2008-09-07, 19:58
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Finns väl tydligen en källa hos polisen som uppgifterna kommer ifrån. Den källan vill tydligen inte bli röjd.

Men han mailar till thailandstroll menar du?
2008-09-07, 20:01
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Jo men tänk det får dem, för att utesluta misstänkt och på direkt medgivande av ägare.

och kalla Trollet som skrev detta för logisk är ju som att kalla Talibanpernilla för läskunnig, d.v.s motsättningarnas uttalande.

Jag tillhör dem i tråden som vill diskutera alternativa gm. Bemöt mig gärna med argument men sluta kalla mig troll och annat i syfte att förlöjliga mig. Tack!

Bara onödigt om vi alla ska behöva ignorera vissa andra för att kunna ha vettiga diskussioner om alt. gm.
2008-09-07, 20:05
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Jag tillhör dem i tråden som vill diskutera alternativa gm. Bemöt mig gärna med argument men sluta kalla mig troll och annat i syfte att förlöjliga mig. Tack!

Bara onödigt om vi alla ska behöva ignorera vissa andra för att kunna ha vettiga diskussioner om alt. gm.

Se till att vara seriös om du vill bli bemött vettigt.
2008-09-07, 20:06
Bannlyst
Citat:
Finns väl tydligen en källa hos polisen som uppgifterna kommer ifrån. Den källan vill tydligen inte bli röjd.

Då kan jag meddela att antingen är den källan felunderrättad eller så ljuger trollet, i det här fallet så vet jag att trollet ljuger. Det där kallar fabricerande av falsk bevisföring tror jag..
2008-09-07, 20:07
Bannlyst
Citat:

Jag kallade inte dig för troll, jag förkortade Thailandstrollet´s nick om du inte såg det, och han är ett troll, det är den enda sanning han hittills frambringat genom sitt val av nick.
2008-09-07, 20:17
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Jag vet redan att du är ett troll, du behöver inte bevisa det i inlägg efter inlägg, jag tror alla redan fattat.

Nej det står inte uttryckligen i FUP, och det behöver det heller inte göra, men bara med lite lokalkännedom eller en bra karta..(hmm hitta.se hittar du dit?) så kan man med blotta ögat se att så är fallet. Master efter vägar har inte milsvida upptagningsområden.
Jag har dessutom mer info än så..men det är jag det

Igår skrev du följande citat ovan till mig i tråden.

Ska vi kunna diskutera vanligt med argument? Eller ska vi som vill diskutera alternativa gm ignorera de som vill sabotera tråden?

Du kräver källa till allt men kan inte själv ge källa till vissa påståenden du gör.
Senast redigerad av nackepa 2008-09-07 kl. 20:53.
2008-09-07, 20:27
Bannlyst
Citat:
Igår skrev du följande till mig i tråden.

Ska vi kunna diskutera vanligt med argument? Eller ska vi som vill diskutera alternativa gm ignorera de som vill sabotera tråden?

Du kräver källa till allt men kan inte själv ge källa till vissa påståenden du gör.

Skillnaden är att jag fullt ut påpekar att jag vet saker utifrån flera andra inhämtningsområden är ni har tillgång till. Om ni väljer att tro på det eller inte är upp till er, och jag skrev exakt samma sak till det andra trollet som inte vill vara med i den här tråden längre. Han sprang ju hem till "Mamma", men fick inget gehör där heller för sina konspirationsteorier.

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12760091&postcount=400

Läs den och fundera på vad jag menar.

och ja jag kallade dig för troll igår, eftersom din uppfattningsförmåga verkade ligga på en treårings och du vägrade kategoriskt ta in bevisliga fakta i dina teser. Det är och förblir trollbeteende.
2008-09-07, 20:28
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Igår skrev du följande till mig i tråden.

Wildone har lite mer insideinfo. än vad du har, men om du vill tro på thailandstrollet så har du rätt att göra det.
Vi har också rätt att anse att du inte är seriös.
2008-09-07, 20:51
Medlem
Veckans klubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Wildone har lite mer insideinfo. än vad du har, men om du vill tro på thailandstrollet så har du rätt att göra det.
Vi har också rätt att anse att du inte är seriös.

Då kan ju wildone använda sin insideinfo till att berätta vad som hände med den där Sebbe?
2008-09-07, 20:55
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veckans klubba
Då kan ju wildone använda sin insideinfo till att berätta vad som hände med den där Sebbe?
Citat:
Jag har inte hört något som skulle tyda på det, men jag är långt ifrån att kunna förneka det. Jag tror att det planerade sammanträffandet med Sebbe på mordkvällen rörde något helt annat.

Har inte kontrollerat saken, har inte hört något om detta ens, så egentligen skulle jag inte svara, men eftersom du frågar artigt kan jag iaf skriva vad jag "vet".
https://www.flashback.org/showpost.php?p=12757513&postcount=6307
2008-09-07, 20:57
Medlem
Veckans klubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
https://www.flashback.org/showpost.php?p=12757513&postcount=6307

Nu ville jag ju att han skulle ta reda på det, och inte bara spekulera. Han har ju möjligheterna.
2008-09-07, 21:06
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Då kan jag meddela att antingen är den källan felunderrättad eller så ljuger trollet, i det här fallet så vet jag att trollet ljuger. Det där kallar fabricerande av falsk bevisföring tror jag..
Berätta gärna hur du vet att TT ljuger? Jag är nyfiken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in