2008-09-02, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punksvin
Ja men det var väl ändå rätt åt dig.
Hur urbota dum får man bli om man går på en Petter konsert för att få se Thåström?

Förband
Citera
2008-09-02, 08:49
Medlem
Moffegrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Ok, en unikt otrevlig kille är vår finansminister. Vägrar att befatta sig med människor som han inte har nytta av. Elitist. Känd för att inte snacka med delar av omgivningen om han misstänker att någon inte är inteligent eller på väg ut.

Hade honom som kund i somras och kan säga att det enda intrycket han gav var att han verkade velig och ynklig så inåt helvete. Dock inte det minsta otrevlig.

Edit: Mycket mytomaner i den här tråden.
Senast redigerad av Moffegrev 2008-09-02 kl. 08:57.
Citera
2008-09-02, 10:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Hade honom som kund i somras och kan säga att det enda intrycket han gav var att han verkade velig och ynklig så inåt helvete. Dock inte det minsta otrevlig.

Edit: Mycket mytomaner i den här tråden.

Och du är sannolikt retarderad. Bara för att han är trevlig mot dig när du lagar hans bil, meckar med hans VVS-system eller vad tusan du syssslar med innebär det inte att det jag sagt inte stämmer. Killens otrevlighet är av en helt annan dimension och riktad mot helt andra människor.
Citera
2008-09-02, 11:36
Medlem
1897s avatar
Tommy Nilsson är inte speciellt trevlig, sen gillar han kola som det inte blir mycket bättre av.
Citera
2008-09-02, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lebensangst
Ebbot från Soundtrack of our lives är, vilket man inte tror vid en första anblick, en divig jävel som älskar att höra sin egen röst. Satt på en fest och tjatade i 3 timmar om hur jävla förträffliga S.O.O.L. är. Usch! Klipp dig och skaffa ett riktigt jobb säger jag bara, din bidragsparasit!

Detta kan jag bekräfta, då jag stött på den jäveln ett par gånger. Alltid otrevlig utan anledning, ett riktigt ärkesvin.
Citera
2008-09-02, 12:28
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Och du är sannolikt retarderad. Bara för att han är trevlig mot dig när du lagar hans bil, meckar med hans VVS-system eller vad tusan du syssslar med innebär det inte att det jag sagt inte stämmer. Killens otrevlighet är av en helt annan dimension och riktad mot helt andra människor.

Citat:
Ok, en unikt otrevlig kille är vår finansminister. Vägrar att befatta sig med människor som han inte har nytta av. Elitist. Känd för att inte snacka med delar av omgivningen om han misstänker att någon inte är inteligent eller på väg ut.

Citera
2008-09-02, 12:51
Medlem
Red Machines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Finns det något värre än idioter som gapar åt förbandet. Gillar man det inte, gå därifrån. Petter var snäll som bara smädade er, prygel hade varit en mer adekvat åtgärd.

Prygel skulle den idioten som satte ihop kalas99 ha. Hur fan tänker man när man sätter Petter tillsammans med Jakob Hellman, Weeping Willows, Thåström? Förmodligen tänker man att man skall locka en större publik men inte fan kom hiphoparna för det. Konstigt nog buades det bara åt Petter.
Citera
2008-09-02, 13:18
Medlem
Gusten grodsluks avatar
Jag har inte träffat så många kändisar själv men:

Skumma:

Pontus Gårdinger, slet loss handtaget i farsans taxi för något decennium sedan och utbrast "nu får jag väl hela jävla pressen efter mig" och vart sur som fan.

En hel del "fotbollstjärnor" i allsvenskan har man sett beté sig lite dräggigt på krogen för att de är så framgångsrika.

Schyssta:

Cornelis Vreeswiik, morsan försökte få tag på farsan när han körde taxi när hon var på smällen med mig och var sjuk. På den tiden var det ovanligt med mobiler så växeln ropade på hans bil och han vart stressad då han inte vågade stanna och ringa, då beordrade Cornelis honom att stanna vid närmsta telefonkiosk och kolla att allt var bra medans han väntade i bilen.

Dogge, väldigt schysst. Hjälper idrottsklubbarna i förorterna med PR och sånt gratis, annordnar kurser i musik och liknande för barn under sommrar för att hålla dem sysselsatta. Lider inte av divalater och tar sig alltid tid att snacka med fans som kommer fram och hälsar.
Citera
2008-09-02, 21:43
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ame
Förband
nja, kanske inte men du förstår vad jag menar?
Citera
2008-09-02, 21:50
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine
Prygel skulle den idioten som satte ihop kalas99 ha. Hur fan tänker man när man sätter Petter tillsammans med Jakob Hellman, Weeping Willows, Thåström? Förmodligen tänker man att man skall locka en större publik men inte fan kom hiphoparna för det. Konstigt nog buades det bara åt Petter.

Fingertoppskänsla kallas det, inte. Gillar inte heller Petter men om man är häcklar honom och han ger tillbaka har man förtjänat det!
Citera
2008-09-02, 23:13
Bannlyst
Otrevligast

Robert Gustavsson. Sanslöst otrevlig - jag tyckte han var kul tills dess jag träffade honom första gången.
Henrik Schyffert: Verkar stöddig, men är väldigt rolig och faktiskt ödmjuk.
Den nu döda Lennart Swahn var mer anus än bra.
Lasse Berghagen. Skulle göra en snabb intervju, blev lång lunch.

Och allra trevligast: Robert Wells. Alltid tusen bollar i luften, men osannolikt trevlig.
Citera
2008-09-03, 00:25
Medlem
Red Machines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Fingertoppskänsla kallas det, inte. Gillar inte heller Petter men om man är häcklar honom och han ger tillbaka har man förtjänat det!

Absolut det säger jag inget om och jag hade säkert gjort något liknande om jag var Petter men när jag skrev inlägget så handlade det inte om att gråta ut för att ni skulle tycka synd om mig utan att i mina ögon var lite otrevlig och ville bidra i skvallertråden då säkert någon kanske tycker det är skoj att höra sedan är det ju skitsamma om hans ilska var befogad eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in