Citat:
Ursprungligen postat av
Stone
Jag tror fan att det lutar åt Amber Heard vinst. Lyssnar på försvaret och det är ju inte så att JD är en ängel. Hon har helt klart levt i ett mycket miserabelt förhållande och de har terroriserat varandra och det ser ut som att det hon säger om JD är mycket sanning, vad med slagen osv? Hur träffar JD henne?
Men att säga att hon har fel kommer vara svår bevisat för juryn. Shit happened och det kanske räcker för att underkänna hans stämning.
Jag är inte för eller mot någon just nu, tidigare var jag för Depp men nu vet jag inte längre.
Fattar inte vad som fått dig att ändra dig, Amber har inga bevis annat än sms han skickat till sina polare och det värsta av dem är ett QUOTE från monty python.
Amber kommer inte vinna, det kommer sluta med att ingen vinner, men finns ingen chans på jorden att hon vinner. Hon har ljugit alldeles för mkt.
Hennes försvar försöker få allt att se ut som abuse som kommer från Johnny, sen lutar de sig så hårt på att han drogat och tagit alkohol bara för att dra en ridå över sanningen.
Den riktiga sanningen är att droger och alkohol gör inte alla till abuser, långt ifrån alla. Men de vill få det att se ut som det utan några bevis annat än amber heards torrgråtande i rätten.