2022-05-23, 12:33
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravix_04
Ja just det, hemmaadvokaten har talat. Då ska vi gå på den linjen då
Fan jösses.... Just när man trodde du inte kunde bli dummare...
Hur tror du denna trial kommer avslutas då?

Som någon tidigare sa, hon gjorde ett försök att rida på #MeToo-vågen, men det funkade inte, och nu flyger hon ett flygplan utan instrument. Rakt upp i det blå, gick det.

Ser och läser på _många_ ställen på internet och de allra flesta anser att hon kommer komma ner platt som en pannkaka.
Citera
2022-05-23, 12:35
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Att lyssna på folk som inte tar åt sig all info är smärtsamt. Du verkar inte fatta den detaljen....men det är tydligen för mycket begärt

Till skillnad från dig har jag följt hela rättegången.
En själ som tar Ambers parti som du är fascinerande.

Om du tittar igenom tråden så är det nästan ingen som gör det. Hade Johnny Depp varit skyldig till anklagelserna så hade det varit tvärtom. Pucko.
Citera
2022-05-23, 12:41
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Nån mer som tänkt på att Amber hela tiden projicerar sitt eget beteende på Depp och oftast typ dubblar det?

- Amber tar en massa droger, därför måste hon anklaga Johnny Depp för att ta så mycket droger så att han blir ett monster.

- Amber kapar av Johnny Depps finger med en flaska, därför måste hon anklaga Johnny Depp för att våldta henne med en flaska.

- Amber följer efter Johnny Depp överallt när han lämnar rummet efter ett bråk, därför måste hon anklaga Johnny Depp för att stå och slå på en dörr när hon "barrikaderat sig" i ett rum för att "fly undan"

- Amber knuffade nästan ner sin syster för en trapp, därför måste hon anklaga Johnny Depp för att göra det och Amber själv kom som en räddande ängel

- Amber slog Johhny Depp, därför måste hon anklaga Johnny Depp för att "slå henne fler gånger än hon kunde räkna"

- Amber kastade flaskor och andra saker mot Johhny Depp, därför måste hon anklaga Johnny Depp för att ha gjort samma sak.

- Amber redigerade bilder, därför måste hon anklaga team Depp för att ha gjort samma sak

- Amber har vittnen som ljuger för henne, därför måste hon anklaga Depps vittnen för samma sak

- Amber är kontrollerande, därför måste hon anklaga Johnny Depp för att vara det

Återigen klassiskt borderline-beteende.

Överdrifter är ett av borderline-manipulatörernas bästa vapen och relativisering spelar dem i händerna. Det får folk att tänka "jaaa, hon kanske överdriver lite, men det finns säkert någon liten sanning i grunden" och "båda säger att den andra slogs, sanningen ligger säkert nånstans mitt emellan". Och hade man haft med någorlunda normala människor att göra hade det inte varit varit ett helt orimligt antagande. Men nu handlar det inte om en normal människa, vilket borderlinehäxorna vill att du ska tro. De tvekar inte en sekund på att ljuga om vad som helst med förhoppningen att nånting ska fastna. De fungerar inte som andra. För nån som Amber är det ok att hitta på en brutal våldtäkt för att Depp sa något elakt till henne vid något tillfälle, det är så dem rättfärdigar saker i sina hjärnor. Hon skäms inte en sekund för sina lögner. När du väl inte längre är omtyckt av en borderline-häxa så är du fullständigt värdelös i hennes ögon och då är ALLT tillåtet.

Gaslighting at its finest.

AH är löjligt genomskinlig i exakt allt hon tar sig för i denna rättegång, nästan så man börjar undra om det hela kommer mynna ut i någon form av plot twist inspirerad av filmen The life of David Gale.

Till er som säger att vi ska tro på alla kvinnor som påstår sig blivit våldtagna: NEJ, det är ett av de sjukaste och mest ologiska resonemang jag någonsin hört!🤦‍♀️
Vi ska dock alltid ta dem (och alla andra) som påstår sig blivit våldtagna på allvar.
Vi har ett rättssystem av en anledning.
Citera
2022-05-23, 12:44
Medlem
LeCastles avatar
Johnny Depp Trial: Crowds Line Up As Depp Expected Back on Stand. (LIVE) https://youtu.be/mRda9UyIZFg

Arrivederci Amber Turd!
Citera
2022-05-23, 12:45
Medlem
aYaLLas avatar
Vad tror ni händer efter denna rättegång? Kallas det för rättegång på svenska när man talar om en sådan här rättsprocess?

Jag tror att Amber kommer förlora och sedan söka diverse hjälp för att kunna betala skadeståndet, vad det nu blir. Jag tror inte Amber hamnar i fängelse. Jag tror att när rättsprocessen är klar så kommer Johnny Depp skänka pengar till ACLU & Barnsjukhuset ur egen ficka. Detta gör han enligt min spåkula oavsett om han får pengar av Amber eller inte.

För övrigt så är jag glad att detta hände. Måtte denna händelse avskräcka framtida kvinnor från att ljuga ihop något sådant här. Vi svenskar har ju Cissi Wallin som skräckexempel som ljög om V*******.
Citera
2022-05-23, 12:49
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Gaslighting at its finest.

AH är löjligt genomskinlig i exakt allt hon tar sig för i denna rättegång, nästan så man börjar undra om det hela kommer mynna ut i någon form av plot twist inspirerad av filmen The life of David Gale.

Till er som säger att vi ska tro på alla kvinnor som påstår sig blivit våldtagna: NEJ, det är ett av de sjukaste och mest ologiska resonemang jag någonsin hört!🤦‍♀️
Vi ska dock alltid ta dem (och alla andra) som påstår sig blivit våldtagna på allvar.
Vi har ett rättssystem av en anledning.
Ja. Stackars Johnny. Han åkte på en tvättäkta galning! Jag är så stolt över att han tänkte "Nej nu jävlar" och tog den lagliga fajten med/mot henne. Hoppas han är ren nu, till största del iaf.

Den här soppan visar verkligen att det yttre inte betyder särskilt mycket. Amber kanske var söt som socker före hela den här affären, men med allt som framkommit ser man ju nu bara en trave bajs i en ful kostym. Genomful.
Citera
2022-05-23, 12:58
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Nån mer som tänkt på att Amber hela tiden projicerar sitt eget beteende på Depp och oftast typ dubblar det?

- Amber tar en massa droger, därför måste hon anklaga Johnny Depp för att ta så mycket droger så att han blir ett monster.

- Amber kapar av Johnny Depps finger med en flaska, därför måste hon anklaga Johnny Depp för att våldta henne med en flaska.

- Amber följer efter Johnny Depp överallt när han lämnar rummet efter ett bråk, därför måste hon anklaga Johnny Depp för att stå och slå på en dörr när hon "barrikaderat sig" i ett rum för att "fly undan"

- Amber knuffade nästan ner sin syster för en trapp, därför måste hon anklaga Johnny Depp för att göra det och Amber själv kom som en räddande ängel

- Amber slog Johhny Depp, därför måste hon anklaga Johnny Depp för att "slå henne fler gånger än hon kunde räkna"

- Amber kastade flaskor och andra saker mot Johhny Depp, därför måste hon anklaga Johnny Depp för att ha gjort samma sak.

- Amber redigerade bilder, därför måste hon anklaga team Depp för att ha gjort samma sak

- Amber har vittnen som ljuger för henne, därför måste hon anklaga Depps vittnen för samma sak

- Amber är kontrollerande, därför måste hon anklaga Johnny Depp för att vara det

Återigen klassiskt borderline-beteende.

Överdrifter är ett av borderline-manipulatörernas bästa vapen och relativisering spelar dem i händerna. Det får folk att tänka "jaaa, hon kanske överdriver lite, men det finns säkert någon liten sanning i grunden" och "båda säger att den andra slogs, sanningen ligger säkert nånstans mitt emellan". Och hade man haft med någorlunda normala människor att göra hade det inte varit varit ett helt orimligt antagande. Men nu handlar det inte om en normal människa, vilket borderlinehäxorna vill att du ska tro. De tvekar inte en sekund på att ljuga om vad som helst med förhoppningen att nånting ska fastna. De fungerar inte som andra. För nån som Amber är det ok att hitta på en brutal våldtäkt för att Depp sa något elakt till henne vid något tillfälle, det är så dem rättfärdigar saker i sina hjärnor. Hon skäms inte en sekund för sina lögner. När du väl inte längre är omtyckt av en borderline-häxa så är du fullständigt värdelös i hennes ögon och då är ALLT tillåtet.

Jag säger att det är du och övriga Depp-fangirls som projicerar det Depp har blivit anklagad för på Amber Heard för att ni inte står ut med att Depp är den person han är. Istället för att acceptera det lägger ni över alla dessa egenskaper på Amber Heard istället.

Det är därför hon i era föreställningar blivit en fantasibild som inte går ihop till en riktig människa och mycket riktigt är hon inte då längre en människa utan en häxa, en ondskefull varelse man inte behöver ta mänsklig hänsyn till och iaktta vanlig anständighet inför utan kan håna och spotta på fritt och avmänskliga helt. Därför är du också ur stånd att förstå hur illa du beter dig och hur illa du hade betett dig även om verkligen allt du påstår om Heard hade varit sant. Det har förlorat alla proportioner.
Citera
2022-05-23, 13:09
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Vad tror ni händer efter denna rättegång? Kallas det för rättegång på svenska när man talar om en sådan här rättsprocess?

Jag tror att Amber kommer förlora och sedan söka diverse hjälp för att kunna betala skadeståndet, vad det nu blir. Jag tror inte Amber hamnar i fängelse. Jag tror att när rättsprocessen är klar så kommer Johnny Depp skänka pengar till ACLU & Barnsjukhuset ur egen ficka. Detta gör han enligt min spåkula oavsett om han får pengar av Amber eller inte.

För övrigt så är jag glad att detta hände. Måtte denna händelse avskräcka framtida kvinnor från att ljuga ihop något sådant här. Vi svenskar har ju Cissi Wallin som skräckexempel som ljög om V*******.

Amber är körd för all framtid. Framförallt karriären. Ingen kommer vilja ta henne med tång. Hon har dessutom blivit stämplad med allvarliga personlighetsstörningar. Vilken förklarar hennes vedervärdiga beteende.

Hon har begått brott som ska leda till fängelse men hon kommer inte hamna där eftersom ingen har stämt henne för dessa brott.

Visst är det bra? Jag vet inte om hon ljög eftersom jag inte var insatt i fallet men det har förekommit många fall där många oskyldiga män har dömt utan bevis. Fler män kommer stå på sig när de drabbas av en kvinnlig förövare. Ett brott är ett brott.
Citera
2022-05-23, 13:38
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Idioten är nog ändå den som använder Youtube som källmaterial

Rättegången direktsänds på Youtube och där finns även allt inspelat material från rättegången sparat för de som är intresserade av sanningen.
Citera
2022-05-23, 13:48
Medlem
Vilken länk till en bra sida leder till Dagens rättegång?
Citera
2022-05-23, 13:59
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Rättegången direktsänds på Youtube och där finns även allt inspelat material från rättegången sparat för de som är intresserade av sanningen.

Att tillägga. Rättegången börjar 15:00.

Citat:
Ursprungligen postat av PaulRonge
Vilken länk till en bra sida leder till Dagens rättegång?

Direktsänds på youtube.
Citera
2022-05-23, 14:08
Medlem
LeCastles avatar
The trial was scheduled to end on Thursday May 19. However, with significant evidence yet to be considered extra time has been given to ensure the jury is in full appreciation of the information they have been given.
The new end date for the trial is May 27.
https://en.as.com/latest_news/when-w...outputType=amp

På fredag alltså. När kan domen tänkas komma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in