Citat:
Du som har så dåligt kritiskt tänkande, hur ställer du dig till att i stort sett alla experter säger emot heard? Du antar alla är fanboys elle girls, vilket visar hur lite du hänger med och bara läser massmedia.
Du är oerhört pinsam och oerhört irriterande. Du har inga vettiga resonemang då du uppenbart ignorerar alla motargument som har bevis bakom sig. Nu blir din favvorittjej förhörd på riktigt och hennes historia faller på en gång, satt du och grät då? Tror fan det!
Man ser hur hon blir irriterad och hennes mask faller helt, men enligt dig så beter dig folk som henne i den situationen?
Näfan hoppas du blir av me dmod posten, för du gör säkert flashback sämre med att vara mod.
Du är oerhört pinsam och oerhört irriterande. Du har inga vettiga resonemang då du uppenbart ignorerar alla motargument som har bevis bakom sig. Nu blir din favvorittjej förhörd på riktigt och hennes historia faller på en gång, satt du och grät då? Tror fan det!
Man ser hur hon blir irriterad och hennes mask faller helt, men enligt dig så beter dig folk som henne i den situationen?
Näfan hoppas du blir av me dmod posten, för du gör säkert flashback sämre med att vara mod.
Jag hävdar att du har fel bild av vad alla experter anser eftersom du baserar din uppfattning på ett önsketänkande om vad experter anser som sprids av Depps fangirls. Du är säkert en trevlig kille på många sätt, men du verkar för lättpåverkad i detta fall. Kanske beroende på vad du uppgett om egna erfarenheter som får dig att läsa in saker i Depp. Men du är inte ensam om det, det händer oss alla.
Det är riktigt att min uppfattning är att Amber Heard troligen har blivit misshandlad och sexuellt utnyttjad av Depp, men jag har hela tiden påpekat att jag inte vet sanningen och att jag försöker vara objektiv. För mig är det intressanta diskussioner om saker från rättegången och det gör inget om man har olika åsikter i frågor. Men det finns en stor vrede här som leder till att det hela tiden skall diskuteras vem någon är och hur dumma folk är för att inte inse att Amber Heard är den knäppare person som någonsin funnits. Det är inte logiskt och inte konstruktivt och har inte med sanningen att göra. Även om man skulle ha rätt och Amber är hemsk och Depp helt oskyldig är detta sätt att diskutera ett fall upprörda, arga, känslomässigt instabila småflickors sätt att agera och inte vuxna människors och speciellt inte vuxna mäns. Därför kallar jag de som gör det för Depps fangirls.
Så hör inte det. Om du vill hävda att jag har fel i sak och därför är korkad så gör det, men dessa diskussioner om dig och mig och om vi är Vänsterpartister istället för om Depp och Heard är meningslösa. Du får ursäkta men det är inte intressant. Om du inte är intresserad av diskussioner med mig så är det ok, men jag tänker inte diskutera vad du tycker om mig eller hur irriterad du är och den diskussionen borde inte uppta tråden öht.