2012-01-16, 15:23
Bannlyst
Jedward behandlar fans som man ska göra. Snackar med fansen, tar kort med fansen och inga jäkla bakvägar går de ut från hotellen. De gillar sina fans för de är själva fans!

http://www.youtube.com/watch?v=VpssM8bnhBE

Jedward är astrevliga och har humor!
Citera
2012-01-16, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Desto trevligare är hans bägge kollegor Fredrik Belfrage

Intressant. Tycker han känns jävligt dryg i TV och har hört många, många bekräfta att han är likadan privat. Slickar uppåt och sparkar nedåt ungefär. Du är inte händelsevis greve eller av adlig börd? Det skulle kanske kunna förklara hans trevliga bemötande i så fall.
Citera
2012-01-17, 14:45
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Intressant. Tycker han känns jävligt dryg i TV och har hört många, många bekräfta att han är likadan privat. Slickar uppåt och sparkar nedåt ungefär. Du är inte händelsevis greve eller av adlig börd? Det skulle kanske kunna förklara hans trevliga bemötande i så fall.

Det kanske står i pannan på mig att jag har gammal adlig överhet på fars sida, men förhoppningsvis har inte Belfrage känt till det; så han har tagit mig för hur jag för mig i det direkta mötet. Fredrik Belfrage har alltid varit intressant att prata med, och han har lite mer klass än I.O och han känner ingen konkurrens från vanligt folk på gatan - vilket Oldsberg gör !

Men vi talar ju om gamla rutinerade sportjournalist-gubbar, och frågan är om dagens mesiga journalistpojkar kan sin sak lika bra som det gamla gardet ?

Lägger till en kändis som faktiskt var riktigt trevlig: Lasse Kronér (hur skön och ödmjuk som helst privat)
Senast redigerad av Schnuppfen 2012-01-17 kl. 14:55.
Citera
2012-01-25, 20:34
Medlem
Stellan Skarsgård: Trevligaste, mest ödmjuka kändisen jag har träffat. Roligt med tanke på att han dessutom är störst.

Danny Saucedo: Lite "här kommer jag", men oerhört trevlig för det mesta.

Bill Skarsgård: Inte speciellt pratglad men trevlig, som far sin.

Eric "Tobbe" Johansson: Jätte trevlig, inte ett dugg överlägsen eller dryg.

Mark Levengood: Faktiskt lite blyg till min förvåning, men som en vanlig svensson. Trevlig.

Sissela Kyle: Tyckte inte hon var trevlig när jag träffade henne, dryg.

Eric Saade: Oerhört dryg, dock väldigt trevlig för ett par år sen.

Andreas Wilson: Lite tystlåten, men trevlig.

Erik Segerstedt: Rolig, trevlig men lite dryg.

Tommy Andersson (småroller i bland annat Beck Annonsmannen, Jallajalla och Se upp för dårarna): Sjukt trevlig, nere på jorden.

Johan Widerberg: Lite tystlåten, men trevlig och söt.

Moa Silén: Jätte gullig och trevlig.
Citera
2012-01-25, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Om sportjournalisten och B-kändisen Ingvar Oldsberg finns det mycket att säga om, men han för sig klart trevligare i TV än i verkligheten.
Har ofta stött på honom ute på sta'n i Gbg, och han ska ständigt dominera i sällskapet. En dryg jävel.
Hans "TV-partner" Björn Hellberg är däremot riktigt trevlig. Har träffat honom ett par gånger på bokmässan i Göteborg.
Ari
Citera
2012-01-26, 16:25
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wombat1000
Hans "TV-partner" Björn Hellberg är däremot riktigt trevlig. Har träffat honom ett par gånger på bokmässan i Göteborg.
Ari

Som regel brukar manliga kändisar i Sverige vara mindre diviga än våra kvinnliga primadonnor, och prinsessor på ärten.
Såg Maria Lundquist skälla på sina väskbärare nere vid centralen i Gbg, och har även sett Louise Hoffsten skälla ut kioskpersonal därnere.

En supertrevlig Göteborgare måste nämnas dock, och det är Glenn Strömberg som jag träffade på Brasserie Lipp. Hur lättsam som helst, och efter ett tag glömmer man att han är kändis.
Senast redigerad av Schnuppfen 2012-01-26 kl. 16:31.
Citera
2012-01-27, 10:14
Medlem
Peter Settman- han är PRECIS som han är i TV.

Träffade honom på en resa för några år sen. Han var extremt utåtriktad och pratade med allt och alla på det där lite galna sättet som han gör i TV. Inga divalater för fem öre. Verkar som han har ett stort behov av att stå i centrum eftersom han hela tiden syntes och hördes, men jag uppfattade honom som en genomtrevlig person.
Citera
2012-01-27, 11:10
Medlem
serotonins avatar
Den mest sympatiska kändis jag träffat är gamle pingisvärldsmästaren Stellan Bengtsson. Den största fittan var Henrik Berggren från skitbandet Broder Daniel.
Citera
2012-03-15, 14:40
Medlem
MassiveBs avatar
Tar igen då.

Trevliga:
Stefan Sauk.
Dan Ekborg
Benny Andersson
Jamie Olivier
Shaggy
Kissie (misstförstod hondjur det där)
Ekwall
Peter Settman

Otrevliga:

Sara Sommerfeld. Jävla subba. Slänger ur sig saker som "In USA så är det inte så här" och "Jag vill tala med ägaren" när hon inte får som hon vill. Leila K varning på egot.

Kristin Kaspersen luder.

Nicola Pirelli(Ingrosso) efterbliven

Leila K

Louise Hoffsten (äcklig med sin sjukdom)

Kim Andersson (tror att hon är någon jävla primadonna)
Citera
2012-03-15, 18:56
Medlem
The Beach boys avatar
En jag säger som har träffat Petter säger att han är trevlig. En annan jag säger som har en syster som jobbade på en festival när Bryan Adams spelade sa att han var arrogant däremot vet jag inte om det stämmer eller om det bara var hennes syster som var dum i huvudet.
Citera
2012-03-16, 00:10
Medlem
siggesagge1s avatar
Simon & Tomas från tv3 var riktigt trevliga. Träffade dom ute en kväll på Stureplan. Väldigt roliga att festa med. Blonda killen var as tankad och raggade lite på skoj på en av mina polare. (vi sa åt han) Haha det var en kul kväll
Citera
2012-03-16, 12:04
Medlem
Vooots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassiveB

Louise Hoffsten (äcklig med sin sjukdom)

Jag är uppvuxen med Louise Hoffsten (hela familjen Hoffsten är mkt nära vänner till min familj). Hon har varit sjukt otrevlig, sur och divig hela livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in