Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
"Det var mörkt och risk för halka när T körde hem den 17 mars." Var det nån djuping som skrev, men hur dum i huvudet är man om man i detta väglaget väljer att sitta och prata i en mobiltelefon, spec om man strax skall träffa personen man pratar med. Sen det där med tidsaspekter så spelar det inte så stor roll för T, då det är han som avgör när samtalet till 112 skall ringas.
Fokusera lite på alla tillfällen T varit obevakad från att första ambulansen kom till platsen, han har varit ute och kört sin bil mm. Vilket en del här tyckte var jättebra, men att låta en chockad person sätta sig bakom ratten är livsfarligt.
Lite mycket OffTopic inlägg, vem städar tråden alt gm?
Och dessutom håller 180 för att hinna hem och mörda sin familj? Är du så dum på riktigt, bäverjävel?
Visst är det T som "bestämmer" när 112 rings. Därmed har han all tid i världen för att "avsluta jobbet".
Det finns inte tid för T att utföra brottet. Fatta nån gång, trögis!