2008-09-18, 12:42
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Gudrun Schyman är väl knappt ens kändis längre. Men oavsett tål hon att nämnas som en genuint otrevlig person. Liksom de flesta alkisar är hon instabil, retlig och lider av en grandios personlighetsstörning. Dessutom är hon så ful så att man måste tvätta ögonen med sprit om man tittar för länge på henne.

Andra partiledare då? i andra hand har jag hört att att Alf Svensson skall vara en dryg och otrevlig jävel. Däremot skall Hägglund och Ohly vara hyggliga prickar.
Citera
2008-09-18, 12:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Andra partiledare då? i andra hand har jag hört att att Alf Svensson skall vara en dryg och otrevlig jävel. Däremot skall Hägglund och Ohly vara hyggliga prickar.

Carl Bildt är / var coolast av alla.
Maud Olofsson är mycket snäll, men efter ett tag vill man skjuta henne bara för att få tyst på henne.
Göran Persson är precis tvärtemot de flesta. Framstår som jävligt dryg offentligt, men är mycket trevlig i ledigare situationer.
Eskil Erlandsson kände jag när han var kommunalråd i Ljungby. Tyckte då att det var den mest ointelligenta politiker jag träffat. Hade man inget att skriva om gick man och tog en fika med Eskil. Han sa alltid något korkat som kunde bli en rubrik.
Citera
2008-09-18, 12:55
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Eskil Erlandsson kände jag när han var kommunalråd i Ljungby. Tyckte då att det var den mest ointelligenta politiker jag träffat. Hade man inget att skriva om gick man och tog en fika med Eskil. Han sa alltid något korkat som kunde bli en rubrik.

Inte ett dugg förvånad-
Citera
2008-09-18, 13:02
Bannlyst
Citat:

Jag tycker allt att Svensson är trevlig, men naturligtvis skum. Lejonborg är så dum att det är svårt att föra ett normalt samtal med honom. Persson var trevlig och smart när hans sol stod i zenit. Miljöpartipeter är schysst på ett privat plan.
Citera
2008-09-18, 13:34
Medlem
shizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Om det inte vore för att tråden heter Otrevliga/obehagliga kändisar
Haha, missade det. Har suttit och läst i tråden och uppmärksammat att en del trevliga kändisar har nämnts. En otrevlig kändis då...
Martin Timell vägrade skriva "Martin Marsvin" när min bror ville ha en autograf av honom. Snacka om otrevlig!
Citera
2008-09-18, 13:44
Medlem
[quote=Andna]Festade med herr Oldsberg på Skeppsbron i Sundsvall för några år sedan han verkade faktiskt vara där ensam så en i mitt sällskap bad honom sätta sig ner vid vårt bord och spenderade sen resten av kvällen med oss pratade drack och var väldigt sympatisk.
QUOTE]
Nä nu är du ute å cyklar man kan ju höra själv när en välartad yngling från hemtrakterna försöker prata med honom....
http://www.youtube.com/watch?v=s6RKxWI8VOQ
Citera
2008-09-18, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Jag tycker allt att Svensson är trevlig, men naturligtvis skum. Lejonborg är så dum att det är svårt att föra ett normalt samtal med honom. Persson var trevlig och smart när hans sol stod i zenit. Miljöpartipeter är schysst på ett privat plan.
Leijonborg är snäll men oändligt dum. Som Jan Björklund fast tvärtom...
Citera
2008-09-18, 16:26
Medlem
diskodiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDestroy
...sångaren i S.P.O.C.K.

Spelade förband till dem ett par gånger när jag var synthare i den dumma ungdomen, och han gör exakt samma grej varje gång han kommer till en loge; Han sätter sig i ett hörn med sin egna kassettbandare och spelar Eddie Meduza på hög volym. Om någon, inklusive andra bandmedlemmar, tilltalar honom stirrar han ut personen i fråga med hat i blicken och höjer volymen.

Njae, där måste jag nog be att få protestera lite (om det inte hände före eller efter min tid i bandet) - att lyssna på Eddie Meduza, fransk rymddisco och engelska bandet Sailor ingick liksom i hela uppladdningen inför en spelning men oftast hann vi med det i bussen på vägen dit. Om du blivit utstirrad har det nog berott på något annat...

Att vi däremot hade med en "S.P.O.C.K-sprängare" för egna kassettband är däremot sant, och väldigt ofta användes den men det var ju för att logerna mest bestod av en söndersutten soffa, ett slitet bord och några fickljumma öl... :-)

Jag uttalar mig dock bara om guldåren (dvs 94-98) så det är möjligt att det gick utför senare men det låter absolut inte som något jag känner igen.
Citera
2008-09-18, 17:14
Medlem
JohnnyDestroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskodik
Njae, där måste jag nog be att få protestera lite (om det inte hände före eller efter min tid i bandet) - att lyssna på Eddie Meduza, fransk rymddisco och engelska bandet Sailor ingick liksom i hela uppladdningen inför en spelning men oftast hann vi med det i bussen på vägen dit. Om du blivit utstirrad har det nog berott på något annat...

Att vi däremot hade med en "S.P.O.C.K-sprängare" för egna kassettband är däremot sant, och väldigt ofta användes den men det var ju för att logerna mest bestod av en söndersutten soffa, ett slitet bord och några fickljumma öl... :-)

Jag uttalar mig dock bara om guldåren (dvs 94-98) så det är möjligt att det gick utför senare men det låter absolut inte som något jag känner igen.

Vi pratar guldåren faktiskt, och var tvärsäker tills du uttalade dig, men det känns långt mer troligt att min hjärna gjort efterkonstruktioner än att du missuppfattat hela din tid i bandet. Var i övre tonåren och gillade honom skarpt tills jag träffade honom om vi säger som så.

Minnet är fortfarande tämligen glasklart, men nu är jag jävligt osäker på hur korrekt det är. Ska fan ringa de gamla polarna i bandet och reda ut det här.

Tack för guldåren förresten.
Citera
2008-09-18, 17:42
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Leijonborg är snäll men oändligt dum. Som Jan Björklund fast tvärtom...

Björklund är otrevlig mao?
Citera
2008-09-18, 18:27
Bannlyst
Citat:
Björklund är otrevlig mao?
Han har så vitt jag uppfattat ett elakt grundläge, som han i görligaste mån försöker dölja när han träffar såna som jag.
Jäkligt klipsk dock.
Citera
2008-09-23, 22:04
Medlem
Yes-i-knows avatar
Har träffat på rätt mycket kädisar, både svenska och internationella, genom jobbet på olika sätt. Men otrevlighetspriset går fasen till Josefin Crawford! Maken till dålig attityd får man leta efter. Fy 17!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in