2022-05-27, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Depp har all rätt att vara sin värsta fiende. Amber Turd har ingen rätt att utnyttja det.

Att hon har ”laglig rätt” visar bara att systemet är åt helvete när en kaninkokerska utan tårar har en chans att parasitera på andra människor utan att personligen bidra med någonting. Jag accepterar dock att lagen är som den är, kan du acceptera att hon personligen sparkat upp guldbollen på läktaren?

Äsch Depp är måhända en excellent skådespelare men finns många som bidrar till samhället och aldrig kommer i närheten av sådana förmögenheter. Det rimliga är väl att hon får någon andel av den summa pengar han skapade under deras tid tillsammans.
Citera
2022-05-27, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Prövade att lägga tarotkort på parterna och Amber Heard fick "Temperance kortet" vilket signalerar att hon lärt sig måttfullhet och tålamod. Hon har ju nyligen också blivit mamma och kunnat gå vidare i livet.

Johnny Depp fick däremot "Hanged Man" kortet vilket signalerar att han har självdestruktiva tendenser och oförmåga att gå vidare i livet.

Hur jävla korkad är du Favoritgame?
Citera
2022-05-27, 21:19
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Enligt en person som varit inne i courthouse och kollat in juryn så är juryn uppenbart svintrötta på hennes narcissistiska bullshit. Hon kanske har en som är på hennes sida, någon före detta slagen kvinna kanske.

Tror absolut inte en f.d slagen kvinna stödjer Amber. Tvärtom, en sådan person ser direkt igenom lögnerna.

Jag har sett misshandlade kvinnor, irl, och på fotografier, och de ser inte ut som Amber gjorde på fotografierna.
Citera
Medlem
Citat:
Äsch Depp är måhända en excellent skådespelare men finns många som bidrar till samhället och aldrig kommer i närheten av sådana förmögenheter. Det rimliga är väl att hon får någon andel av den summa pengar han skapade under deras tid tillsammans.
Hon har inte skapat några pengar i deras förhållande, hur jävla korkad är du? Hon har dock spenderat en jävla massa på alkohol och droger.
Citera
Medlem
Citat:
Isåfall tyder det väl mer på att hon var desperat att bli fri från Depp om hon nöjde sig med bara 7 miljoner dollar? Verkar ju mer som om Depp har svårt att gå vidare i livet utan Amber, hans missbruk och personliga problem verkar ställa till det. Amber å andra sidan har blivit en mor och gått vidare.

Lite märkligt att han stämmer henne för en artikel från 2018 men antar att det är hans försök att göra sig relevant igen.

Sedan stod ju båda parterna bakom uttalandet

1 Jag vet inget om en rättegång ang deras skilsmässa?
2. Du är inte insatt nog i detta drama och det går inte att skriva med dig om detta då.
Alla måste givet inte va superinsatta i detta, men för att va med här och skriva är det nästan ett måste för ett givande utbyte. Så man pratar om samma sak. Så båda vet att man gör det.
Kolla på rättegången från början som tog slut precis om du har intresse. Många timmar men vill du va här och tycka ska du sätta dig in i fallet nördnivå oxå annars stör du bara.
Kan rek att kolla med någon advokat som kommenterar till så du förstår vad som rättsligt betyder vad och vad som är av vikt lagligt sett.
Rek Emely D. Baker men finns andra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Struntprat och skvallerleken. Någon måtta får det vara.

Jag vet inte om det är sant. Svarade bara på ett inlägg som jag kände igen uppgifter om.
Ingen aning om det stämmer men nu har två skrivit något om saken. Måste kolla upp.
Vill inte sprida falsk information
Citera
2022-05-27, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varys92
Hur jävla korkad är du Favoritgame?

Snarare mer intuitiv än de flesta... Gäller att kunna se bakom det hela och inte bara svälja allt som den med mest resurser presenterar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
En allmän fråga om rättegången. Jag är nyfiken på lokallayouten, när AH får en fråga är hon vänd åt höger (från vårt håll sett) men när hon besvarar frågan vänder hon sig åt vänster. Vilka talar hon till? Är det juryn som sitter där?

Ja det är de som sitter där.
Citera
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jo men två blev alternate jurors

2 och 13 tror jag
Aha, tack.
Citera
Medlem
Kom upp en klocka där de stod 99min, hoppas inte den stämde
Citera
Medlem
Citat:
Prövade att lägga tarotkort på parterna och Amber Heard fick "Temperance kortet" vilket signalerar att hon lärt sig måttfullhet och tålamod. Hon har ju nyligen också blivit mamma och kunnat gå vidare i livet.

Johnny Depp fick däremot "Hanged Man" kortet vilket signalerar att han har självdestruktiva tendenser och oförmåga att gå vidare i livet.
Såg detta meddelande nu, du är inte frisk och tror på tarot. Hejdå din åsikt betyder lika mkt som bajskorven i Depps säng.
Citera
2022-05-27, 21:21
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Tror absolut inte en f.d slagen kvinna stödjer Amber. Tvärtom, en sådan person ser direkt igenom lögnerna.

Jag har sett misshandlade kvinnor, irl, och på fotografier, och de ser inte ut som Amber gjorde på fotografierna.
Låt oss gagga vidare om det här en kortis:
Vilka ÄR det egentligen som står på TeamTurd?
Narcissister? Psykopater? Vilka mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in