2005-09-22, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Otrevliga:
...
Niklas Holmgren, Canal+
...

Tråkigt att höra, om det nu stämmer. Jag har alltid uppfattat honom som en hyvens kille. Bra kommentator är han dock, oavsett om han är trevlig eller inte.
Citera
2005-09-22, 19:05
Medlem
Barabbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogre
om du sprang på Tommy Körberg måste du ha snubblat. Karln är ju max tre äpplen hög.
Och minst tre lagårdsdörrar bred
Citera
2005-09-25, 14:38
Medlem
cosmic_dancers avatar
håkan hellström
johnossi
timo räsiänen
her majesty
paris

är trevliga, nästan sjukt trevliga.
Citera
2005-09-26, 09:10
Medlem
Huzans avatar
lena olin...supermysig innan hon blev kändis, nu e hon en jävla bitch

Jonas Karlsson...mmmmums å snäll

Mikael Persbrandt...snygg men otrevlig som fan

Ica i rutan..jättesnäll

Lars demian...polare till min farbror å mysig

storbrorn i "värstingfamiljen" i 3 kronor...hånglat å snackat me...nice

Peter wahlbeck...släkt med honom, som ja sagt innan, å alla tycker att han e mongo, men han e faktiskt kalas!!

Marika Lagerkrantz...trevlig men lite dryg..

Stellan Skarsgård...astrevlig å bjöd en hel kväll på en massa underliga drinkar
Citera
2005-09-26, 09:29
Medlem
rick-ransoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzan
l

Peter wahlbeck...släkt med honom, som ja sagt innan, å alla tycker att han e mongo, men han e faktiskt kalas!!

Trevligt att han e sjysst mot släkten i alla fall - oss andra behandlar han som skit!!!
Citera
2005-09-26, 17:11
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

timo räsiänen
Timo kan ju knappt säga nej, den stackaren. Hehe. Han är så enormt snäll och trevlig att man nästan blir rädd att någon mindre samvetsgrann ska utnyttja honom på något vis
Citera
2005-09-26, 23:07
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Timo kan ju knappt säga nej, den stackaren. Hehe. Han är så enormt snäll och trevlig att man nästan blir rädd att någon mindre samvetsgrann ska utnyttja honom på något vis

har du träffat honom mycket? Men håller med där. Håkan är också lite sådär. Kan nog inte säga nej riktigt.
Citera
2005-09-27, 01:07
Medlem
BGHs avatar
Några trevliga kändisar jag träffat

Jan Trolin (R.I.P.), Thomas Hedengran, Anja Lundkvist och Pascal Simpson (Supertrevlig fast han lira i AIK )
Citera
2005-09-27, 11:49
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

har du träffat honom mycket? Men håller med där. Håkan är också lite sådär. Kan nog inte säga nej riktigt.
Nej, jag kan inte påstå att jag har träffat honom mycket, men detta är ändå det bestämda intryck som jag har fått efter att ha pratat med honom själv och tagit del av andras utlåtanden.

Stod en gång och försökte att nördsnacka gitarrutrustning på fyllan med honom och hans band. Det var så uppenbart att de bara ville därifrån, men inte sa de något som ens med god vilja kunde tolkas som otrevligt. De stannade.
Citera
2005-09-27, 12:38
Medlem
m68s avatar
E-type, Markolioo ,Lill-babs, Lasse Flinckman, galenskaparna, Ebbot dom är trevliga.

Tommy Körberg, Wille och Josephine Crawford otrevliga.
Citera
2005-09-27, 17:16
Medlem
Princess_Valiums avatar
Trevliga

Robban Eriksson, Hellacopters
(Gammal kompis, har träffat några av nedanstående när jag umgåtts med honom i diverse sammanhang, vilket kan ha påverkat ”trevligheten”).

Boba

Dregen och Nicke Borg

Thorsten Flink

Jocke Åhlund

Unni Drougge

Filip Hammar

Marit Bergman

Niklas Quintana, Breach

Leif Edling, Candlemass

Daniel Bellqvist, Eskobar

Thomas Öberg, Bob Hund

Joakim Ericson, Nomads

Björn Dixgård, Mando Diao

Wille Crafoord
(Kom och frågade om jag ville hänga med på efterfest i somras och var väldigt trevlig. Trevligheten avtog dock en smula när han började spela gitarr på sin balkong och jag kände mig tvungen att informera om att sjungande killar på efterfest är patetiska. Wille surade ur och stängde in sig i sitt sovrum.)

Otrevliga

Idde Schultz

Sami Sirviö
(Skulle träffa en kompis på krogen och när jag anlände så stod han och Sami i baren. Artig som jag är, presenterade jag mig med namn och sträckte fram handen. Han hälsade och skakade hand, men sa inte vad han hette. Frågade honom typ ”... och du heter? Han bara stirrade på mig och sade gnälligt ”vet du inte vem jag är?!”
Citera
2005-09-27, 18:31
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BGH
Jan Trolin (R.I.P.), Thomas Hedengran, Anja Lundkvist och Pascal Simpson (Supertrevlig fast han lira i AIK )

Vad dog Jan Trolin av? Jag blev oerhört förvånad när han dog och det framkom aldrig i pressen av vad han dog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in