2008-09-20, 14:04
  #6901
Bannlyst
"Det var mörkt och risk för halka när T körde hem den 17 mars." Var det nån djuping som skrev, men hur dum i huvudet är man om man i detta väglaget väljer att sitta och prata i en mobiltelefon, spec om man strax skall träffa personen man pratar med. Sen det där med tidsaspekter så spelar det inte så stor roll för T, då det är han som avgör när samtalet till 112 skall ringas.

Fokusera lite på alla tillfällen T varit obevakad från att första ambulansen kom till platsen, han har varit ute och kört sin bil mm. Vilket en del här tyckte var jättebra, men att låta en chockad person sätta sig bakom ratten är livsfarligt.

Lite mycket OffTopic inlägg, vem städar tråden alt gm?
2008-09-20, 14:08
  #6902
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
"Det var mörkt och risk för halka när T körde hem den 17 mars." Var det nån djuping som skrev, men hur dum i huvudet är man om man i detta väglaget väljer att sitta och prata i en mobiltelefon, spec om man strax skall träffa personen man pratar med. Sen det där med tidsaspekter så spelar det inte så stor roll för T, då det är han som avgör när samtalet till 112 skall ringas.

Fokusera lite på alla tillfällen T varit obevakad från att första ambulansen kom till platsen, han har varit ute och kört sin bil mm. Vilket en del här tyckte var jättebra, men att låta en chockad person sätta sig bakom ratten är livsfarligt.

Lite mycket OffTopic inlägg, vem städar tråden alt gm?

Nu är det väl inte riktigt som så att han åkte till Gällivare och tillbaks va?

Han flyttade bilen, exakt hur många meter han "körde" finns det säkert någon annan som har koll på, men att säga att han "varit ute och kört sin bil" är att ta i, ordentligt.
2008-09-20, 14:26
  #6903
Medlem
Frubeates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
"Det var mörkt och risk för halka när T körde hem den 17 mars." Var det nån djuping som skrev, men hur dum i huvudet är man om man i detta väglaget väljer att sitta och prata i en mobiltelefon, spec om man strax skall träffa personen man pratar med. Sen det där med tidsaspekter så spelar det inte så stor roll för T, då det är han som avgör när samtalet till 112 skall ringas.

Fokusera lite på alla tillfällen T varit obevakad från att första ambulansen kom till platsen, han har varit ute och kört sin bil mm. Vilket en del här tyckte var jättebra, men att låta en chockad person sätta sig bakom ratten är livsfarligt.

Lite mycket OffTopic inlägg, vem städar tråden alt gm?

Tror nog inte det var så där jätte livsfarligt att T flyttade bilen så ambulanserna skulle komma fram lättare.
2008-09-20, 14:35
  #6904
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
"Det var mörkt och risk för halka när T körde hem den 17 mars." Var det nån djuping som skrev, men hur dum i huvudet är man om man i detta väglaget väljer att sitta och prata i en mobiltelefon, spec om man strax skall träffa personen man pratar med. Sen det där med tidsaspekter så spelar det inte så stor roll för T, då det är han som avgör när samtalet till 112 skall ringas.

Fokusera lite på alla tillfällen T varit obevakad från att första ambulansen kom till platsen, han har varit ute och kört sin bil mm. Vilket en del här tyckte var jättebra, men att låta en chockad person sätta sig bakom ratten är livsfarligt.

Lite mycket OffTopic inlägg, vem städar tråden alt gm?

Min fetmarkering.

Detta tänker inte de på som utesluter T som alt. gm.
2008-09-20, 14:52
  #6905
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Min fetmarkering.

Detta tänker inte de på som utesluter T som alt. gm.

Till skillnad från dig som inte tar in någon annan fakta då i dina fabler?
2008-09-20, 14:54
  #6906
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Min fetmarkering.

Detta tänker inte de på som utesluter T som alt. gm.

Jag har då aldrig påstått att dessa individer tänker .

Men konstigt att ingen forskat mer i vad han gjorde under allt tid han var obevakad, sen att om man själv bestämmer när man skall ringa har man ju all tid i världen. Till det som måste göras...
2008-09-20, 15:01
  #6907
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
"Det var mörkt och risk för halka när T körde hem den 17 mars." Var det nån djuping som skrev, men hur dum i huvudet är man om man i detta väglaget väljer att sitta och prata i en mobiltelefon, spec om man strax skall träffa personen man pratar med. Sen det där med tidsaspekter så spelar det inte så stor roll för T, då det är han som avgör när samtalet till 112 skall ringas.

Fokusera lite på alla tillfällen T varit obevakad från att första ambulansen kom till platsen, han har varit ute och kört sin bil mm. Vilket en del här tyckte var jättebra, men att låta en chockad person sätta sig bakom ratten är livsfarligt.

Lite mycket OffTopic inlägg, vem städar tråden alt gm?
Och dessutom håller 180 för att hinna hem och mörda sin familj? Är du så dum på riktigt, bäverjävel?

Visst är det T som "bestämmer" när 112 rings. Därmed har han all tid i världen för att "avsluta jobbet".

Det finns inte tid för T att utföra brottet. Fatta nån gång, trögis!
2008-09-20, 15:09
  #6908
Medlem
Finns det någon bild på den tyska kvinnan?
2008-09-20, 15:13
  #6909
Bannlyst
Men konstigt att ingen forskat mer i vad han gjorde under allt tid han var obevakad, sen att om man själv bestämmer när man skall ringa har man ju all tid i världen. Till det som måste göras...

Sen vill nått dumhuvud ändra mitt påstående till

Visst är det T som "bestämmer" när 112 rings. Därmed har han all tid i världen för att "avsluta jobbet".

En bonnig taktik när de inte kan diskutera med insidan, utan istället förvränger det de inte riktigt kan bemöta.

Men inte leda bort oss från ämnet, det intressanta är all spilltid som T har obevakad, vad gör T då? Sen kan man undra varför han fick vara obevakad och även ha kontakt med utomstående (han fick en dricka av en granne).

Man får inte glömma att detta är en brottsplats, där det skall vara ordning och reda. Detta skall Polisen se till.
2008-09-20, 15:51
  #6910
Medlem
Frubeates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Men konstigt att ingen forskat mer i vad han gjorde under allt tid han var obevakad, sen att om man själv bestämmer när man skall ringa har man ju all tid i världen. Till det som måste göras...

Sen vill nått dumhuvud ändra mitt påstående till

Visst är det T som "bestämmer" när 112 rings. Därmed har han all tid i världen för att "avsluta jobbet".

En bonnig taktik när de inte kan diskutera med insidan, utan istället förvränger det de inte riktigt kan bemöta.

Men inte leda bort oss från ämnet, det intressanta är all spilltid som T har obevakad, vad gör T då? Sen kan man undra varför han fick vara obevakad och även ha kontakt med utomstående (han fick en dricka av en granne).

Man får inte glömma att detta är en brottsplats, där det skall vara ordning och reda. Detta skall Polisen se till.

Spilltid

T har flyttat bilen
T har pratat i sin tlf
T har drukkit vatten....som han fick av någon granne

Jätte skumt
2008-09-20, 18:47
  #6911
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Det är väldigt många högintressanta och väl underbyggda hypoteser som med perfekt logik förs fram i den här tråden. Detta till trots har ännu ingen lyckats sy ihop ett scenario där T haft tid att byta ut sina blodiga, 3-5 nr för små Vans Bearcat-skor mot ett par svarta Omega, storlek 45.
du är medveten om att det beryktade vans skoavtrycket dök upp först EN MÅNAD efter morden? I det PÅSTÅTT plomberade huset?
Alltså bara liten OBS på detta.
2008-09-20, 19:03
  #6912
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Det var mörkt och risk för halka när T körde hem den 17 mars. Kan du inte ta till dig information som pekar på att du har fel?

Kl. 19:10:56 (orkar inte kolla FUP vad gäller sekunderna) befann sig T strax söder om Valskog. Hur mycket tidigare kan han ha kommit hem?

Befann sej T eller befann sej Ts mobil är den relevanta frågan här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in