2008-09-07, 12:57
Medlem
ubersantas avatar
I DENNA TRÅD DISKUTERAR VI ALTERNATIVA GÄRNINGSMÄN. ALLT SOM HANDLAR OM NÅGOT ANNAT (SÅSOM PM-HOT) KOMMER RADERAS OCH TILLSÄGELSER UTDELAS UTAN NÅGON SOM HELST FÖRVARNING.

/mod

sen känns det som att enda anledningen till att tråden ballar ur är för att vi inte kommer längre i diskussionerna. Ni har redan diskuterat allt mellan himmel och jord, och tömt alla tänkbara alternativa gräningsmän. Detta är dock ingen som helst ursäkt för att balla ur.

och ett viktigt tillägg: Det är ingen moderator som har försökt ta reda på identiteter på folk i denna tråden. Vi värnar om anonymiteten och sånt skitsnack utan det minsta belägg är riktigt OT.
Senast redigerad av ubersanta 2008-09-07 kl. 13:19.
2008-09-07, 13:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thailandstroll
Teknisk undersökning i polishuset genomfördes ej av Torgnys bil.
Okulär besiktning, dvs polis lyste utifrån in i bilen med ficklampa, var den enda undersökning som skedde. Ett helt felaktigt beslut med tanke på att T påträffades blodig på brottsplatsen samt att mordvapnet saknades.

Källa på det uttalandet? Eller är det som vanligt att du inte kan presentera en sådan? beaver_se är inte en tillförlitlig källa även om han tjatat om det länge nu.
2008-09-07, 16:20
Medlem
thailandstrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Källa på det uttalandet? Eller är det som vanligt att du inte kan presentera en sådan? beaver_se är inte en tillförlitlig källa även om han tjatat om det länge nu.

Uttalande av västmanlands läns polisdistrikt. "TH ej misstänkt, grund för teknisk undersökning av hans fordon saknas" , slut tjänsteanteckn.
2008-09-07, 16:20
Medlem
Veckans klubbas avatar
Återigen, stod Sebbe och väntade på T som skulle komma med instrument eller nåt?
2008-09-07, 16:35
Bannlyst
Citat:
Uttalande av västmanlands läns polisdistrikt. "TH ej misstänkt, grund för teknisk undersökning av hans fordon saknas" , slut tjänsteanteckn.

Tillåt mig smått småle åt dina försök att fabricera "bevis" - Det misslyckades dock fatalt.

Ännu ett bevis för att din trovärdighet är långt ner under isen.
2008-09-07, 16:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Veckans klubba
Återigen, stod Sebbe och väntade på T som skulle komma med instrument eller nåt?

Jag har inte hört något som skulle tyda på det, men jag är långt ifrån att kunna förneka det. Jag tror att det planerade sammanträffandet med Sebbe på mordkvällen rörde något helt annat.

Har inte kontrollerat saken, har inte hört något om detta ens, så egentligen skulle jag inte svara, men eftersom du frågar artigt kan jag iaf skriva vad jag "vet".
2008-09-07, 16:53
Medlem
Veckans klubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Jag har inte hört något som skulle tyda på det, men jag är långt ifrån att kunna förneka det. Jag tror att det planerade sammanträffandet med Sebbe på mordkvällen rörde något helt annat.

Har inte kontrollerat saken, har inte hört något om detta ens, så egentligen skulle jag inte svara, men eftersom du frågar artigt kan jag iaf skriva vad jag "vet".

Ok, ponera att Sebbe väntar på instrumenten någonstans, typ vid någon replokal, men att T inte dyker upp alls, är det inte lite konstigt att Sebbe inte ringer T och frågar var han är? Fan, hela bandet kanske stod och väntade, sugna på att få repa lite?
2008-09-07, 17:57
Medlem
nackepas avatar
Citat:

Ok, då vet vi detta till slut. Är ju också helt logiskt. Polisen kan väl inte göra husrannsakan i bilen utan att misstanke finns?
2008-09-07, 18:08
Medlem
Citat:

En länk till den texten vore att föredra som källa till detta?
2008-09-07, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Ok, då vet vi detta till slut. Är ju också helt logiskt. Polisen kan väl inte göra husrannsakan i bilen utan att misstanke finns?

Jo men tänk det får dem, för att utesluta misstänkt och på direkt medgivande av ägare.

och kalla Trollet som skrev detta för logisk är ju som att kalla Talibanpernilla för läskunnig, d.v.s motsättningarnas uttalande.
2008-09-07, 18:49
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa

Du tänker inte som vanligt.
Har du hittat någon länk som bekräftar uttalandet?
2008-09-07, 19:52
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Du tänker inte som vanligt.
Har du hittat någon länk som bekräftar uttalandet?

Finns väl tydligen en källa hos polisen som uppgifterna kommer ifrån. Den källan vill tydligen inte bli röjd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in