2022-05-27, 19:17
Medlem
LeCastles avatar
Elaine sade och jag citerar: JOHNNY DEPP IS NOT A TERRIBLE PERSON. Blev helt paff. Även om det handlar om strategi.

Det hela gick ut på att anklaga Johnny för allt hon har gjort. Det var lite jobbigt att få höra.

Btw. Jag är inte arg på alla som försvarar Amber längre. Det är oerhört synd om dem. Även om de är dåliga människor så tycker jag att vi ska ge dem chansen att söka (få) hjälp.

Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Inte haft tid att kolla dagens live men kollar twitter. Rottenborn var on point i sina slutliga ord, snygg är han också. Den sortens man som många kvinnor vill ha.

https://twitter.com/IvanaE/status/1530208253925261312

https://twitter.com/AmberRose_Bruh/s...55847945588736

Hade den där aggressiva advokaten hänvisat till Depp som "abuser"? haha
https://twitter.com/LeaveHeardAlone/...87933315121153

Läs det sista jag skrev ovan. Du är ett undantag.

Citat:
Ursprungligen postat av sno
Wunderbar!! Jag som inte ens tycker om sån musik - normalt :-)
Nån riktigt humoristisk, klipsk och begåvad människa har varit i farten..

Det är samma här sno, men det är så klockrent. Fyndigt och spot on!

Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Ja, dom har 6 minuter kvar av den nya tidsramen som gäller för slutpläderingen idag eftersom Elaine stod och gaggade så jäkla länge nu nyss

Det är för mycket snack och lite verkstad från AHs sida. Då indikerar det på att det finns mycket lögner oavsett situation…
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-27 kl. 19:19.
Citera
2022-05-27, 19:18
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srsbiz
Smart drag av Elaine att försöka dra ner WB bossen i skiten, lär bli många fler jobb där för Heard.
så jävla körda.

Som Nick Rekieta sa:
-I wouldn't hire her to get my COFFEE.
*konstpaus*
- It would come back cold.

B O O M
Citera
2022-05-27, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Johnny har ju helt klart problem men var är bevisen att han har misshandlat henne?

Johnny Depp stämde den brittiska tidningen The Sun för förtal efter en artikel där han anklagades för att ha misshandlat sin exfru. Domstolen gav The Sun rätt.
Domstolen anser att anklagelserna mot Johnny Depp har bäring.

Dan Wootton och The Sun har argumenterat för att artikeln inte utgör förtal eftersom de menar att den bygger på sanna uppgifter som till exempel vittnesmål, fotografier, medicinska bevis, Depps egna sms och ljudupptagningar
Citera
2022-05-27, 19:25
Medlem
Stones avatar
Jag tror fan att det lutar åt Amber Heard vinst. Lyssnar på försvaret och det är ju inte så att JD är en ängel. Hon har helt klart levt i ett mycket miserabelt förhållande och de har terroriserat varandra och det ser ut som att det hon säger om JD är mycket sanning, vad med slagen osv? Hur träffar JD henne?

Men att säga att hon har fel kommer vara svår bevisat för juryn. Shit happened och det kanske räcker för att underkänna hans stämning.

Jag är inte för eller mot någon just nu, tidigare var jag för Depp men nu vet jag inte längre.
Citera
2022-05-27, 19:28
Medlem
okok1s avatar
Jäklar vilken plädering Camille gjorde. Om ni missade den så måste ni se den!!

Hon sa något i stil med: det handlar inte om ni tror på Amber eller Johnny. Det handlar om ni tror på Amber eller Johnny, och så radar hon upp 20 andra namn som vittnar till Johnnys fördel.

Alla ljuger utom Amber.🤣
Citera
2022-05-27, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Jag tror fan att det lutar åt Amber Heard vinst. Lyssnar på försvaret och det är ju inte så att JD är en ängel. Hon har helt klart levt i ett mycket miserabelt förhållande och de har terroriserat varandra och det ser ut som att det hon säger om JD är mycket sanning, vad med slagen osv? Hur träffar JD henne?

Men att säga att hon har fel kommer vara svår bevisat för juryn. Shit happened och det kanske räcker för att underkänna hans stämning.

Jag är inte för eller mot någon just nu, tidigare var jag för Depp men nu vet jag inte längre.
Fattar inte vad som fått dig att ändra dig, Amber har inga bevis annat än sms han skickat till sina polare och det värsta av dem är ett QUOTE från monty python.
Amber kommer inte vinna, det kommer sluta med att ingen vinner, men finns ingen chans på jorden att hon vinner. Hon har ljugit alldeles för mkt.

Hennes försvar försöker få allt att se ut som abuse som kommer från Johnny, sen lutar de sig så hårt på att han drogat och tagit alkohol bara för att dra en ridå över sanningen.
Den riktiga sanningen är att droger och alkohol gör inte alla till abuser, långt ifrån alla. Men de vill få det att se ut som det utan några bevis annat än amber heards torrgråtande i rätten.
Senast redigerad av Ekronwo 2022-05-27 kl. 19:34.
Citera
2022-05-27, 19:36
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Fattar inte vad som fått dig att ändra dig, Amber har inga bevis annat än sms han skickat till sina polare och det värsta av dem är ett QUOTE från monty python.
Amber kommer inte vinna, det kommer sluta med att ingen vinner, men finns ingen chans på jorden att hon vinner. Hon har ljugit alldeles för mkt.

Hennes försvar försöker få allt att se ut som abuse som kommer från Johnny, sen lutar de sig så hårt på att han drogat och tagit alkohol bara för att dra en ridå över sanningen.
Den riktiga sanningen är att droger och alkohol gör inte alla till abuser, långt ifrån alla. Men de vill få det att se ut som det utan några bevis annat än amber heards torrgråtande i rätten.

Du kommer bli överraskad. Lyssna på försvarets slutplädering. "Abuse" har förekommit på flera sätt, inte bara våld.
Citera
2022-05-27, 19:38
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Du kommer bli överraskad. Lyssna på försvarets slutplädering. "Abuse" har förekommit på flera sätt, inte bara våld.
Men det är ju bara AH:s advokater som får allt till abuse, med väldigt få bevis
Citera
2022-05-27, 19:39
Medlem
Citat:
Långsökta analyser av hennes advokater för att vinna fallet? Långt ifrån äkta Abuse att skrika på sin partner ibland, men jag är människa och anser att ilska är en känsla mna har ibland. Det betyder inte att det är Abuse. Hennes försvar suger och griper efter halmstrån, fattar inte hur du inte kan se det. Ser mest desperat ut
Citera
2022-05-27, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Tack och lov att Depp och Turd inte fick något barn ihop. Heard har dock ett barn, osäkert hur hon fått det, adoption?
Absurt nog skulle inte jag bli förvånad om ungen är kidnappad.
Citera
2022-05-27, 19:41
Medlem
Citat:

Hon är en psykopat.

Hon har tydligen skitit i Johnny Depps säng.
Citera
2022-05-27, 19:43
Medlem
Är det sant att han hette Johnny Deep tidigare eller bara skröna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in