En allmän fråga om rättegången. Jag är nyfiken på lokallayouten, när AH får en fråga är hon vänd åt höger (från vårt håll sett) men när hon besvarar frågan vänder hon sig åt vänster. Vilka talar hon till? Är det juryn som sitter där?
Ja, hon har konsekvent vänt sig mot juryn. Jag tror inte det är till hennes fördel. Som att hon jobbat på att övertyga, om hon hade rent mjöl i påsen skulle inte det behovet finnas.
Äsch Depp är måhända en excellent skådespelare men finns många som bidrar till samhället och aldrig kommer i närheten av sådana förmögenheter. Det rimliga är väl att hon får någon andel av den summa pengar han skapade under deras tid tillsammans.
Exakt, som han skapade. Hon hade ju en egen karriär i samma bransch, varför skulle det vara ”självklart” att hon skulle få snylta på honom? Det är ju knappast så att hon ”var hemma och diskade och tog hand om barnen” medan han spelade in sina filmer...
Ja, hon har konsekvent vänt sig mot juryn. Jag tror inte det är till hennes fördel. Som att hon jobbat på att övertyga, om hon hade rent mjöl i påsen skulle inte det behovet finnas.
En riktig Abuse victim hade visat äkta känslor och betett sig på ett verklig sätt. Amber var långt ifrån autentisk och betett sig mest som en psykopat, böt känslomönster var och varannan sekund och ändrade sin image en dag till en annan. Hon är verkligen inte frisk.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!