2010-09-02, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storasto
Alexandra Pascalidou är en riktigt skämmig nolla!

Jag har träffat henne privat i både grekiska kyrkan och andra privata tillställningar!

I kyrkan, framför allt vid en begravning, ska man försöka vara tyst och visa vördnad till de anhöriga.
Hon gastade högt om hur den avlidne hade varit hennes mentor och hur han hade gjort henne till den hon var! "Paus... såg sig omkring, var det alla som hörde?"

Den avlidne tillhörde min släkt, han ville inte veta av henne!

På fester och bröllop håller hon gärna tal, trots att hon inte tillhör de närmaste.
Talen innehåller mest rappakalja om ett enda ämne - hennen själv!

Hennes intresse för invandrare är fejk!

Lite pinsamt blir det när ämnet - pappa lämnade mamma för att mamma skulle få bidrag...
de var då inte alls skilda, de visste helt enkelt hur de skulle suga staten på stålar.

Hon är en fulljädrad vänsterpartist som gärna förespråkar kommunism och ser ner på anda som inte håller med henne.

Hennes "längd" talar för sig själv. Inte ens med höga klackar kommer hon bli något stort.
Höll nästan på att gå på din rappakalja...
Men sista raden säger mer om dig själv än om henne.
Har hennes längd med det hela att göra...????
Citera
2010-09-03, 00:25
Medlem
sphinxen_111s avatar
Clas Elfsberg är "lite " specielll har jag hört. tillika martin timell.
Citera
2010-09-03, 01:57
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thoring89
Otrevliga
Stötte på Anna Sjödin SSU's gamla ordförande en gång i Visby under politikerveckan. Jag var ute och gick så när jag kommer runt ett hörn blir jag påsprungen av den fete fan och fick ett "Jävla idiot vad fan gör du?!". Antar att hon såg att jag hade MuF märken på mig men ändå vilket jävla svin.

Harald treutiger är en gammal vän till min far som jag avskyr nått så in i helvete drygare sate får du leta efter.

Hon den svarta som var programledare för Kannan när det gick på SVT, en sommar hyrde hon nått ställe på samma ö där vårat sommarställe ligger på västkusten. Hon gormade och hade sig som värsta idioten inne på ICA där hon prångt skulle gå före alla för att hon var "kändis" och hade bråttom. Fan Linda rosing är mer kändis en den jävla apan.

Trevliga

Leif Loket Olsson! Träffade honom som liten då morfar hade lite kontakt med honom under bingo lotto åren i Göteborg. Kommer ihåg att jag fick gosedjur och godis av honom. Riktigt trevlig prick!

Alla i kent nu är jag givetvis färgad men då jag stötte ihop med Sami och Markus på en vägkrog utanför Jönköping var dom riktigt jävla trevliga. Numera känner dom igen mig när jag kommer på signeringar/konserter

Håkan Hellström är precis lika trevlig som man kan tro, stött ihop med honom både lite här och där hemma i Göteborg.

Du har hört peddo-ryktena hoppas jag
Citera
2010-09-03, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Jag såg Leif Mannerström skälla ut en lapplisa som skulle lappa en transportbil utanför Sjömagasinet och hon skulle nog gärna skriva om honom i den här tråden.

Jag har också träffat honom i en mer professionell roll, och då var han en person som var korrekt men inte blyg. Raka puckar, och det gillar jag. Men han har sina egna idéer, och jag har ännu inte varit på gamla Kometen sedan han tog över, för jag är rädd han fördärvat stämningen där.

Sedan känner jag en person som jobbat åt honom och i det perspektivet är han... tja, skall vi kalla det krävande. Otrevlig? Beror på vem du är och vad du gör...

De är sant att han är rak säger vad han tycker kan ibland uppfattas som bufflig men ärlig.
Men otrevlig nä....
Han hade nog inte varit där han är om han inte hade varit sådan
Jo jag har träffat honom flera gånger
Citera
2010-09-03, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Du har hört peddo-ryktena hoppas jag

Leif är bög inget annat, när jag var yngre gick jag ofta på Neffe (jazzställe vid Rosenlund)
Och så många gånger han försökte ragga upp mig och mina kompisar , vi var i 16-18 års åldern

Så peddo rykterna är sanna
Citera
2010-09-03, 13:16
Bannlyst
Jag var bollkalle när jag var 12-13 år gammal, detta var 2003 eller något när Andreas Isaksson spelade i djurgården.

Matchen slutade 2-2 och han var redigt förbannad och tyckte att jag stod ivägen i spelaringången . Han slog tilll mig i ryggen, eller liksom knuffade, fast stenhårt liksom. Alla dom andra bollkallarna blev lika chockade som jag.

Efter det så..har inget emot honom egentligen men..ah, det var cpigt gjort. Dessutom är han 2 meter och jag var då typ 1,6.

haha..
Citera
2010-09-03, 14:51
Medlem
storastos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Höll nästan på att gå på din rappakalja...
Men sista raden säger mer om dig själv än om henne.
Har hennes längd med det hela att göra...????

Vi lever i ett demokratiskt land och du har rätt att tycka vad du vill.

Det jag skriver är helt från min egna uppfattning efter att ha träffat henne ett flerta gånger både i privata och offentliga sammanhang. Samtliga gånger har det varit direkt pinsamt och obehagligt!

Hennes iver att skaffa sig ett känt namn som nästa Moder Theresa raseras av hur lite hon egentligen bryr sig om de svaga och utsatta i samhället.

jag återupprepar mig, jag skriver med facit i hand efter att ha träffat henne många gånger!
Hon är otroligt obehaglig som människa, oavsett tillställning!

Ang hennes längd, se gärna till resten av meningen...
hennes strävan att bli ett stort känt och framför allt ett respekterat namn jämför jag med hennes längd, hon kommer aldrig att nå den höjd hon vill! Inte en suck med den attityden hon har!

.
Senast redigerad av storasto 2010-09-03 kl. 14:54.
Citera
2010-09-03, 15:00
Medlem
tomtemaskinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vodka28
Leif är bög inget annat, när jag var yngre gick jag ofta på Neffe (jazzställe vid Rosenlund)
Och så många gånger han försökte ragga upp mig och mina kompisar , vi var i 16-18 års åldern

peddo rykterna är sanna

Vafan, bestäm dig! Bög eller peddo?
Citera
2010-09-03, 16:58
Medlem
TomArayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtemaskinen

BÖGPEDDO givetvis
Citera
2010-09-04, 17:20
Medlem
Sanna Carlstedt, vissångare och med i filmen Six Pointsm var min musikvikarie under en termin i högstadiet. Skön tjej, riktigt trevlig med rätt humor. Vi delade rätt musiksmak också.
Minns mest att efter varje musiklektion så sa hon högt och tydligt "Tourettes syndrom!" varav alla elever skrek "KUK!". Ett härligt minne från högstadiet med en rolig och trevlig lärarinna.
Citera
2010-09-07, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtemaskinen

Båda två....gillar killar Yngre sådana....och sluta svära
Citera
2010-09-07, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H.N.F
Bert Karlsson!
Bert Karlsson har jag träffat på en Talangjakt. Han skojade friskt och var jättetrevlig! Men kan tänka mig att han kan brusa upp om det inte blir som han vill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in