2005-04-20, 13:01
Medlem
Jag har bara träffat Thore Skogman.Och han sa -Hej!
Citera
2005-04-20, 14:30
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatsvin
Mr. Tim Ell är en väldigt självgod och otrevlig typ. Han är den typen som alltid måste ha rätt i en diskussion... han är bland dom sista jag skulle bjuda på middag.

Dessutom är han pantad. Han bor numera i en hyresrätt i Stockholm, anledningen var att han inte "hade råd" med en bostadsrätt. Han tjänar bra, givetvis har idioten råd med en bostadsrätt som ju som bekant är billigare att äga.

Är man så händig som han så köper man ju givetvis ett renoveringsobjekt. Han har istället rivit ut hela köket i sin hyresrätt och monterat in ett sprillans nytt på egen bekostnad... Hyresvärden och nästa hyresgäst är nog glada att han är så dum.

Eller så beror det på att hyresrätten ombildats till bostadsrättsförening med Hr Timell i styrelsen. Kan det vara så att ett byte har gjorts och någon tjänat en hacka av storlek skördetröska?
Citera
2005-04-20, 20:35
Medlem
lillkorvens avatar
Lasse holm!

Han är både dryg och riktigt otrevlig enligt säkra källor!
Citera
2005-04-21, 10:21
Medlem
Easy Action mycket trevliga

För en himla massa år sen när Bandet Easy Action fortfarande var aktuella, så var dom i min hemstad o lirade.Jag jobbade på stället o fick då träffa alla "backstage".Alla var grymt trevliga men framförallt så fastnade jag speciellt för Kee Marcello.Vi tog ett par öl o snackade mycket "gura" iom att jag själv lirar "gura".Snackade även om han skulle ta Norums plats i Europe,vilket det var mycket snack om då.Nej sa han då!!!! Men nu vet vi ju som sagt att så blev inte fallet.Han sa även att han tyckte Norum solade för mycket och saknade lite känsla. Han tog även med mej lite vid sidan om och så sa han så här,jag har jobbat lite på ett nytt "lick" vad tycker du om det här,och så körde han lite på sin "Larrivegura".Jag bara tänkte fan vad skönt det kommer att låta när han kör det genom stärkaren.Men som sagt även Tommy Nilsson,Fredrik Von Gerber och dom andra som jag inte kommer på namnet på var grymt trevliga.Sen har jag även träffat Micke Rickfors.Trevlig men väldigt,"high level"om ni fattar vad jag menar.Jag jobbade även för Rock SM för många år sen o träffade många "kändisar",som systrarna i Chattanoga.Jävligt trevliga dom med.John Norum/trevlig.Joey Tempest/trevlig.Claes Yngström i Sky High/mycket trevlig.Hammerfall/trevliga.Tomas Ledin/diva.Har även träffat fler men det känns oviktigt i sammanhanget.
Citera
2005-04-21, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brazilman
För en himla massa år sen när Bandet Easy Action fortfarande var aktuella, så var dom i min hemstad o lirade.Jag jobbade på stället o fick då träffa alla "backstage".Alla var grymt trevliga men framförallt så fastnade jag speciellt för Kee Marcello.Vi tog ett par öl o snackade mycket "gura" iom att jag själv lirar "gura".Snackade även om han skulle ta Norums plats i Europe,vilket det var mycket snack om då.Nej sa han då!!!! Men nu vet vi ju som sagt att så blev inte fallet.Han sa även att han tyckte Norum solade för mycket och saknade lite känsla. Han tog även med mej lite vid sidan om och så sa han så här,jag har jobbat lite på ett nytt "lick" vad tycker du om det här,och så körde han lite på sin "Larrivegura".Jag bara tänkte fan vad skönt det kommer att låta när han kör det genom stärkaren.Men som sagt även Tommy Nilsson,Fredrik Von Gerber och dom andra som jag inte kommer på namnet på var grymt trevliga.Sen har jag även träffat Micke Rickfors.Trevlig men väldigt,"high level"om ni fattar vad jag menar.Jag jobbade även för Rock SM för många år sen o träffade många "kändisar",som systrarna i Chattanoga.Jävligt trevliga dom med.John Norum/trevlig.Joey Tempest/trevlig.Claes Yngström i Sky High/mycket trevlig.Hammerfall/trevliga.Tomas Ledin/diva.Har även träffat fler men det känns oviktigt i sammanhanget.

... så trevligt.
Citera
2005-04-21, 12:11
Medlem
Cohibas avatar
[quote=Basse Lerghagen]
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira

Jag minns mycket tydligt att jag mötte Skarsgård när han klev ut ur sina vita Volvo 745 på Sturegatan nångång 1994-95, medan frun och några av barnen satt kvar i bilen. Skarsgård - Hörru du ..Du flyttar på bilen och backar va ?? Drygt tonläge, inte en tanke på att fråga vänligt utan "Jag är Stellan Skarsgård, den store skådespelaren -GE PLATS SCHAS BORT MED DIG !!! Jag reagerade direkt och tänkte-Vilken uppblåst skitstövel !! SAUK var den direkta motsatsen. Samma situation, men helt annat bemötande, Skulle du kunna flytta bilen en aning?

Stellan verkar ha ett extremt revirbeteende. En polare träffade på honom på KB en gång för längesen och den rackan krävde sin plats vid bardisken med drygt tonfall och hotade med nävarna när han inte fick det.

En som jag nästan hamnat i bråk med var en stänkpackad Tommy Berggren. Han kallade mig svin och hötte med näven. Fast han är ursäktad. Han är en bra skådespelare och en kul anekdotberättare - dessutom var jag själv lite dryg -
Citera
2005-04-21, 12:17
Medlem
rick-ransoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Otrevligaste kändisarna verkar alltså vara:

1. Peter Wahlbeck
2. Martin Timell
3. Jonas Gardell

Eller ska nån annan in på topplistan?

verkar rimligt - fast frågan är om inte Fr Gardell borde upp ett snäpp!!
Citera
2005-04-21, 14:54
Bannlyst
Jag har stört Lotta Engberg, mitt i natten, på turnebussen och 'krävt' att hon skriver sin autograf på min arm. En fruktansvärt trevlig och söndersolad brud

Detta på Stattena, Helsingborg.
Citera
2005-04-21, 20:46
Medlem
Barabbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brazilman
Tomas Ledin/diva.Har även träffat fler men det känns oviktigt i sammanhanget.

Haha...Jag har också hört grejer om honom. En säker källa (min syrra) Riktigt dryg jävel är han.
Citera
2005-04-21, 22:05
Medlem
Tantrum_Tabulevs avatar
LL Cool J pa flygning LA-NY; innan jag fattade vem det var tankte jag "hur fan kan en san gangbanger aka businessclass...", allmant tuff uppsyn. Snackade inte sjalv med honom men han var cool och trevlig, verkade sympatisk. Kan ha berott pa att det var ombord ett flygplan med begransade mojligheter att stalla till med brak...

Robinson-Emma; trevlig, inte alls divig men, ej helt ovantat, ganska puckad.

Ebbot i TSOOL; riktigt javla grinig o butter, men det verkar ju vara hans stil...

Sverker Astrom, pensionerad gaytoppdiplomat; trevlig och javligt smart.

Loa Falkman; inte alls otrevlig men valdigt medveten om sin egen person.
Citera
2005-04-22, 00:17
Medlem
J.Ns avatar
Fredrik von Gerber som någon nämnde träffade jag på en reunion turne med Noice i Lund 1995 och varken han eller någon av de andra var särskilt trevliga...

Ebbot som någon annan nämnde har jag nämnt tidigare att jag tyckte var trevlig. Han måste haft en dålig dag eller humor du inte förstod
Citera
2005-04-22, 00:53
Medlem
MoonieZs avatar
Har bara träffat en kändis mer än en gång och det var Kal P Dal för sisådär 25-27 år sedan. Minns att han var lika trevlig privat som på scen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in