2022-05-27, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Och?
Du verkar ju bara okunnig och väldigt bröstande, men ingen här, tror du kan mer om detta fall än oss som diskuterar. Du lever efter rubriker, vi har koll på allt som rättegången handlat om, så du förlorar
Citera
2022-05-27, 20:57
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Och?

Så du tror att rollerbjudandena rullar in till någon som fått en restraining order mot sig? Vars fru syns med blåmärke utanför domstolsbyggnaden? Vilken värld lever du i?
Citera
2022-05-27, 20:58
Medlem
Plot-twist: det hela löses genom en uppgörelse och ett gemensamt försonande uttalande, där grunden är att dessa kärleksduvor blir tillsammans igen och ömt vårdar sin relation med gemensam självuppoffring för att förhindra konfliktpunkter, tills döden skiljer dem åt.
Citera
Medlem
Tänk att sitta i juryn 7 veckor och nu inte får vara med och bestämma utgången
Citera
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Han är helt rökt. Hon med för den delen.
Har du följt den här såpan? Han är rentvådd.
Citera
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Fattar inte vad som fått dig att ändra dig, Amber har inga bevis annat än sms han skickat till sina polare och det värsta av dem är ett QUOTE från monty python.
Amber kommer inte vinna, det kommer sluta med att ingen vinner, men finns ingen chans på jorden att hon vinner. Hon har ljugit alldeles för mkt.

Hennes försvar försöker få allt att se ut som abuse som kommer från Johnny, sen lutar de sig så hårt på att han drogat och tagit alkohol bara för att dra en ridå över sanningen.
Den riktiga sanningen är att droger och alkohol gör inte alla till abuser, långt ifrån alla. Men de vill få det att se ut som det utan några bevis annat än amber heards torrgråtande i rätten.

Glöm inte Ambers syster. Förvisso har hon aldrig sett Johnny misshandla förutom knuff i trappa (saknar att JD:s advokater inte korsförhörde Whitney skarpare, exempelvis exakt hur händelsen gick till. Jag har mina aningar om att det var Amber som kom bakifrån och att Whitney förts bakom ljuset. Under rättegången har hon förstått vilka lögner hon gått på, därav den ilska Whitney utstrålade igår. Skiten spiller över på henne och miljoner människor vet nu att hon missbrukat kokain. Hur går det med hotelljobbet efter barnledigheten, vill de ha en snortande personal?)
Citera
2022-05-27, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Jag tror att Ambers kalkyl är att hon ska se mindre skyldig ut i den här frisyren.

Hon har alltid haft håret i oordning när det handlat om henne som offer. Så det ser ut som någon tufsat till henne eller kanske slagit henne. I övriga fall när det gäller anklagelse mot henne, då har hon haft ljusare kläder och håret helt ordnat. Sen har det förekommit frisyrer mellan detta. Men det hela är väldigt strategiskt mega strategist.
Citera
2022-05-27, 20:59
Medlem
LeCastles avatar
Jag tror såhär.
De kan döma Amber, men vi får komma ihåg att det är USA. Det kan vara en dominant person i rättssalen. Tycker man inte som den personen så kan man bli utfryst eller bli av med jobbet.

Samtidigt är det Virginia. Där finns det respekt för lagar och regler.

Vi vet inte hur det kommer sluta.

Håller tummarna för Johnny.
Han har haft godhjärtade medarbetare. Till skillnad från Amber. Lika barn leka bäst!

Citat:
Han är helt rökt. Hon med för den delen.

Get a room. TURD.
Citera
2022-05-27, 21:00
Medlem
Så vad händer exakt nu?
Citera
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Nej, det gick utför p.g.a. Metoohysterin. Jag vågar påstå att han inte gjort sin sista pirat än, kanske har han AH att tacka för en fortsatt karriär på duken?
Jag tror att Mr Depp kommer bli het på filmmarknaden efter det här. Såå många nya fans och ökad popularitet efter den här rättegången. Miss Heard, vill någon ta i henne med tång efter det här?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Glöm inte Ambers syster. Förvisso har hon aldrig sett Johnny misshandla förutom knuff i trappa (saknar att JD:s advokater inte korsförhörde Whitney skarpare, exempelvis exakt hur händelsen gick till. Jag har mina aningar om att det var Amber som kom bakifrån och att Whitney förts bakom ljuset. Under rättegången har hon förstått vilka lögner hon gått på, därav den ilska Whitney utstrålade igår. Skiten spiller över på henne och miljoner människor vet nu att hon missbrukat kokain. Hur går det med hotelljobbet efter barnledigheten, vill de ha en snortande personal?)
Finns ju en person som var där som gjort en deposition om hur amber attackerade sin syster och inte Johnny. Så jag tror amber varit en jävla bitch mot sin syster många ggr och att hennes syster bara är en bitch till henne.
Citera
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Läste en kommentar på en Live sändning att hon ska ha dödat en kompis. Kanske det hon menade

Struntprat och skvallerleken. Någon måtta får det vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in