Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Tror du tjejer är smarta? För några år sedan jobbade jag ihop med en tjej och vi diskuterade vad man skulle göra om man blev fast i en snöstorm. Jag sa åt henne att stanna varm till varje pris och inte ta ut sig i stormen. Om hon frös om fingrarna skulle hon köra upp händerna i varmhålan där det är som varmast för att hålla fingrana varma. Då säger hon att hon skulle vägra det för att inte få svett från armhålan på sina fingrar. Så kvinnlig logik kan vara lite sisådär emd ibland. Skall väl tillägga att hon var reguljär läsare av veckorevyn.
Skulle inte förvåna mig om Christine är en tjej som hellre riskerade livstid än att bli avslöjad med mammas trosor på sig.
Men för fan SS! Du har umgåtts för mycket med Veckans Klubba!
Tror du killar är smarta?
Titta på Alingsåsfallet, Nathalie, där köpte inte pv någon födelsedagspresent till sin tjej...
En gång, för några år sen, då jobbade jag ihop med en kille, vi diskuterade vilka tre saker vi skulle ha med till en öde ö.
Han sa: "En snygg tjej, en massa kodisar o en ipod!
Jag sa: En båt, en massa dricksvatten o mat...
Nu var ju det iofs en Stockholmskille......
Bäver: CS motiv var INTE att få tillbaka T, hennes motiv var att straffa honom för det enorma sveket att göra slut!
"Vilka andra finns det som såg barnen som ett hinder/besvär.
Eller om E var målet, vilka tyckte hon var ett hinder/besvär."
Det har inte framkommit NÅGON med som stämmer in på ovanstående.