2008-08-03, 11:34
Medlem
RigmorMortiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av city sombrero
Stockholm. Lobby. "TV-shop".

Den enda jag får upp på 'lobby' är Shan Acti...

Var det skönt!?

Ulla; När det gäller Falkengren kan du nog somna om och drömma vidare...
Senast redigerad av RigmorMortis 2008-08-03 kl. 11:39.
Citera
2008-08-03, 13:54
Medlem
RigmorMortiss avatar
Har lite svårt att se kopplingen till TV-shoppen, men om minsta gemensamma nämnare är MTG så kan namnet börja på C.
Senast redigerad av RigmorMortis 2008-08-03 kl. 14:06.
Citera
2008-08-04, 00:08
Medlem
Secunduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Jag kan inte tro att det har ar sant. Ar du allvarlig?

Vi är två stycken bara i den här tråden som haft trevliga sammanträffanden med Gene Simmons. Tänk så knasigt, för Gene bara måste ju vara ett rövhål...
Citera
2008-08-04, 01:27
Medlem
city sombreros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secundus
Vi är två stycken bara i den här tråden som haft trevliga sammanträffanden med Gene Simmons. Tänk så knasigt, för Gene bara måste ju vara ett rövhål...

Nej, Gene måste inte vara ett rövhål, men baserat på egen erfarenhet, d v s inte fördomar eller rykten, så är han en dryg pajas med ett arrogant beteende och ett självhävdelsebehov som vittnar om något som brast under hans tidiga barndom. En annan, minst lika vidrig mask, är Elton John.

Men för att väga upp allt otrevligt, finns det lyckligtvis riktigt trevliga kändisar vi kan räkna upp direkt: en är Robert Aschberg, en annan Lemmy i Motörhead, för att bara nämna två.
Senast redigerad av city sombrero 2008-08-04 kl. 02:26.
Citera
2008-08-04, 01:31
Medlem
city sombreros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RigmorMortis
Har lite svårt att se kopplingen till TV-shoppen, men om minsta gemensamma nämnare är MTG så kan namnet börja på C.

Vi kan kalla mina tre nyckelord, där bl a "TV-shop" ingår, för en komplicerad rebus. Så ingen person eller organisation misstänkliggörs, här eller på jobbet (jag själv t ex). Eftersom Flashback har många läsare.
Citera
2008-08-04, 02:23
Medlem
jenna20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Per Gessle är redigt otrevlig och dryg.

-Du, vet du vem jag är?

Det kläckte han ur sig när jag stoppade honom från att smita in på ett evenemang där jag arbetade som vakt. Svarade att jag sket fullständigt i vem han var och att om han skulle komma in så skulle det vara som vilken betalande gäst som helst. Fick efter det en utskällning som hette duga, men inte fan kom han in för det.

-Se dig om efter ett nytt jobb..

Var det sista han sa innan han gick..

Får man fråga om han lyckades sparka dig från jobbet?

Jag som alltid trott att Gessle varit en riktigt hygglig kille! Det låter inte alls som han...men vad vet jag, har aldrig träffat karln!
Citera
2008-08-04, 06:17
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Jag kan bara bidra med en liten invändning (bortsett från att jag inte håller med om att det är kändisens plikt att alltid vara trevlig och jovialisk - kändisen har en dålig dag, varför skulle han då vara förpliktigad att vara på konversationshumör när han åker med en taxichaufför?)

Brosten (Johannes) har vid de få tillfällen jag träffat honom, alltid varit minutiöst noggrann med ettiketten, ju fullare desto noggrannare - och full brukar han förvisso vara. Han har varit uppe ett par gånger här som den mest osympatiske kändisen. Det finns en tråd här på FB ("fullaste kändisen du har träffat"). Jag har inte läst igenom den och inte skrivit i den.

Hade det däremot hetat "Den artigaste aspackade kändisen du har träffat" så skulle jag nominerat Brost. Bär en praktfylla med värdighet, iakttar alltid den strängaste ettikett trots att han i princip är intellektuellt medvetslös - ju fullare desto artigare.

Man undrar: vad har taxichaufförer m.fl. för rätt att döma ut en person bara för att han inte orkar snacka med hela världen, bakfull och djävlig?

Ingen hämsko på er taxichauförer, bara min syn på saken.

Jag har 25 års, visserligen sporadisk, erfarenhet av en asfull JB, vilket jag självklart inte är ensam om här.

Sven-Gustaf Staake
Citera
2008-08-04, 06:36
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secundus

Iom att jag har mer förstahandserfarenhet av honom än du och att alla jag känner som träffat honom hatar honom intensivt så tror jag helt enkelt att du ljuger. Svårare än så är det inte.
Citera
2008-08-04, 07:59
Medlem
Andersson Ulvaeus

Jag träffade vid ett tillfälle BA & BU.

Benny A framstod som en genuint trevlig person.
Tog sig tid att prata Vällingby-minnen (vi bodde samtidigt där under flera år, men träffades aldrig efter vad vi kunde reda ut).
När jag förde in samtalet på HepStars märkte jag att han inte ville prata om det (vi hade dom på skoldans en gång i början av karriären),
men han gjorde det på ett "fint" sätt.

Björn U verkade faktiskt mest blyg, och ganska skygg. (Hörde honom som sommarpratare nyss och han verkar ju inte ha det så enkelt...)

Tommy Körberg (samma tillfälle) j-t dryg....

/T
Citera
2008-08-04, 08:16
Medlem
Secunduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Iom att jag har mer förstahandserfarenhet av honom än du och att alla jag känner som träffat honom hatar honom intensivt så tror jag helt enkelt att du ljuger. Svårare än så är det inte.

Klockrent inlägg. Du har alltså mer förstahandserfarenhet av en viss känd person, detta i form av att han bett dig släcka en cigg, och alla du känner som träffat honom hatar honom intensivt (ojoj). Av detta drar du slutsatsen att jag ljuger om att samma kända person skulle ha varit trevlig mot mig? För ”svårare än så är det inte”. Dig går det minsann inte att lura.

Citera
2008-08-04, 11:01
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenna20
Får man fråga om han lyckades sparka dig från jobbet?

Jag som alltid trott att Gessle varit en riktigt hygglig kille! Det låter inte alls som han...men vad vet jag, har aldrig träffat karln!

Nej då, han lyckades inte med någonting. Berättade om incidenten för han som på den tiden var chef där jag jobbade, och hans reaktion var att gå hem och slänga sin Roxetteskiva han fått några år tidigare.
Citera
2008-08-04, 11:04
Medlem
Dregen från Backyard Babies sägs vara en jävla typ. Typ "hej, jag är bäst och coolast i hela världen".
Man mår ju dessutom illa av att bara kolla på honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in