2008-07-25, 02:22
Medlem
Idol Amanda bet min kuk lite hårt... hon var iofs inte känd då... ;-)
Citera
2008-07-25, 02:34
Medlem
LoFFs avatar
Förlåt om det kanske inte räknas, men jag hade en dröm om Kalle Anka-tecknaren Don Rosa. Jag fick träffa honom men det visade sig att han bara var en rasistisk gammal lodis...
Citera
2008-07-25, 02:36
Medlem
delanochess avatar
Peter Ahlm. Grundare av bl.a. Gula Tidningen (hälften här är väl för unga för att ens ha hört talas om den) och ZTV. Programledare i pinsamma Man-O-Man och allmänt mångsysslare. Inte den kändaste men ändå.

Den jäveln blåste mig på en massa pengar så min enskilda firma gick i konken och nu sitter jag på en sexsiffrig skatteskuld. Kan ju därför medans jag är på dåligt humör avslöja att han gillar att kolla på porr på datorn medans andra sitter och jobbar i samma rum, samt att han importerat, skaffat barn med och därefter skiljt sig från kvinnor från minst tre olika länder.
Citera
2008-07-25, 02:56
Citat:
Ursprungligen postat av delanoches
Peter Ahlm. Grundare av bl.a. Gula Tidningen (hälften här är väl för unga för att ens ha hört talas om den) och ZTV. Programledare i pinsamma Man-O-Man och allmänt mångsysslare. Inte den kändaste men ändå.

Den jäveln blåste mig på en massa pengar så min enskilda firma gick i konken och nu sitter jag på en sexsiffrig skatteskuld. Kan ju därför medans jag är på dåligt humör avslöja att han gillar att kolla på porr på datorn medans andra sitter och jobbar i samma rum, samt att han importerat, skaffat barn med och därefter skiljt sig från kvinnor från minst tre olika länder.

Verkar vara något av en doldis, en googling gav inte mycket matnyttigt.
Dock är iaf inte jag förvånad att en tidning som Gula Tidningen är grundad av en skummis då resten av "läsekretsen" var skummisar.
Citera
2008-07-25, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoFF
Förlåt om det kanske inte räknas, men jag hade en dröm om Kalle Anka-tecknaren Don Rosa. Jag fick träffa honom men det visade sig att han bara var en rasistisk gammal lodis...

Jag kan säga att Alizee är också ganska bitchig i drömmarnas land.
Citera
2008-07-25, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Det finns en annan tråd men den var låst, stäm mig.

Vilka kändisar som ni träffat är otrevliga eller obehagliga att ha att göra med? Vilka har behandlat er illa och vilka får ni bara otrevliga vibbar av?

Största svinet jag träffat är utan tvekan Gene Simmons. Jag var på Dave Navarros TV-show där han var gäst, och jag stod i baren och rökte (stort ställe är det också, Dragonfly på Sunset, minst 3-4 rum). Han kommer fram från långt åt helvete på andra sidan baren och ber mig släcka min cigg för att röken stör honom! Jag trodde att han skämtade, primadonna räcker knappt för att beskriva honom.

Bam Margera är ett jävla otrevligt fyllo som inte är kul att ha att göra med. Känns som att han försöker göra en grej av hur otrevlig han kan vara.

George Lynch är otroligt jävla självgod. Ett enormt ego och en usel gitarrist är han också. Hoppas han kraschar sin lilla vespa och dör.

Zakk Wylde kan vara extremt otrevlig när han är på fel humör. Men jag ska ge honom en chans då han kan vara världens trevligaste och sympatiska människa när han vill, plus att han är väldigt sjuk just nu.

Kerry King är ett svin. Jag bad honom om en autograf till en kompis när jag stötte på honom, och han svarade genom att räcka upp långfingret i ansiktet på mig.

Tommy Lee är otrevlig och skiter verkligen i en, men han har nån slags barnslig aura som gör att man har överseende med det på nåt sätt.

Josh Todd från Buckcherry är ett svin.

En relativt okänd människa men EXTREMT otrevlig... Matt Zane från gamla numetal-bandet Society 1. Jag AVSKYR den mannen. Världens bittraste självupptagna rövhål. Kan endast prata om sig själv under alla omständigheter, har aldrig under alla gånger jag träffat honom (han är min ex-flickväns chef) ens frågat hur läget är. Tror att han vet allt om allt och älskar att höra sin egen röst.

Obehagliga "kändisar":

London LeGrand från Brides Of Destruction (Nikki Sixx gamla band). Extremt flummig, man fattar inte ett jävla ord av vad han säger, totalt utspacead. Träffade honom senast med min flickvän och han försökte stöta på henne mitt framför ögonen på mig. Så konstig att jag undrar om han är sinnessjuk eller bara hög på syra.

Jeff Young (Megadeth). Flummig och självupptagen utan att vara otrevlig. Säger helt konstiga saker och har ingen direkt social kompetens och jag vill bara vara långt borta från honom.

Kommer inte på fler nu.

Berätta om era möten nu.

Hur kommer det sig att du har träffat alla dessa amerikanska kändisar?
Citera
2008-07-25, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoFF

Berätta mer!
Citera
2008-07-25, 07:15
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proft
Hur kommer det sig att du har träffat alla dessa amerikanska kändisar?

Jag bor i Hollywood och ar i musikbranschen sa jag stoter pa de flesta inom rockvarlden. Inga andra egentligen, darfor var det i princip bara musiker pa listan.
Citera
2008-07-25, 07:47
Bannlyst
Nordman är en läskig jävel när han är på droger.
En vän till mig festade med honom för någon månad sedan och då hade han hade tagit ett och annat.
Citera
2008-07-25, 08:12
Medlem
Empass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Jag bor i Hollywood och ar i musikbranschen sa jag stoter pa de flesta inom rockvarlden. Inga andra egentligen, darfor var det i princip bara musiker pa listan.

Värför skriver man först åäö för att sedan 4,5 timmer senare säga att man bor i hollywood och inte skriva med dom bokstäverna. Du kan säkert bo i Hollywood , känndes bara lite konstigt.
Citera
2008-07-25, 08:47
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empas
Värför skriver man först åäö för att sedan 4,5 timmer senare säga att man bor i hollywood och inte skriva med dom bokstäverna. Du kan säkert bo i Hollywood , känndes bara lite konstigt.

Du menar typ nåt sånt här:

https://www.flashback.org/showthrea...3#post12118783

Citera
2008-07-25, 08:49
Medlem
Frank Friendlys avatar
Kaspen kom igen nu nakenbilder på ditt x !!!

vi vet ju alla vad Matt Zane pysslar med.
Senast redigerad av Frank Friendly 2008-07-25 kl. 08:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in