2008-08-11, 01:50
Medlem
amenvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoyNamedSue
amen visst...

Ironiskt, eller hur?
Citera
2008-08-12, 12:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stekt bacon

Enligt min syster som träffar mycket kändisar är Lill Lindfors mycket trevlig. Har hört att Lill är bi, från flera håll. Tomt prat?

Det var dagens överraskning!
Citera
2008-08-13, 10:54
Medlem
Min brors kusins avatar
Danny Kaye lär ha varit otrevlig när inte kameran var på. Finns en filmad intervju med Kersi Adams-Ray som visar det.
Citera
2008-09-01, 15:55
Medlem
Jag jobbade mycket med säkerheten åt stockholms stad förut, dvs på festivaler, konserter, idrottsevenemang. när man hade turen att jobba backstage fick man träffa de flesta kändisarna som i branschen.
självklart hinner man inte stå å snacka skit med alla, men några iaf.

jag kom fram till att de man trodde skulle vara überfittor visade sig jävligt reko, och tvärtom. exempelvis var Michael Stipe i R.E.M ett jävla snöre, medans större profiler som Eminem och Beyoncé riktigt sköna.

sångaren i backyard babies nicke nåntingnånting är helt underbart kul medans dregen borde sluta låtsas vara heroinpundare och göra slag i saken och faktiskt överdosera å det grövsta.

otrevligast var utan tvekan carro klüft, som jag hade (o)turen att konversera med.

en av de trevligaste av dom "större" kändisarna var dock britney spears, som tom gav mig och mina kolleger varsin puss på kinden.

men vad gäller trevlighet slår INGEN vår egen Musse Hasselvall
Citera
2008-09-01, 19:21
Medlem
Persbrandt

En av syrrans polare är lillasyster med Malin Birgersson som spelade Alice Levander i Beckfilmerna (korthårig brud som sköt pricksäkert som fan och blev kollega med Beck och Gunvald). Mellan tagningarna körde han upp handen under kjolen på henne, och flåsat "kom igen då, jag vet att du vill" eller nåt liknande. Och hon var inte ensam, han svinade såhär mot alla fruntimmer närvarande.
Citera
2008-09-01, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AleaJactaEst
En av syrrans polare är lillasyster med Malin Birgersson som spelade Alice Levander i Beckfilmerna (korthårig brud som sköt pricksäkert som fan och blev kollega med Beck och Gunvald). Mellan tagningarna körde han upp handen under kjolen på henne, och flåsat "kom igen då, jag vet att du vill" eller nåt liknande. Och hon var inte ensam, han svinade såhär mot alla fruntimmer närvarande.

Persbrandt är ett riktigt svin... När han var i Lund å spela in en film så stod jag och mina polare på och kollade och snackade lite småhögt. Plötsligt tar fan Persbrandt upp den sten och säger nått i stil med : NU drar ni äckliga ungjävlar åt helvete innan jag stenar in skallen på er.

Hände för ca 2 år sedan...

True story
Citera
2008-09-01, 20:35
Medlem
Matches Malones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randyrhoads22
Persbrandt är ett riktigt svin... När han var i Lund å spela in en film så stod jag och mina polare på och kollade och snackade lite småhögt. Plötsligt tar fan Persbrandt upp den sten och säger nått i stil med : NU drar ni äckliga ungjävlar åt helvete innan jag stenar in skallen på er.

Hände för ca 2 år sedan...

True story

Haha, vilken klassiker! Lärde ni er att veta hut?
Citera
2008-09-01, 20:43
Medlem
2 arslen

skådisen som är den elaka polisen i filmen "i lagens namn" hade även nån muppig dokusåpa där han lekte riddare, sauk tror jag han heter är ett riktigt otrevligt dampmongo, jag jobbade förut på en stor fabrik och en söndag hade han och hans filmteam lånat vårt lager för att spela in en film, ovetande om detta kommer jag lufsande genom lagret på väg till min maskin och när han får syn på mig får han någon slags dampanfall och börjar skälla ut mig och fråga vad jag gör där osv, klädd i blåställ en söndag morgon på en fabrik kanske det inte vore en vild gissning att jag jobbade där... dessutom hade de inte ens börjat filma utan stod bara och snackade medans kameramannen plockade upp sina grejjer..

E-type är också ett jävla bokstavsbarn, var på krogen och stod bredvid han vid spelborder ett bra tag sen var jag tvungen att gå på muggen och frågar artigt om han kunde passa min öl medan jag var bort, då får han någon slags jävla anfall och ska döda mig genom att anlita juggetorpeder med pistoler och jag skulle minsann bara veta vem han var och vem han kände... sen kommer vakterna och han ber dem skicka ut mig, de lovar att göra det och leder iväg mig en bit och ber om ursäkt och säger att han ofta blir sån när han dricker och att jag inte ska ta det på så stort allvar, när han någon timme senare upptäcker att jag är kvar går han förbi och väser i mungipan - har de inte slängt ut dig än?
jag undvek han resten av kvällen.

lallisen
Citera
2008-09-01, 23:40
Medlem
Det är kö inne på 7 Eleven. Lång kö, kanske 10 personer. In kommer Gösta "Papphammar" Ekman och går direkt fram till kassan före alla andra och ber att få köpa cigaretter. Då ropar nån: "Ställ dig i kö!" Han ignorerar
och får sitt paket och går ut.

Annars tycker jag att människor som rör sig omkring kändisar
kan vara mer stroppiga än kändisarna själva.
De allra stroppigaste jag träffat på är de som arbetar
inomn kulturlivet på tex teatrar och jobbar med de
kända skådisarna som producenter, regissörer etc.
Citera
2008-09-02, 00:45
Medlem
Red Machines avatar
Minns ni Petter? Den jäveln kallade mig fitta och hora då jag helt enkelt stod längst fram under en konsert. Petter lirade nämligen före en viss Joakim Thåström och alla ville naturligtvis höra på riktig musik så publiken skanderade Thåström under hela Petters akt, jag stod dessutom med två fingrar riktade mot fjanten vilket resulterade i hans lilla utbrott. Det roliga var ju att fler fingrar riktades mot Petter efter det.
Citera
2008-09-02, 06:23
Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine
Minns ni Petter? Den jäveln kallade mig fitta och hora då jag helt enkelt stod längst fram under en konsert. Petter lirade nämligen före en viss Joakim Thåström och alla ville naturligtvis höra på riktig musik så publiken skanderade Thåström under hela Petters akt, jag stod dessutom med två fingrar riktade mot fjanten vilket resulterade i hans lilla utbrott. Det roliga var ju att fler fingrar riktades mot Petter efter det.

Ja men det var väl ändå rätt åt dig.
Hur urbota dum får man bli om man går på en Petter konsert för att få se Thåström?
Citera
2008-09-02, 07:39
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine

Finns det något värre än idioter som gapar åt förbandet. Gillar man det inte, gå därifrån. Petter var snäll som bara smädade er, prygel hade varit en mer adekvat åtgärd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in