Blir svårare och svårare nu för trollen i tråden att hitta vägar ut 😁
Allt är möjligt. Jag skulle inte direkt bli förvånad om Amber vinner, men jag tror de flesta som nu har följt rättegången har förstått hur mycket Amber ljuger. Det är naturligtvis bara Amber och Depp som vet sanningen kring det påstådda våldet men det ser verkligen inte bra ut att ljuga så mycket som Amber gör.
Citera
2022-05-24, 20:09
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Published Tuesday, May 27, 2014 11:56AM EDT

Johnny Depp has been warned about Amber Heard's temper.

The 28-year-old actress -- who is engaged to Depp -- has revealed her closest pals often alert her partners about her fiery side, claiming she can become extremely rowdy when angered.

She said: "Whenever my old friends meet someone I'm involved with romantically, they immediately warn them, 'She may look refined, but when she's angry, she can go trailer park really fast.' "
https://www.ctvnews.ca/entertainment...mper-1.1840136

Alla har vetat att hon är ett psyko hela tiden.
Citera
2022-05-24, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
https://www.ctvnews.ca/entertainment...mper-1.1840136

Alla har vetat att hon är ett psyko hela tiden.

Intressant! Så sjukt att de kände sig tvungna att varna hennes partners – det måste hänt some dark shit. Och nästan ännu mera sjukt att Amber pratade öppet om det, som att det inte var en big thing med hennes beteende och att vännerna var oroliga för vad som skulle ske.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-24 kl. 20:27.
Citera
2022-05-24, 20:50
Medlem
Jag följer den här rättegången sporadiskt. Vem har anmält vem och vem riskerar vad?

De pratar misshandel hit och dit men samtidigt säger Amber att han tryckt upp en flaska i henne. I Sverige så hade det varit det som vägt tyngst under en rättegång, i egenskap av våldtäkt, istället för de luddiga misshandlarna som ska ha skett åt båda håll men här nämns det bara i förbifarten. Är det för att det ses som osannolikt att det hänt eller är synen på vad som är våldtäkt annorlunda i USA?
Citera
2022-05-24, 20:51
Medlem
Aftonbladet har rört sig från radikal feminism till en ganska neutral inställning den här veckan.
https://tv.aftonbladet.se/video/343240

Damage control?
Citera
2022-05-24, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider73
Jag följer den här rättegången sporadiskt. Vem har anmält vem och vem riskerar vad?

De pratar misshandel hit och dit men samtidigt säger Amber att han tryckt upp en flaska i henne. I Sverige så hade det varit det som vägt tyngst under en rättegång, i egenskap av våldtäkt, istället för de luddiga misshandlarna som ska ha skett åt båda håll men här nämns det bara i förbifarten. Är det för att det ses som osannolikt att det hänt eller är synen på vad som är våldtäkt annorlunda i USA?

Han hävdar att våldtäkten är förtal likt allt annat och därför ligger vikten i denna rättegång på bristen av bevis ex varför Amber inte sökte läkarvård för en glasflaska i vaginan eller för nån av gångerna hon trott att näsan varit av.

Johnny stämmer Amber på $50M men Amber stämmer tillbaka på $100M. Men Amber är den "misstänkta" om man säger så.
Citera
2022-05-24, 21:05
Medlem
Vad fan babblar Aftonbladet om? Vilka Fucking retards...

Johnny Depp kommer komma helskinnad ur det här, o förmodligen få hans dick sucked..
Citera
2022-05-24, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Han hävdar att våldtäkten är förtal likt allt annat och därför ligger vikten i denna rättegång på bristen av bevis ex varför Amber inte sökte läkarvård för en glasflaska i vaginan eller för nån av gångerna hon trott att näsan varit av.

Johnny stämmer Amber på $50M men Amber stämmer tillbaka på $100M. Men Amber är den "misstänkta" om man säger så.
Tack, då känner jag att jag kan vara med i matchen på det hela
Citera
2022-05-24, 21:10
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Intressant! Så sjukt att de kände sig tvungna att varna hennes partners – det måste hänt some dark shit. Och nästan ännu mera sjukt att Amber pratade öppet om det, som att det inte var en big thing med hennes beteende och att vännerna var oroliga för vad som skulle ske.

Klassiskt borderline. Hon kan prata ganska öppet om det under rätt förutsättningar, eftersom det alltid är andras fel och andra som alltid överreagerar. Om de bara kunde bete sig rätt så hade livet varit som en rosa blombukett.
Citera
2022-05-24, 21:14
Medlem
kompjuters avatar
Vad fan händer nu då om the umbrella guy?
Citera
2022-05-24, 21:14
Medlem
askungens avatar
Varför sitter amber och smilar och tittar rakt i kameran? Fick hon hemliga meddelande på lapparna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in