2022-05-21, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Det är psykisk ohälsa som spelar med i rollen.
Men grunden är hennes intelligens. Då blir livet surt.

Mvh.

Jo jag vet att det är psykisk ohälsa som ligger i grunden för henne. Men det är svårt o tycka synd om henne när hon beter sig som hon gör.

Hade lätt kunnat hjälpa henne annars. Men den där går inte o lita på alls.

Mvh.
Citera
2022-05-21, 11:32
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
Jo jag vet att det är psykisk ohälsa som ligger i grunden för henne. Men det är svårt o tycka synd om henne när hon beter sig som hon gör.

Hade lätt kunnat hjälpa henne annars. Men den där går inte o lita på alls.

Mvh.

Svårt? Omöjligt! Det är en avskyvärd personlighet.
Har bjudit in till diskussion men ingen respons.

Vem tror du vinner rättegången?
Citera
2022-05-21, 11:33
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Rätta mig om jag har fel, men finns det bilder tagna på eller av Heard från Australien? Det finns en ljudinspelning från efter incidenten och bilder på lägenheten, men tog Heard foton där som visats?

Heards story är att det finns flera tillfällen hon blev misshandlad hon inte tog bilder av, eftersom hon inte var ute efter att samla bevis mot Depp. Vilket verkar sannolikt att hon inte gjorde såvida inte hoax-teorien stämmer och hon planerat alltihop hela tiden. Vilket är en rätt spekulativ teori.

Jodå, hon tog foton från tillfället då hon påstår att hon blev våldtagen med en trasig flaska. Hon tog foton av ölburkar på golven, trasiga och nedklottrade lampskärmar, den berömda spegeln med klottret på och annat oväsentligt i jämförelse med de skador hon påstår sig ha fått i underlivet av den trasiga flaskan. Glöm inte bort att hon också valde att gå och lägga sig istället för att uppsöka sjukhus för de allvarliga skador hon fått i underlivet.

För att vara en person som gillar att dokumentera det mesta i deras liv så valde hon alltså medvetet bort att dokumentera det bästa beviset för att Depp misshandlar henne. Men hon går och lägger sig istället.
Citera
2022-05-21, 11:34
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Det verkar vara fastställt att det är Amber Turd. Går att avgöra om det är en människa trots allt.

Fy fan vilken vidrig människa. Personlighetsstörningar har inga gränser.
Sorry, repeat I stepped on bee
Citera
2022-05-21, 11:34
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Lite mer bakgrund till händelsen ifrån Depps estate manager Kevin Murphy ifrån 2020.

JOHNNY DEPP DEMANDED DNA TEST ON POO FOUND IN BED

https://guardian.ng/life/johnny-depp...-found-in-bed/

Synd att inte Depp DNA-testade avföringen då. Annars bör man låta bli att sprida rykten av den typen i den här situationen, enligt min mening. Fast han kanske verkligen gjorde ett DNA-test, vem vet.
Citera
2022-05-21, 11:35
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:

Den är redan avgjord. Rätt eller fel vet bara de två
Citera
2022-05-21, 11:36
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Jodå, hon tog foton från tillfället då hon påstår att hon blev våldtagen med en trasig flaska. Hon tog foton av ölburkar på golven, trasiga och nedklottrade lampskärmar, den berömda spegeln med klottret på och annat oväsentligt i jämförelse med de skador hon påstår sig ha fått i underlivet av den trasiga flaskan. Glöm inte bort att hon också valde att gå och lägga sig istället för att uppsöka sjukhus för de allvarliga skador hon fått i underlivet.

För att vara en person som gillar att dokumentera det mesta i deras liv så valde hon alltså medvetet bort att dokumentera det bästa beviset för att Depp misshandlar henne. Men hon går och lägger sig istället.

Nej, det där har du nog missuppfattat. Har du någon källa på det där med flaskan?
Citera
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Journalistkretsar är extremt vänster.
Det är en myt, de flesta nyhetstidningar i Sverige är borgerliga. Ingen partiledare i Sverige kritiseras mer av media än Nooshi Dadgostar gör.
Citera
Medlem
Citat:

Det är en waste of time. Skulle inte ens försöka slösa tid på o lära känna något med den där.

Jag hoppas och tror att Depp kommer vinna. Vilket även om han förlorar, redan har gjort i vilket fall.
Men det är som andra har sagt. Det finns också en chans att han inte kommer vinna.
Även om den chansen med en värdig jury borde vara minimal.

Vad tror du då?
Citera
2022-05-21, 11:39
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Nej, det där har du nog missuppfattat. Har du någon källa på det där med flaskan?
https://www.thedailybeast.com/amber-...famation-trial

I rättegången får Amber frågan om vad meningen med fotona var, det ser ju inte så farligt ut. Dessutom saknas allt glassplitter som hon påstod skulle ligga utspritt över golven och som hon skurit upp fötterna och armarna på. Då hävdar hon att någon har städat bort just själva glasskärvorna. Det tycker jag är konstigt då allt annat är lämnat kvar. Varför bara städa bort allt glas men lämna kvar allt annat?
Senast redigerad av RollonHomie 2022-05-21 kl. 11:45.
Citera
2022-05-21, 11:44
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Synd att inte Depp DNA-testade avföringen då. Annars bör man låta bli att sprida rykten av den typen i den här situationen, enligt min mening. Fast han kanske verkligen gjorde ett DNA-test, vem vet.
Men Kevin Murphy som faktiskt rastat hundarna vittnade ju till Depps fördel. Så det rör sig inte enbart om rykten.
Citera
2022-05-21, 11:44
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:

Ja, den enda ryktesspridning som borde vara acceptabel är påhittade våldtäkter med flaskor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in